
Качеството, последователността и близостта се оказват крайъгълни камъни на изграждането на лоялност. Те дори надвишават такива атрактивни аспекти като отстъпки и изгодни сделки. Доверието в електронната търговия надделява над всичко останало.

Source: Intuit
Ако решите да подарявате подаръци на клиенти, със сигурност ще отнеме
Хората са склонни да връщат това, което са получили от другите. Те естествено реагират положително на подарък, дори и да не са го поискали. Връзката между клиента и марката остава силна, ако потребителят чувства, че има размяна на стойност – че получава нещо обратно в замяна на лоялното си поведение.
31% от потребителите смятат, че е важно марките да ги възнаграждават със специални оферти и отстъпки. 64% от 18-34-годишните очакват марките да ги възнаграждават със специални оферти и отстъпки (в сравнение с 53% като цяло).
Доверието не е празна фраза
Идентичността в брандирането е важна, защото отразява как марката се идентифицира с клиента. Потребителите предпочитат марки, които отразяват техните ценности, което им помага да избегнат дискомфорта от усещането за конфликт между тези ценности. Все по-често хората избират марки, които се чувстват като отражение на самите тях.
35% от потребителите казват, че е важно марките да ги карат да се чувстват добре. 23% от 18-24-годишните казват, че е важно марките да отразяват личните им ценности (в сравнение с 18% като цяло).
Изчерпателното проучване включва данни от САЩ, Канада, Австралия и Обединеното кралство.