
PDP: Повишаване на доверието на клиентите с визуално съдържание
Включването на отлични снимки и видеоклипове е един от най-добрите подходи за изграждане на доверие на купувача. Ето няколко съвета за подобряване на вашата маркетингова стратегия за електронна търговия:
- Визуализациите на продукта значително увеличават интереса към покупката, доверието и процента на реализация.
- Включването на второ изображение увеличи процента на реализация още повече.
- Снимки с по-високо качество, свързани с по-успешни продавачи.
- Множеството показвания повишиха процента на реализация с 65%; големите изображения ги удвоиха.
Точни описания и ясно именувани продукти
Името и описанието на продукта трябва да бъдат ясно посочени в PDP. Много потребители са се сблъсквали с получаване на стоки, които не отговарят на очакванията им. Често резултатът от несъответствия в имената и описанията на продуктите в няколко платформи е това разминаване. Вашата марка и маркетингова стратегия за електронна търговия носят отговорност за това всички дистрибутори да спазват вашите политики. Търговците на дребно също трябва да отговарят стриктно на стандартите на марката.

Source: Depositphotos
Използване на отзиви на клиенти
Процедурата за покупка се върти в маркетинга на електронната търговия най-вече въз основа на отзиви на клиенти:
- 95% от потребителите, според проучвания, изучават продукти, преди да вземат решение за такъв.
- Като 84% от клиентите вярват на надеждни отзиви толкова, колкото и на лични препоръки
Предоставяне на подробна информация за продукта
Ключови са откритостта и прецизността. Включването на много материали, размери, случай на употреба и повече подробности ще повлияе значително на продажбите. Всъщност неадекватната или неточна информация за продукта кара 98% от потребителите да се откажат от покупка. Технически елементи като процедури за доставка и политики за връщане , както и описания, апелиращи към емоции, могат да попаднат в този материален спектър.
В жестоката среда на маркетинга за електронна търговия, като се концентрирате върху тези компоненти, можете да подобрите продуктовите си страници, да повишите осведомеността за марката и накрая да стимулирате продажбите и приходите.