
Тези инструменти позволяват на рекламодателите да създават висококачествени изображения с текстови подкани само с няколко стъпки. Това позволява на рекламодателите да създават оригинални кампании само с няколко кликвания, като същевременно поддържат пълен контрол върху използваните изображения. Google гарантира прозрачност, като никога не създава идентични изображения и етикетира всички изображения, генерирани от AI.
„С инструментите за генериране на изображения вече можете да тествате нови творчески концепции по-ефективно – независимо дали експериментирате с нови типове изображения или просто създавате рекламни послания от нулата. Вашите знания и опит са от ключово значение, за да позволите на AI на Google да ви помогне да генерирате изображения, които са съобразени с нуждите на вашия бизнес или клиент“, се казва в платформата .
Кампаниите за генериране на търсенето се фокусират върху генерирането на търсене на продукти или услуги. Целта е да се привлекат и ангажират потенциални клиенти, които биха могли да се интересуват от предлагания продукт. Тези кампании използват различни визуално привлекателни рекламни формати и се показват в най-важните платформи на Google, като YouTube, Discover и Gmail.