4 мин. четене

Европейски пазари за електронна търговия: Най-добрите платформи през 2024 г.

Европейските пазари за електронна търговия трансформират търговията на дребно, според данни на платформата за управление на прегледи Gominga. Над 2,700 продукта се продават всяка минута само в Amazon, докато 80% от огромния трафик на Zalando идва от мобилни устройства, което показва как навиците за онлайн пазаруване се развиват бързо. Най-добрите пазари в региона променят търговията, тъй като потребителите все повече се обръщат към цифрови платформи, които предлагат широка продуктова гама, конкурентни цени и опции за доставка на следващия ден.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Европейски пазари за електронна търговия: Най-добрите платформи през 2024 г.
Източник: Depositphotos

Пазарни лидери

Амазонка

Amazon доминира в електронната търговия в Европа, привличайки 1,2 милиарда посетители месечно само от първите пет държави. С над 86 000 активни продавачи на трети страни на европейските пазари и впечатляващите 2 700 продукта, продавани всяка минута, Amazon води с опции за бърза доставка и конкурентни цени.

eBay

Следвайки отблизо, eBay заема второто място с 463 милиона посетители месечно, особено силно в Обединеното кралство, следван от 147,8 милиона от Германия, 46,9 милиона от Италия, 24,2 милиона от Франция и 11,7 милиона от Испания.

Алегро

Allegro си осигурява трето място, предлагайки B2B и C2B услуги в различни категории. С 290 милиона налични артикула, Allegro привлича 209 милиона посетители месечно и поддържа 10% процент на реализация.

Заландо

Zalando доминира в модния сектор като четвъртият по големина пазар в Европа, привличайки 121 милиона посетители месечно. Оперирайки в по-голямата част от Европа, той включва 600 000+ артикула от над 2 500 марки и генерира 430 милиона гледания месечно. По-специално, 80% от трафика идва от мобилни устройства.

Кауфланд

Kaufland.de се очертава като водещ пазар за храни и напитки в Германия, управляващ 1,000+ магазина в осем държави. Те успешно се разшириха отвъд хранителните стоки, за да предизвикат утвърдени играчи като Amazon.

Top 10 E-commerce Online Marketplaces in Europe 2024

Source: Gominga.com

Ключова пазарна статистика по държави

Великобритания: Води в онлайн пазаруването, като Amazon и eBay контролират приблизително 90% от онлайн продажбите

Германия: вторият по големина пазар, прогнозиращ 109 милиарда евро през 2023 г.

  • 67.9 милиона онлайн купувачи
  • Ключови играчи: AliExpress, Cdiscount, eBay, Fnac/Darty, La Redoute, Veepee

Испания: 33,82 милиона потребители

Пазарни лидери: Amazon, El Corte Inglés, AliExpress, Temu

Италия: Силно пазарно присъствие, доминирано от Amazon и Temu

Тенденции в индустрията

  • Европа се нарежда като третия по големина сектор на електронната търговия в света
  • Нарастваща популярност на B2B онлайн пазарите
  • Увеличаване на привлекателността на глобалния пазар за търговците на дребно
  • Доминиране на мобилното пазаруване
  • Нарастващо значение на платформите за управление на прегледи за пазарни прозрения
  • Прогнози за бърз растеж във всички сегменти

Европейският пейзаж на електронната търговия съчетава утвърдени гиганти с иновативни новодошли, създавайки динамичен пазар, който обслужва разнообразни нужди на потребителите в различни региони и категории.

Споделяне на статия
Подобни статии
Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г
3 мин. четене

Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г

Според последния доклад на ECDB пазарът на електронна търговия в Швейцария е 28-ият по големина в света с прогнозирани приходи от 14,2 милиарда щатски долара през 2024 г. Пазарът отбеляза 3% спад на приходите през 2022 г. в резултат на силната експанзия, предизвикана от COVID през предходните години.

Прочетете статия
Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции
4 мин. четене

Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции

Според ECDB (база данни за електронната търговия) европейският пейзаж на електронната търговия се променя драстично, тъй като китайските платформи заемат по-голяма част от пазара. Тъй като растежът на вътрешната електронна търговия в Китай се забавя до едва 3,5% през 2023 г. – по-малко от растежа на повечето от първите 10 световни пазара – китайските гиганти […]

Прочетете статия
58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни
4 мин. четене

58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни

Търговците на дребно откриват, че докато клиентите обичат отстъпките, те също са загрижени за поверителността си, когато споделят лична информация. Според скорошно проучване на консултантската компания за дигитална трансформация Daemon, промоционалните оферти и имейлите за отстъпки остават силна привлекателност през поколенията; Милениалите водят с 67%, следвани от бейби бумърите с 65% и поколението Z с […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+