PDP: Повишаване на доверието на клиентите с визуално съдържание
Включването на отлични снимки и видеоклипове е един от най-добрите подходи за изграждане на доверие на купувача. Ето няколко съвета за подобряване на вашата маркетингова стратегия за електронна търговия:
- Визуализациите на продукта значително увеличават интереса към покупката, доверието и процента на реализация.
- Включването на второ изображение увеличи процента на реализация още повече.
- Снимки с по-високо качество, свързани с по-успешни продавачи.
- Множеството показвания повишиха процента на реализация с 65%; големите изображения ги удвоиха.
Точни описания и ясно именувани продукти
Името и описанието на продукта трябва да бъдат ясно посочени в PDP. Много потребители са се сблъсквали с получаване на стоки, които не отговарят на очакванията им. Често резултатът от несъответствия в имената и описанията на продуктите в няколко платформи е това разминаване. Вашата марка и маркетингова стратегия за електронна търговия носят отговорност за това всички дистрибутори да спазват вашите политики. Търговците на дребно също трябва да отговарят стриктно на стандартите на марката.
Използване на отзиви на клиенти
Процедурата за покупка се върти в маркетинга на електронната търговия най-вече въз основа на отзиви на клиенти:
- 95% от потребителите, според проучвания, изучават продукти, преди да вземат решение за такъв.
- Като 84% от клиентите вярват на надеждни отзиви толкова, колкото и на лични препоръки
Предоставяне на подробна информация за продукта
Ключови са откритостта и прецизността. Включването на много материали, размери, случай на употреба и повече подробности ще повлияе значително на продажбите. Всъщност неадекватната или неточна информация за продукта кара 98% от потребителите да се откажат от покупка. Технически елементи като процедури за доставка и политики за връщане , както и описания, апелиращи към емоции, могат да попаднат в този материален спектър.
В жестоката среда на маркетинга за електронна търговия, като се концентрирате върху тези компоненти, можете да подобрите продуктовите си страници, да повишите осведомеността за марката и накрая да стимулирате продажбите и приходите.