2 мин. четене

Изкуственият интелект идва в кампаниите на Google

Google интегрира генеративен изкуствен интелект в своята рекламна платформа. Новата функция ще Ви позволи да създавате визуални елементи за кампании за генериране на търсенето директно в рекламната си настройка, като същевременно се адаптирате към конкретни типове и размери кампании.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Изкуственият интелект идва в кампаниите на Google
Източник: Google

Тези инструменти позволяват на рекламодателите да създават висококачествени изображения с текстови подкани само с няколко стъпки. Това позволява на рекламодателите да създават оригинални кампании само с няколко кликвания, като същевременно поддържат пълен контрол върху използваните изображения. Google гарантира прозрачност, като никога не създава идентични изображения и етикетира всички изображения, генерирани от AI.

„С инструментите за генериране на изображения вече можете да тествате нови творчески концепции по-ефективно – независимо дали експериментирате с нови типове изображения или просто създавате рекламни послания от нулата. Вашите знания и опит са от ключово значение, за да позволите на AI на Google да ви помогне да генерирате изображения, които са съобразени с нуждите на вашия бизнес или клиент“, се казва в платформата .

 



Кампаниите за генериране на търсенето се фокусират върху генерирането на търсене на продукти или услуги. Целта е да се привлекат и ангажират потенциални клиенти, които биха могли да се интересуват от предлагания продукт. Тези кампании използват различни визуално привлекателни рекламни формати и се показват в най-важните платформи на Google, като YouTube, Discover и Gmail.

Споделяне на статия
Подобни статии
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории
3 мин. четене

Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории

В сила от вчера, 13 март 2025 г., TikTok завърши голяма актуализация на своята система за оценка на ефективността на магазина . Новият подход вече сравнява представянето на вашия продавач с други продавачи в същата категория продуктови обяви, а не с пазара като цяло.

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+