3 мин. четене

Британският Amazon затяга правилата за връщане за международни продавачи

Британската Amazon обяви, че новите правила за връщане ще влязат в сила на 11 ноември 2024 г. Този ход е част от усилията на Amazon да опрости процеса на връщане и да повиши удовлетвореността на клиентите в платформата в Обединеното кралство, създавайки по-надеждно и еднакво изживяване при връщане. Промените обаче ще засегнат пряко международните продавачи.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Британският Amazon затяга правилата за връщане за международни продавачи
Източник: Depositphotos

Според новите правила международните продавачи трябва да предоставят на клиентите от Обединеното кралство вътрешен адрес за връщане или да организират предплатен етикет за проследяване на връщанията. Ако продавачът не изпълни това изискване в рамките на четири дни от заявката за връщане, клиентът автоматично ще получи възстановяване на сумата, без задължението да върне продукта.

Какво се променя:

  1. Вътрешен адрес за връщане или изискване за безплатен етикет: Продавачите трябва да имат адрес за връщане в Обединеното кралство или да предоставят предплатен етикет за връщане с възможности за проследяване.
  2. Автоматично възстановяване след четири дни: Ако продавачът не изпълни условията за връщане в рамките на четири дни, Amazon ще възстанови сумата на клиента и клиентът може да запази продукта.

Според Amazon UK това е стъпка за укрепване на доверието на клиентите от Обединеното кралство, които очакват възможността да върнат артикули, без да правят разходи.

Поддръжка за продавачи

Amazon има за цел да улесни прехода на международните продавачи към новите правила , като им предостави списък с препоръчани доставчици на услуги. Те включват компании като Evri, Royal Mail, UPS, DHL и La Poste Groupe.

Удължен период на връщане на празници

Amazon също удължава периода на връщане по време на празничния сезон. Тази промяна се отнася за няколко европейски държави, включително Германия, Франция, Италия и Нидерландия.

Артикулите, закупени от 1 ноември до 25 декември, могат да бъдат върнати до 31 януари или в рамките на 30 дни от покупката (което от двете настъпи по-късно).

Това разширение поддържа удобството на клиентите и е важен фактор за продавачите, които се подготвят за празничния сезон.

Препоръки за електронна търговия

Ако продавате продуктите си в британския Amazon, все още имате известно време да приложите промените. Съсредоточете се върху ефективни решения и помислете какво трябва да бъде подредено.

Продавачите трябва да оценят текущата си инфраструктура за връщане и да обмислят използването на препоръчаните от Amazon доставчици, за да опростят спазването на правилата.

Също така си струва да се отбележи, че Amazon обикновено променя политиките си за връщане и в други европейски страни. Затова можем да очакваме подобни корекции не само в Обединеното кралство, но и в други държави. Платформата обаче все още не е предоставила информация за това.

Споделяне на статия
Подобни статии
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории
3 мин. четене

Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории

В сила от вчера, 13 март 2025 г., TikTok завърши голяма актуализация на своята система за оценка на ефективността на магазина . Новият подход вече сравнява представянето на вашия продавач с други продавачи в същата категория продуктови обяви, а не с пазара като цяло.

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+