Определение за виртуални инфлуенсъри с изкуствен интелект
Виртуалните инфлуенсъри с изкуствен интелект (AI) са цифрови герои, създадени с компютърно генерирани изображения (CGI), технология deepfake и триизмерно моделиране. Те могат да актуализират своите последователи и да се ангажират с тях в социалните медии. Един от най-популярните виртуални влиятелни устройства с изкуствен интелект е Lil Miquela (@lilmiquela). или първият супермодел с изкуствен интелект Шуду (@shudu.gram). Lil Miquela е създадена от стартираща компания , специализирана в роботиката, изкуствения интелект и тяхното приложение в медийни компании.
Възходът на виртуалните инфлуенсъри с изкуствен интелект
Фабриката за инфлуенсър маркетинг изчислява, че 58% от американските клиенти на възраст 18 и повече години следват поне един виртуален инфлуенсър с изкуствен интелект в социалните медии. Тези виртуални инфлуенсъри се следват във Facebook, Instagram, TikTok и YouTube и наред с други сайтове. Създаването на нови AI инфлуенсъри стана по-лесно благодарение на новата AI технология. Те вече могат да бъдат създадени в няколко прости стъпки.
Ето списък на някои от инфлуенсърите с изкуствен интелект в Instagram
- Лил Микела – @lilmiquela
- Imma – @imma.грама
- Кай Кай – @realqaiqai
- Шуду грам – @shudu.грам
- Бермудските острови са Бае – @bermudaisbae
- Рози Грам – @rozy.грам
- Мила София – @millasofiafin
- Джорджина Алеман – @gioaleman
- Лу до Магалу – @magazineluiza
Предимства и недостатъци на използването на виртуални инфлуенсъри:
Плюсове:
- Виртуалните инфлуенсъри с изкуствен интелект предлагат последователно представяне на марката, елиминирайки притесненията относно минали противоречия или негативни новини
- Марките могат да преговарят за сътрудничество , без да се притесняват от противоречиви графици, тъй като виртуалните инфлуенсъри нямат физически ограничения
- Виртуалните инфлуенсъри с изкуствен интелект са популярни сред поколението Z и милениалите. Това ги прави привлекателна опция за марки, които искат да достигнат до тези демографски групи
- Кампаниите може да са по-уникални и запомнящи се
- Виртуалните инфлуенсъри с изкуствен интелект могат да създадат по-ефективни кампании
Минуси:
- Липса на автентичност, която може да намали доверието на клиентите
- Те могат да изобразяват нереалистични стандарти за начин на живот
- Инфлуенсърите с изкуствен интелект не могат физически да взаимодействат с продукта
- Марките могат да рискуват потенциални противоречия
- Хардуерът и софтуерът са много скъпи при изграждането на виртуален инфлуенсър с изкуствен интелект
- Изграждането на виртуален инфлуенсър с изкуствен интелект се нуждае от дълъг подготвителен етап
Как да се възползваме максимално от предимствата на реалните хора като инфлуенсъри
- Увеличете взаимодействието: Човешките инфлуенсъри, които идентифицират теми, които представляват интерес за тяхната аудитория, могат да стимулират взаимодействието
- Възползвайте се от уникални преживявания: Човешките инфлуенсъри могат да се възползват от собствения си опит, включително тестване на реални продукти
- Към събития на живо: За да повишат креативността си, човешките инфлуенсъри трябва да участват в събития на живо
Перспективите на изкуствения интелект
Развлеченията, банковото дело и здравеопазването са само някои от секторите, които се очаква да бъдат напълно трансформирани чрез интегрирането на AI технологията. От хостване на потоци на живо до предлагане на бизнеси, виртуалните инфлуенсъри с изкуствен интелект имат различни приложения.
Има плюсове и минуси в работата с виртуални инфлуенсъри с изкуствен интелект, които марките трябва да вземат предвид, докато се развива маркетинговата сцена на инфлуенсърите. Използвайки безплатните услуги за консултации и оценка на проекти, налични на някои платформи, марките могат да изберат да работят с компетентните дигитални агенции.