3 мин. четене

Дори малките предприятия в САЩ прегръщат бъдещето на електронната търговия

Електронната търговия ще нарасне по важност за малкия бизнес през 2024 г., според последното проучване на Alibaba.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Дори малките предприятия в САЩ прегръщат бъдещето на електронната търговия
Източник: Depositphotos

Проучването на Alibaba на извадка от американски търговци на дребно показва оптимистична картина на средата за електронна търговия сред малкия бизнес. 84% от анкетираните са предпазливо оптимистично настроени за перспективите за тази година, докато 44% са много оптимистични. Обратно, само 6% от анкетираните са песимистично настроени за растежа на своя онлайн бизнес.

Собствениците на малък бизнес искат да влязат онлайн

Проучването разкри, че само 53% от анкетираните в момента се занимават с онлайн продажби. По този начин 44% все още не са използвали този канал и само 3% все още не са склонни да обмислят онлайн продажби.

Гледайки към бъдещето, проучването предполага значителна промяна в стратегическия фокус на малкия бизнес към електронната търговия. Всъщност 75% от анкетираните очакват онлайн бизнесът да играе значително по-голяма роля в цялостната им стратегия до 2024 г. Тази тенденция подчертава развиващия се дигитален пейзаж и неизползвания потенциал за по-широк обхват на аудиторията и растеж на бизнеса, осигурен от платформите за електронна търговия.

Source: Alibaba.com

Освен това интеграцията на интеграцията на ИИ се очертава като ключов фактор. Приблизително две трети от анкетираните съобщават, че използват някаква форма на машинно обучение, докато други изразяват намерение да инициират промяна в пространството на изкуствения интелект. Интересното е, че въпреки очевидните ползи, степента на приемане сред компаниите с високи доходи остава бавна.

Source: Alibaba.com

„Приемането е забележително бавно в компаниите с високи доходи, като 83% от анкетираните от компании печелят повече от 5 милиона долара, които не използват AI“, според доклада.

Половината от годината е почти приключила и американските предприемачи виждат следващата стъпка като засилване на онлайн присъствието на бизнеса си отвъд границите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?
3 мин. четене

Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?

През 2025 г. онлайн търговците на дребно са изправени пред безпрецедентно предизвикателство: вниманието на потребителите е фрагментирано в безброй приложения, платформи и устройства. Последните проучвания показват драматична промяна в поведението на потребителите – линейната телевизионна гледаемост е спаднала под 50% от общото екранно време.

Прочетете статия
Тръмп заплашва ЕС с нови мита
3 мин. четене

Тръмп заплашва ЕС с нови мита

Според Ройтерс президентът на САЩ Доналд Тръмп описа търговските практики на ЕС като „много, много лоши“ за САЩ и обяви планове за налагане на нови мита на ЕС на 21 януари. Потенциално голяма промяна в търговията между САЩ и ЕС може да бъде резултат от декларацията на Тръмп в Белия дом, че митата са „единственият […]

Прочетете статия
Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят
6 мин. четене

Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят

Само 26% от клиентите оценяват дигиталните изживявания като отлични. Какво може да се направи? Миналата година се наблюдава скок в новините за унифицирани данни и генеративен AI, като и двете имат потенциала да трансформират клиентското изживяване. Защо персонализацията често се проваля? И какво отличава пазарните лидери от другите компании? Докладът на Adobe Digital Trends 2024 […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+