4 мин. четене

Защо да инвестирате във видео съдържание в LinkedIn?

Ако все още не сте започнали да използвате видео в LinkedIn, сега може да е подходящият момент. Гледаемостта на видеоклипове в платформата се е увеличила с 36% на годишна база миналата година. Освен това видео публикациите генерират 1,4 пъти по-висока ангажираност в сравнение с други формати. Възползвайте се от тази възможност и използвайте нова информация директно от LinkedIn.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Защо да инвестирате във видео съдържание в LinkedIn?
Източник: Depositphotos

LinkedIn тества нов вертикален видео формат в основната си емисия, който показва видеоклипове в завладяваща емисия и насърчава обичайното гледане. Въпреки че не е възможно да публикувате директно в тази емисия, там може да се показват качествени и подходящи видеоклипове.

Друго скорошно допълнение са видео тенденциите, които позволяват на потребителите да отговарят със свои собствени видеоклипове на текущи теми в тяхната индустрия.

Защо видеото в LinkedIn е толкова ефективно?

  • По-висока ангажираност: Видео публикациите в LinkedIn постигат до 5 пъти повече взаимодействия от текстовите публикации.
  • Възможност за споделяне: Потребителите са 20 пъти по-склонни да споделят видео съдържание в LinkedIn, което увеличава органичния обхват.
  • Доверие: Цели 62% от купувачите на B2B се доверяват на видео съдържание в LinkedIn, което влияе върху вземането на решения.

Видеоклиповете в LinkedIn работят, но само когато ги адаптирате към това, което предпочитат както платформата, така и аудиторията. Първо и най-важно, съсредоточете се върху по-кратките формати – видеоклиповете под 15 секунди имат по-голям шанс да привлекат и поддържат вниманието на аудиторията, което в крайна сметка води до по-висока ангажираност. LinkedIn също така поддържа работата с актуални теми чрез видео тенденции, където можете лесно да отговаряте на социални или индустриални дискусии и да предоставяте своя собствена експертна гледна точка.

Не забравяйте и техническите аспекти. Следването на препоръчителните спецификации, като разделителна способност, съотношение на страните и дължина на видеото, помага за увеличаване на видимостта и осигурява плавно показване на всички устройства. И може би най-важното – бъдете автентични. Покажете кой стои зад вашата марка, предложете поглед зад кулисите, говорете естествено и лично. Този тип съдържание изгражда доверие и поддържа дългосрочни взаимоотношения с вашата аудитория.

Технически спецификации за LinkedIn Video

  • Продължителност на видеоклипа: 3 секунди до 10 минути
  • Размер на файла: 75 KB до 5 GB
  • Разделителна способност: 256×144 до 4096×2304
  • Съотношение: 1:2.4 до 2.4:1
  • Честота на кадрите: 10–60 кадъра в секунда
  • Скорост на предаване: 192 Kbps до 30 Mbps

LinkedIn също така публикува препоръки за „безопасни зони“, за да гарантира, че важни части от видеоклиповете не са скрити от потребителския интерфейс (напр. бутони).

video linkedin

Source: LinkedIn

LinkedIn също така стартира нов уебсайт със съвети за публикуване и пусна изчерпателен преглед на спецификациите на видеоклиповете.

Време е да тествате силата на видеото в LinkedIn. Покажете продукти, споделете експертно съдържание или изградете марката си. Важното е, че видеоклиповете зачитат както техническите параметри, така и предпочитанията на потребителите в платформата.

Споделяне на статия
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+