4 мин. четене

Най-добрите тенденции в електронната търговия на Черен петък 2024 г.: Част 1

Открийте ключовите тенденции на Черния петък 2024 г. и персонализирайте стратегията си, за да увеличите максимално приходите по време на този ключов фестивал за търговия на дребно. С продължаващото нарастване както на обема на продажбите, така и на очакванията на потребителите, Черният петък 2024 г. се очертава да бъде една от най-значимите възможности за годината, достъпни за компаниите за електронна търговия. Марките трябва да схванат и да уловят тенденциите, които ще променят тази година, тъй като нуждите на потребителите се променят и конкурентоспособността нараства. Основните тенденции на Черния петък 2024 г. ще бъдат обсъдени в тази статия, заедно с това как можете да промените подхода си към електронната търговия, за да увеличите продажбите и да привлечете клиентите си.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Най-добрите тенденции в електронната търговия на Черен петък 2024 г.: Част 1
Източник: Depositphotos

1. Планове за устойчивост: Стойността на съзнателното потребление

Днешните клиенти все повече се притесняват от въздействието върху околната среда. По време на Черния петък 2024 г. ще видим марки, които се фокусират върху устойчивостта, да се открояват. Например, марката Patagonia започна борба срещу агресивните отстъпки преди 8 години. Вместо това той се фокусира върху повторната употреба, инициативите и образованието в областта на устойчивостта, като успешно се разграничава и се свързва със съзнателна аудитория.

2. Специални оферти и флаш промоции

Благодарение на FOMO (Fear Of Missing Out), флаш сделките и ексклузивните промоциипо време на последните часове на Черния петък значително увеличават реализациите. Уверете се, че планирате ограничени във времето оферти през 2024 г., които вдъхновяват бързи покупки. Насочете се към клиенти, които са посещавали вашия магазин и им представяйте атрактивни оферти точно преди да пропуснат шанса.

3. Подобрен омниканал

Омниканалността все още е жизненоважна и безупречното пазаруване между онлайн и физически магазини ще бъде по-необходимо по време на Черния петък 2024 г. от всякога. Клиентите желаят избор като „кликни и вземи“; Те искат да могат да купуват онлайн и да се събират в магазина, да се наслаждават на специални промоции както онлайн, така и на реални места. Правилно внедреният омниканален подход повишава възможностите за реализация и подобрява клиентското изживяване.

Discover the Black Friday 2024 key trends and customise your strategy to maximise income during this pivotal retail festival. With ongoing increase in both sales volume and consumer expectations, Black Friday 2024 is looking to be one of the year's most significant opportunities available to e-commerce companies.

Source: Depositphotos

4. Ретаргетиране и разширено персонализиране

Потребителите вече имат много по-различни очаквания относно персонализирането. Разширеният ремаркетинг и сегментирането на аудиторията ще се използват по-често по време на Черния петък 2024 г., за да се увеличат реализациите. Продажбите могат да бъдат силно повлияни от персонализирането на промоции, оферти и предложения за продукти с помощта на данни за поведението на потребителите. Персонализирането също така разчита до голяма степен на технологиите за имейл маркетинг, които повишават процента на отваряне и кликванията, когато офертите са съобразени с определени предпочитания.

5. Възход на Черната седмица и ранните промоции

Разпространението на Черния петък в това, което сега е известно като „Черна седмица“ или дори „Черен месец“, ясно сочи към 2024 г. Все повече магазини започват кампаниите си преди официалния ден , за да привлекат клиенти възможно най-рано. Тази стратегия позволява на магазините да намалят пиковете на търсенето и да осигурят по-приятна среда за пазаруване за своите клиенти.

Тези тенденции са само върхът на айсберга. Ако искате да изведете електронната си търговия на следващото ниво и да осигурите успешен Черен петък, останете на линия 👇 .

Споделяне на статия
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+