2 мин. четене

Какъв е ключът към лоялността към марката?

В развиващия се свят на електронната търговия, където всяко кликване е от значение, разбирането на сложността на поведението на потребителите е от съществено значение. Задълбоченият доклад на Intuit, The Science of Loyalty, се задълбочава в потребителското мислене и разкрива какво се крие зад лоялността към марката.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Какъв е ключът към лоялността към марката?
Източник: Depositphotos

Качеството, последователността и близостта се оказват крайъгълни камъни на изграждането на лоялност. Те дори надвишават такива атрактивни аспекти като отстъпки и изгодни сделки. Доверието в електронната търговия надделява над всичко останало.

Source: Intuit

Ако решите да подарявате подаръци на клиенти, със сигурност ще отнеме

Хората са склонни да връщат това, което са получили от другите. Те естествено реагират положително на подарък, дори и да не са го поискали. Връзката между клиента и марката остава силна, ако потребителят чувства, че има размяна на стойност – че получава нещо обратно в замяна на лоялното си поведение.

31% от потребителите смятат, че е важно марките да ги възнаграждават със специални оферти и отстъпки. 64% от 18-34-годишните очакват марките да ги възнаграждават със специални оферти и отстъпки (в сравнение с 53% като цяло).

Доверието не е празна фраза

Идентичността в брандирането е важна, защото отразява как марката се идентифицира с клиента. Потребителите предпочитат марки, които отразяват техните ценности, което им помага да избегнат дискомфорта от усещането за конфликт между тези ценности. Все по-често хората избират марки, които се чувстват като отражение на самите тях.

35% от потребителите казват, че е важно марките да ги карат да се чувстват добре. 23% от 18-24-годишните казват, че е важно марките да отразяват личните им ценности (в сравнение с 18% като цяло).

Изчерпателното проучване включва данни от САЩ, Канада, Австралия и Обединеното кралство.

Споделяне на статия
Подобни статии
Как да изградим осведоменост за марката?
5 мин. четене

Как да изградим осведоменост за марката?

Ефективните стратегии за осведоменост за марката могат значително да повлияят на растежа на вашата компания, лоялността на клиентите и цялостния успех. Увеличавайки видимостта на вашата марка, вие не само привличате нови клиенти, но и затвърждавате позицията си в съзнанието на съществуващите. От използване на цифрови платформи до създаване на запомнящи се изживявания, има много начини […]

Прочетете статия
Възходът на марките директно към потребителите (DTC) в Европа
6 мин. четене

Възходът на марките директно към потребителите (DTC) в Европа

През последните години марките Direct-to-Consumer (DTC) придобиха значителна популярност в Европа. Този бизнес модел, който включва марки, които продават директно на клиентите чрез своите онлайн канали, ефективно заобикаля традиционните посредници на дребно като универсални магазини или пазари. Следователно марките DTC фундаментално промениха пейзажа на търговията на дребно, като се фокусираха върху персонализирани изживявания, насочени към […]

Прочетете статия
Въздействието на PDP върху процента на реализация на електронната търговия
3 мин. четене

Въздействието на PDP върху процента на реализация на електронната търговия

PDP формират стълба на тактиките за онлайн продажби на съвременния дигитален пазар. Често наричани страници с подробности за продукта (PDP), тези страници са мястото, където потребителите решават какво да купят най-важното. Максимизирането на приходите от настолни и мобилни платформи зависи първо от оптимизирането на тези сайтове както за марки, така и за магазини.

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+