3 мин. четене

Въздействието на PDP върху процента на реализация на електронната търговия

PDP формират стълба на тактиките за онлайн продажби на съвременния дигитален пазар. Често наричани страници с подробности за продукта (PDP), тези страници са мястото, където потребителите решават какво да купят най-важното. Максимизирането на приходите от настолни и мобилни платформи зависи първо от оптимизирането на тези сайтове както за марки, така и за магазини.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Въздействието на PDP върху процента на реализация на електронната търговия
Източник: Depositphotos

PDP: Повишаване на доверието на клиентите с визуално съдържание

Включването на отлични снимки и видеоклипове е един от най-добрите подходи за изграждане на доверие на купувача. Ето няколко съвета за подобряване на вашата маркетингова стратегия за електронна търговия:

  • Визуализациите на продукта значително увеличават интереса към покупката, доверието и процента на реализация.
  • Включването на второ изображение увеличи процента на реализация още повече.
  • Снимки с по-високо качество, свързани с по-успешни продавачи.
  • Множеството показвания повишиха процента на реализация с 65%; големите изображения ги удвоиха.

Точни описания и ясно именувани продукти

Името и описанието на продукта трябва да бъдат ясно посочени в PDP. Много потребители са се сблъсквали с получаване на стоки, които не отговарят на очакванията им. Често резултатът от несъответствия в имената и описанията на продуктите в няколко платформи е това разминаване. Вашата марка и маркетингова стратегия за електронна търговия носят отговорност за това всички дистрибутори да спазват вашите политики. Търговците на дребно също трябва да отговарят стриктно на стандартите на марката.

Source: Depositphotos

Използване на отзиви на клиенти

Процедурата за покупка се върти в маркетинга на електронната търговия най-вече въз основа на отзиви на клиенти:

Предоставяне на подробна информация за продукта

Ключови са откритостта и прецизността. Включването на много материали, размери, случай на употреба и повече подробности ще повлияе значително на продажбите. Всъщност неадекватната или неточна информация за продукта кара 98% от потребителите да се откажат от покупка. Технически елементи като процедури за доставка и политики за връщане , както и описания, апелиращи към емоции, могат да попаднат в този материален спектър.

В жестоката среда на маркетинга за електронна търговия, като се концентрирате върху тези компоненти, можете да подобрите продуктовите си страници, да повишите осведомеността за марката и накрая да стимулирате продажбите и приходите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Как да изградим осведоменост за марката?
5 мин. четене

Как да изградим осведоменост за марката?

Ефективните стратегии за осведоменост за марката могат значително да повлияят на растежа на вашата компания, лоялността на клиентите и цялостния успех. Увеличавайки видимостта на вашата марка, вие не само привличате нови клиенти, но и затвърждавате позицията си в съзнанието на съществуващите. От използване на цифрови платформи до създаване на запомнящи се изживявания, има много начини […]

Прочетете статия
Възходът на марките директно към потребителите (DTC) в Европа
6 мин. четене

Възходът на марките директно към потребителите (DTC) в Европа

През последните години марките Direct-to-Consumer (DTC) придобиха значителна популярност в Европа. Този бизнес модел, който включва марки, които продават директно на клиентите чрез своите онлайн канали, ефективно заобикаля традиционните посредници на дребно като универсални магазини или пазари. Следователно марките DTC фундаментално промениха пейзажа на търговията на дребно, като се фокусираха върху персонализирани изживявания, насочени към […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+