2 мин. четене

Изкуственият интелект идва в кампаниите на Google

Google интегрира генеративен изкуствен интелект в своята рекламна платформа. Новата функция ще Ви позволи да създавате визуални елементи за кампании за генериране на търсенето директно в рекламната си настройка, като същевременно се адаптирате към конкретни типове и размери кампании.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Изкуственият интелект идва в кампаниите на Google
Източник: Google

Тези инструменти позволяват на рекламодателите да създават висококачествени изображения с текстови подкани само с няколко стъпки. Това позволява на рекламодателите да създават оригинални кампании само с няколко кликвания, като същевременно поддържат пълен контрол върху използваните изображения. Google гарантира прозрачност, като никога не създава идентични изображения и етикетира всички изображения, генерирани от AI.

„С инструментите за генериране на изображения вече можете да тествате нови творчески концепции по-ефективно – независимо дали експериментирате с нови типове изображения или просто създавате рекламни послания от нулата. Вашите знания и опит са от ключово значение, за да позволите на AI на Google да ви помогне да генерирате изображения, които са съобразени с нуждите на вашия бизнес или клиент“, се казва в платформата .

 



Кампаниите за генериране на търсенето се фокусират върху генерирането на търсене на продукти или услуги. Целта е да се привлекат и ангажират потенциални клиенти, които биха могли да се интересуват от предлагания продукт. Тези кампании използват различни визуално привлекателни рекламни формати и се показват в най-важните платформи на Google, като YouTube, Discover и Gmail.

Споделяне на статия
Подобни статии
7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо
4 мин. четене

7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо

Affiliate World Europe идва в Будапеща на 4-5 септември 2025 г. в конгресния и изложбен център Hungexpo Budapest. Тази първокласна конференция за партньорски маркетинг събира най-добрите търговци, рекламодатели и технологични иноватори в индустрията за два дни работа в мрежа, обучение и бизнес растеж.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти
3 мин. четене

Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти

Meta завърши глобалното внедряване на своята функция Opportunity Score във всички рекламни акаунти, след първоначалните фази на тестване, които започнаха по-рано тази година. Инструментът за оптимизиране, управляван от изкуствен интелект, има за цел да помогне на рекламодателите да подобрят ефективността на кампаниите си чрез систематични препоръки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Instagram добавя седмични обобщения и сигнали за постижения за създателите
3 мин. четене

Instagram добавя седмични обобщения и сигнали за постижения за създателите

Вчера Instagram пусна две функции, ориентирани към създателите , предназначени да подобрят ангажираността на потребителите и да осигурят по-добра видимост на производителността за създателите на съдържание в платформата.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+