
Актуализация на YouTube Shorts: Промяната влиза в сила скоро
YouTube ще започне да отчита гледанията всеки път, когато късометражен филм започне да се възпроизвежда или се възпроизвежда отново на 31 март, вместо да изисква от потребителите да гледат предварително определен период от време, преди да запишат гледане. В бъдеще създателите вероятно ще виждат повече гледания в резултат на тази промяна.
Промяната е направена в отговор на обратна връзка от създатели, които искаха да видят повече информация за това колко често публиката всъщност гледа техните късометражни филми.
С помощта на този актуализиран показател производителите на съдържание ще могат да покажат на потенциалните партньори на марката колко широко достигат до тях и да вземат по-добри решения относно стратегията си за съдържание.
YouTube запази тази информация в „ангажирани изгледи“ в разширения режим на YouTube Analytics за потребители, които все още искат да наблюдават по-ранния показател.
За да се гарантира, че промяната няма да засегне възможностите за осигуряване на приходи, приходите на създателите и условията за участие в Партньорската програма на YouTube ще продължат да се основават на това първоначално измерване.
TikTok и Instagram Reels, които вече проследяват гледанията въз основа на стартиране и повторения на видеоклипове, вече са в съответствие с анализите на YouTube Shorts благодарение на тази актуализация. Когато управляват съдържание в различни канали на социалните медии, създателите ще могат да сравняват показателите за ефективност по-лесно благодарение на стандартизацията на платформата.
Тази модификация осигурява по-задълбочено разбиране на обхвата на съдържанието за компаниите за електронна търговия, използващи кратък видео маркетинг, което може да подобри измерването на възвръщаемостта на инвестициите за маркетингови кампании в социалните медии.