4 мин. четене

Актуализация на Instagram: Промени в качеството на видеото и правилата за логото за бизнеса

Instagram въвежда няколко промени, които са важни за всеки, който използва платформата, за да представи своите продукти. Адам Мосери, ръководител на Instagram, наскоро отговори на въпроси на потребителите по две ключови теми: как се регулира качеството на видеото и обхватът на видеоклиповете с персонализирани лога.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Актуализация на Instagram: Промени в качеството на видеото и правилата за логото за бизнеса
Източник: Depositphotos

Корекция на качеството на видеото въз основа на ангажираността

Едва ли има съмнение, че видео форматът става все по-популярен сред потребителите. В същото време условията за ползване и тяхната поддръжка често се променят. Последните новини от Instagram показват, че качеството на видеото в платформата динамично се променя в зависимост от нивото на ангажираност (харесвания, коментари, споделяния), което получава видеоклипът.  Видеоклиповете с високи нива на ангажираност ще продължат да остават с най-високо качество.

Подходът обаче се променя за съдържание, което губи гледаемост с течение на времето. Тези видеоклипове може да се показват с по-ниска разделителна способност. Целта е ефективно да управлявате ресурсите и да коригирате качеството според популярността, която публикацията е постигнала. Ако видеоклипът стане временно заровен в „цифров прах“, но по-късно отново започне да набира активна гледаемост, Instagram автоматично ще възстанови качеството му.

Във видеото си Мосери обясни защо някои по-стари видеоклипове са с по-ниско качество: „По-малките създатели не са имали достатъчен обхват в Instagram в миналото и ние искаме да променим това. Ето защо правим определени промени в начина, по който оценяваме препоръките, за да дадем по-голям шанс на по-малките създатели да успеят.“

Тези корекции могат да повлияят на начина, по който потребителите възприемат продуктите, така че е важно специалистите в електронната търговия да гарантират, че съдържанието им получава достатъчно внимание веднага след публикуването. Мосери също така добави, че потребителите с по-бавни интернет връзки ще виждат видеоклипове с по-ниско качество, за да позволят по-бързо време за зареждане.

Използване на персонализирани лога във видеоклипове на Reels

Мосери отговори и на въпроси относно обхвата на видеоклипове с лога или водни знаци. Изявлението му показва, че Instagram няма да ограничи обхвата на видеоклипове, съдържащи вашето собствено лого. Проблемът е в логата от други приложения, като TikTok, които Instagram ограничава в препоръките.

Ако обаче видеоклипът съдържа логото на вашата марка или фирма, не е нужно да се притеснявате за намален обхват.

Какво означава това за марките за електронна търговия?

За успех в Instagram е от решаващо значение да спечелите първоначална ангажираност, за да поддържате видеоклиповете с най-високо качество, което подобрява визуалното им въздействие върху потенциалните клиенти. Също така е безопасно да добавяте собствено лого към видеоклипове, без да се притеснявате за обхвата, което е идеална възможност за изграждане на идентичност на марката директно във вашето съдържание.

Тези промени могат да помогнат за подобряване на представянето на продукта, докато Instagram коригира качеството на видеото, за да осигури най-доброто изживяване при гледане за аудиторията.

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа
5 мин. четене

AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа

Китайският пазарен гигант AliExpress току-що придоби 10 склада в цяла Европа, обещавайки 7-дневна доставка, за да се конкурира с Amazon, Temu и Shein. Ето какво означава това за милиони европейски купувачи. Това развитие може да промени начина, по който европейците пазаруват онлайн, според доклади на EcommerceNews.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+