3 мин. четене

Британският Amazon затяга правилата за връщане за международни продавачи

Британската Amazon обяви, че новите правила за връщане ще влязат в сила на 11 ноември 2024 г. Този ход е част от усилията на Amazon да опрости процеса на връщане и да повиши удовлетвореността на клиентите в платформата в Обединеното кралство, създавайки по-надеждно и еднакво изживяване при връщане. Промените обаче ще засегнат пряко международните продавачи.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Британският Amazon затяга правилата за връщане за международни продавачи
Източник: Depositphotos

Според новите правила международните продавачи трябва да предоставят на клиентите от Обединеното кралство вътрешен адрес за връщане или да организират предплатен етикет за проследяване на връщанията. Ако продавачът не изпълни това изискване в рамките на четири дни от заявката за връщане, клиентът автоматично ще получи възстановяване на сумата, без задължението да върне продукта.

Какво се променя:

  1. Вътрешен адрес за връщане или изискване за безплатен етикет: Продавачите трябва да имат адрес за връщане в Обединеното кралство или да предоставят предплатен етикет за връщане с възможности за проследяване.
  2. Автоматично възстановяване след четири дни: Ако продавачът не изпълни условията за връщане в рамките на четири дни, Amazon ще възстанови сумата на клиента и клиентът може да запази продукта.

Според Amazon UK това е стъпка за укрепване на доверието на клиентите от Обединеното кралство, които очакват възможността да върнат артикули, без да правят разходи.

Поддръжка за продавачи

Amazon има за цел да улесни прехода на международните продавачи към новите правила , като им предостави списък с препоръчани доставчици на услуги. Те включват компании като Evri, Royal Mail, UPS, DHL и La Poste Groupe.

Удължен период на връщане на празници

Amazon също удължава периода на връщане по време на празничния сезон. Тази промяна се отнася за няколко европейски държави, включително Германия, Франция, Италия и Нидерландия.

Артикулите, закупени от 1 ноември до 25 декември, могат да бъдат върнати до 31 януари или в рамките на 30 дни от покупката (което от двете настъпи по-късно).

Това разширение поддържа удобството на клиентите и е важен фактор за продавачите, които се подготвят за празничния сезон.

Препоръки за електронна търговия

Ако продавате продуктите си в британския Amazon, все още имате известно време да приложите промените. Съсредоточете се върху ефективни решения и помислете какво трябва да бъде подредено.

Продавачите трябва да оценят текущата си инфраструктура за връщане и да обмислят използването на препоръчаните от Amazon доставчици, за да опростят спазването на правилата.

Също така си струва да се отбележи, че Amazon обикновено променя политиките си за връщане и в други европейски страни. Затова можем да очакваме подобни корекции не само в Обединеното кралство, но и в други държави. Платформата обаче все още не е предоставила информация за това.

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа
5 мин. четене

AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа

Китайският пазарен гигант AliExpress току-що придоби 10 склада в цяла Европа, обещавайки 7-дневна доставка, за да се конкурира с Amazon, Temu и Shein. Ето какво означава това за милиони европейски купувачи. Това развитие може да промени начина, по който европейците пазаруват онлайн, според доклади на EcommerceNews.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+