3 мин. четене

Дори малките предприятия в САЩ прегръщат бъдещето на електронната търговия

Електронната търговия ще нарасне по важност за малкия бизнес през 2024 г., според последното проучване на Alibaba.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Дори малките предприятия в САЩ прегръщат бъдещето на електронната търговия
Източник: Depositphotos

Проучването на Alibaba на извадка от американски търговци на дребно показва оптимистична картина на средата за електронна търговия сред малкия бизнес. 84% от анкетираните са предпазливо оптимистично настроени за перспективите за тази година, докато 44% са много оптимистични. Обратно, само 6% от анкетираните са песимистично настроени за растежа на своя онлайн бизнес.

Собствениците на малък бизнес искат да влязат онлайн

Проучването разкри, че само 53% от анкетираните в момента се занимават с онлайн продажби. По този начин 44% все още не са използвали този канал и само 3% все още не са склонни да обмислят онлайн продажби.

Гледайки към бъдещето, проучването предполага значителна промяна в стратегическия фокус на малкия бизнес към електронната търговия. Всъщност 75% от анкетираните очакват онлайн бизнесът да играе значително по-голяма роля в цялостната им стратегия до 2024 г. Тази тенденция подчертава развиващия се дигитален пейзаж и неизползвания потенциал за по-широк обхват на аудиторията и растеж на бизнеса, осигурен от платформите за електронна търговия.

Source: Alibaba.com

Освен това интеграцията на интеграцията на ИИ се очертава като ключов фактор. Приблизително две трети от анкетираните съобщават, че използват някаква форма на машинно обучение, докато други изразяват намерение да инициират промяна в пространството на изкуствения интелект. Интересното е, че въпреки очевидните ползи, степента на приемане сред компаниите с високи доходи остава бавна.

Source: Alibaba.com

„Приемането е забележително бавно в компаниите с високи доходи, като 83% от анкетираните от компании печелят повече от 5 милиона долара, които не използват AI“, според доклада.

Половината от годината е почти приключила и американските предприемачи виждат следващата стъпка като засилване на онлайн присъствието на бизнеса си отвъд границите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно
3 мин. четене

Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно

Скорошно проучване на ECC Köln разкрива, че пазаруването на живо в Германия, известно още като „пазаруване в потока“, набира признание. Шест от всеки десет германски потребители вече разбират концепцията, удвоявайки нивото на осведоменост от преди три години. Въпреки това степента на приемане на пазаруването на живо в Германия остава ниска.

Прочетете статия
Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара
4 мин. четене

Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара

Със 1700% увеличение на месечните си приходи от началото на 2023 г., OpenAI може да се похвали, че е истинска история на успеха. Умело яхвайки вълната на генеративния AI, калифорнийският стартъп уверява, че финансите му са в отлично състояние и подготвя почвата за осигуряване на значителен кръг за набиране на средства. OpenAI се готви да […]

Прочетете статия
Холандската електронна търговия е изправена пред сериозен недостиг на дигитални умения
3 мин. четене

Холандската електронна търговия е изправена пред сериозен недостиг на дигитални умения

Ново проучване на пазара на труда показва, че бизнесът с електронна търговия в Холандия е засегнат от голяма липса на дигитални умения. Лудост е, че девет от десет компании в тази област казват, че служителите им не знаят достатъчно за дигиталните инструменти. Paneia, изследователска компания, направи проучването за Thuiswinkel.org, което показва, че липсата на дигитални […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+