3 мин. четене

Как да избегнем злоупотреба при връщане: Уроци от австралийско проучване

В последно време връщанията се превърнаха не само в част от процеса на пазаруване, но и в област на нелоялни практики. Според скорошно проучване в Австралия това нелоялно поведение е сериозно предизвикателство за търговците на дребно по целия свят.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Как да избегнем злоупотреба при връщане: Уроци от австралийско проучване
Източник: Depositphotos

Измама с връщане

Измамата с връщане приема много форми. От поръчка на няколко артикула, за да опитате с намерението да върнете повечето от тях (клин), до опит за връщане на артикул, който не отговаря на условията за възстановяване. Някои потребители носят или използват артикули с намерението да ги върнат по-късно. Други групи твърдят, че функционалният артикул е дефектен, за да получат възстановяване или отстъпка. Още по-далеч от линията са тези, които купуват артикули с открадната кредитна карта и след това прехвърлят опита за възстановяване на сумата на друга карта.

Британците например върнаха до 42% от поръчките след Коледа. Някои марки измислят свои собствени решения за справяне с това, като наказват потребителите, които злоупотребяват с безплатното връщане. В Швейцария онлайн магазините са отговорни за предоставянето на правилната информация за продуктите и размерите, за да намалят броя на връщанията.

По-голямата част от тях предпочитат гъвкави условия

Около една трета от онлайн купувачите злоупотребяват с политиките за връщане, според австралийско проучване. Други 31% от купувачите обвиняват липсата на финанси за злоупотреба с политиките за връщане. До 96% от потребителите казват, че предпочитат да пазаруват от търговци на дребно с гъвкави политики за връщане.

От жизненоважно значение е електронните магазини да имат ясни и прозрачни политики за връщане. Повече от една трета от купувачите четат тези политики, преди да направят покупка, така че е важно те да са ясни и лесно достъпни на уебсайта.

От друга страна, 62% от анкетираните заявяват, че не приемат злоупотреби. Някои потребители са съвестни купувачи и до 25% от тях не биха били склонни да злоупотребяват с връщанията, ако знаят, че това има отрицателно въздействие върху околната среда.

Ето защо е препоръчително да се отнасяте към всеки клиент индивидуално. Електронните магазини могат да използват данни за миналото поведение на клиентите, за да осигурят персонализирано изживяване. Сегментирането на клиентите и приспособяването на пазаруването въз основа на миналото им поведение може да бъде ефективен начин за предотвратяване на измами с връщане.

Споделяне на статия
Подобни статии
Ролята на 3PL доставчиците: Как логистичните компании на трети страни трансформират съвременната електронна търговия
14 мин. четене

Ролята на 3PL доставчиците: Как логистичните компании на трети страни трансформират съвременната електронна търговия

Бизнесът е подложен на по-голям натиск от всякога да отговори на нарастващите очаквания на клиентите, да спазва обещанията за доставка и да управлява точно инвентара. И все пак справянето с всички тези задачи вътрешно може да бъде скъпо и оперативно изтощително. Това е мястото, където логистичните доставчици на трети страни – известни като 3PL – […]

Milena Ramcheva Milena Ramcheva
CEO, METRICA Ltd.
Рентабилни логистични решения за стартиращи фирми за електронна търговия
15 мин. четене

Рентабилни логистични решения за стартиращи фирми за електронна търговия

Логистичните решения за стартиращи фирми са изправени пред значителни предизвикателства поради ограничените ресурси и високите очаквания за навременна доставка. Що се отнася до логистиката, стартиращите фирми в индустрията за електронна търговия в момента се сблъскват с много трудности, свързани с логистиката на техния бизнес. Това е така, защото потребителите все повече повишават очакванията си не […]

Stefani Raykova Stefani Raykova
Chief Marketing Officer, euShipments.com
Транспортен мениджмънт в логистиката
21 мин. четене

Транспортен мениджмънт в логистиката

Управлението на транспорта е от съществено значение за ефективната логистика, като гарантира, че стоките се движат гладко по веригите на доставки. Това включва избор на правилните превозвачи, оптимизиране на маршрутите и интегриране на технологии за намаляване на разходите и подобряване на скоростта на доставка. С разширяването на глобализацията логистичните компании са изправени пред нарастващи предизвикателства, […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+