3 мин. четене

Как да избегнем злоупотреба при връщане: Уроци от австралийско проучване

В последно време връщанията се превърнаха не само в част от процеса на пазаруване, но и в област на нелоялни практики. Според скорошно проучване в Австралия това нелоялно поведение е сериозно предизвикателство за търговците на дребно по целия свят.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Как да избегнем злоупотреба при връщане: Уроци от австралийско проучване
Източник: Depositphotos

Измама с връщане

Измамата с връщане приема много форми. От поръчка на няколко артикула, за да опитате с намерението да върнете повечето от тях (клин), до опит за връщане на артикул, който не отговаря на условията за възстановяване. Някои потребители носят или използват артикули с намерението да ги върнат по-късно. Други групи твърдят, че функционалният артикул е дефектен, за да получат възстановяване или отстъпка. Още по-далеч от линията са тези, които купуват артикули с открадната кредитна карта и след това прехвърлят опита за възстановяване на сумата на друга карта.

Британците например върнаха до 42% от поръчките след Коледа. Някои марки измислят свои собствени решения за справяне с това, като наказват потребителите, които злоупотребяват с безплатното връщане. В Швейцария онлайн магазините са отговорни за предоставянето на правилната информация за продуктите и размерите, за да намалят броя на връщанията.

По-голямата част от тях предпочитат гъвкави условия

Около една трета от онлайн купувачите злоупотребяват с политиките за връщане, според австралийско проучване. Други 31% от купувачите обвиняват липсата на финанси за злоупотреба с политиките за връщане. До 96% от потребителите казват, че предпочитат да пазаруват от търговци на дребно с гъвкави политики за връщане.

От жизненоважно значение е електронните магазини да имат ясни и прозрачни политики за връщане. Повече от една трета от купувачите четат тези политики, преди да направят покупка, така че е важно те да са ясни и лесно достъпни на уебсайта.

От друга страна, 62% от анкетираните заявяват, че не приемат злоупотреби. Някои потребители са съвестни купувачи и до 25% от тях не биха били склонни да злоупотребяват с връщанията, ако знаят, че това има отрицателно въздействие върху околната среда.

Ето защо е препоръчително да се отнасяте към всеки клиент индивидуално. Електронните магазини могат да използват данни за миналото поведение на клиентите, за да осигурят персонализирано изживяване. Сегментирането на клиентите и приспособяването на пазаруването въз основа на миналото им поведение може да бъде ефективен начин за предотвратяване на измами с връщане.

Споделяне на статия
Подобни статии
Транспортен мениджмънт в логистиката
21 мин. четене

Транспортен мениджмънт в логистиката

Управлението на транспорта е от съществено значение за ефективната логистика, като гарантира, че стоките се движат гладко по веригите на доставки. Това включва избор на правилните превозвачи, оптимизиране на маршрутите и интегриране на технологии за намаляване на разходите и подобряване на скоростта на доставка. С разширяването на глобализацията логистичните компании са изправени пред нарастващи предизвикателства, […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Прочетете статия
Защо разбирането на логистичния мениджмънт е от ключово значение за международната експанзия на електронната търговия?
16 мин. четене

Защо разбирането на логистичния мениджмънт е от ключово значение за международната експанзия на електронната търговия?

Управлението на логистиката е съществена част от бизнеса с електронна търговия, особено за онлайн търговците, търсещи международна експанзия. Доброто разбиране на логистичните процеси, от управлението на инвентара до трансграничните доставки и обратната логистика, е от решаващо значение за успеха или провала на бизнеса в конкурентната глобална индустрия за електронна търговия. В следващата статия ще разгледаме […]

Stefani Raykova Stefani Raykova
Chief Marketing Officer, euShipments.com
Прочетете статия
Значението на логистиката за бизнеса
16 мин. четене

Значението на логистиката за бизнеса

Логистиката е важна част от бизнес процесите за много компании. Не е нужно да сте производствена или дистрибуторска компания, за да може вашият бизнес да се нуждае от бизнес логистика. Банките, маркетинговите агенции и застрахователните компании също трябва да се справят с логистиката до известна степен. Например, когато организира корпоративно събитие, една компания може да […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+