
Възходът на омниканалния маркетинг
- 42% от медийните професионалисти смятат, че CTV и омниканалните формати са основен приоритет за 2025 г.
- Комбинирането на CTV с мобилна реклама увеличава неподканената осведоменост за марката с 67%
- Омниканалът обединява точките на контакт в безпроблемни пътувания на клиентите в различни платформи
Омниканален срещу многоканален: основни разлики
Омниканалът предоставя:
- Унифицирано пътуване на клиента във всички допирни точки
- Последователна комуникация независимо от канала
- Персонализирани съобщения въз основа на унифицирани данни
- Ефективно използване на рекламния бюджет

Source: Teads
Докато многоканалното показва силни резултати:
- Кампаниите, използващи няколко канала, постигат 287% по-висок процент на покупка в сравнение с едноканалните подходи
- Но каналите работят в силози
- Съобщенията варират в различните канали
- Данните остават изолирани по канали
Препоръки за успех в електронната търговия
- Създаване на стратегия за унифицирани съобщения във всички платформи
- Инвестирайте в съдържание, оптимизирано за всеки канал, като същевременно поддържате последователността на марката
- Използване на данни за контекстуална персонализация
- Проследяване на ефективността в различните точки на допир
През 2025 г. успехът изисква преминаване отвъд многоканалното присъствие, за да се създаде сплотено изживяване на марката, което резонира във всички взаимодействия с клиентите.
Готови ли сте за дигиталната трансформация? Открийте повече информация за AI в маркетинга, персонализирането на клиентите и тенденциите в медиите за търговия на дребно в най-новите ни статии. 👇