![Най-добрите тенденции в електронната търговия на Черен петък 2024 г.: Част 1](https://www.ecommercebridge.bg/wp-content/uploads/2024/10/Do-You-Know-Black-Friday-2024s-Top-E-commerce-Trends1.jpg)
1. Планове за устойчивост: Стойността на съзнателното потребление
Днешните клиенти все повече се притесняват от въздействието върху околната среда. По време на Черния петък 2024 г. ще видим марки, които се фокусират върху устойчивостта, да се открояват. Например, марката Patagonia започна борба срещу агресивните отстъпки преди 8 години. Вместо това той се фокусира върху повторната употреба, инициативите и образованието в областта на устойчивостта, като успешно се разграничава и се свързва със съзнателна аудитория.
2. Специални оферти и флаш промоции
Благодарение на FOMO (Fear Of Missing Out), флаш сделките и ексклузивните промоциипо време на последните часове на Черния петък значително увеличават реализациите. Уверете се, че планирате ограничени във времето оферти през 2024 г., които вдъхновяват бързи покупки. Насочете се към клиенти, които са посещавали вашия магазин и им представяйте атрактивни оферти точно преди да пропуснат шанса.
3. Подобрен омниканал
Омниканалността все още е жизненоважна и безупречното пазаруване между онлайн и физически магазини ще бъде по-необходимо по време на Черния петък 2024 г. от всякога. Клиентите желаят избор като „кликни и вземи“; Те искат да могат да купуват онлайн и да се събират в магазина, да се наслаждават на специални промоции както онлайн, така и на реални места. Правилно внедреният омниканален подход повишава възможностите за реализация и подобрява клиентското изживяване.
![Discover the Black Friday 2024 key trends and customise your strategy to maximise income during this pivotal retail festival. With ongoing increase in both sales volume and consumer expectations, Black Friday 2024 is looking to be one of the year's most significant opportunities available to e-commerce companies.](https://www.ecommercebridge.com/wp-content/uploads/2024/10/Do-You-Know-Black-Friday-2024s-Top-E-commerce-Trends-1024x536.jpg)
Source: Depositphotos
4. Ретаргетиране и разширено персонализиране
Потребителите вече имат много по-различни очаквания относно персонализирането. Разширеният ремаркетинг и сегментирането на аудиторията ще се използват по-често по време на Черния петък 2024 г., за да се увеличат реализациите. Продажбите могат да бъдат силно повлияни от персонализирането на промоции, оферти и предложения за продукти с помощта на данни за поведението на потребителите. Персонализирането също така разчита до голяма степен на технологиите за имейл маркетинг, които повишават процента на отваряне и кликванията, когато офертите са съобразени с определени предпочитания.
5. Възход на Черната седмица и ранните промоции
Разпространението на Черния петък в това, което сега е известно като „Черна седмица“ или дори „Черен месец“, ясно сочи към 2024 г. Все повече магазини започват кампаниите си преди официалния ден , за да привлекат клиенти възможно най-рано. Тази стратегия позволява на магазините да намалят пиковете на търсенето и да осигурят по-приятна среда за пазаруване за своите клиенти.
Тези тенденции са само върхът на айсберга. Ако искате да изведете електронната си търговия на следващото ниво и да осигурите успешен Черен петък, останете на линия 👇 .