Как да разбираме ключовите думи
Ключовите думи са думи и изречения, които се използват за създаване и подобряване на онлайн съдържание. Понякога се наричат и ключови думи за SEO. В очите на възможен клиент те са думите, които поставят в лентата за търсене, които най-добре описват стоките или услугите, които искат да намерят, или въпроса, който искат да зададат. За маркетолозите внимателно подбраните ключови думи казват на търсачките за съдържанието на вашата страница и им помагат да се класират и предложат.
Ключовите думи могат да ви кажат много за това как вашата аудитория мисли и чувства, както и за това какво иска и от какво се нуждае – намерение на ключови думи. Използването на правилните ключови думи във вашето писане може значително да подобри успеха на вашия бизнес. Ключовите думи обикновено се използват за оптимизация за търсачки (SEO) или общ маркетинг. Целта е думите за търсене на клиента да съвпадат с ключовите думи на вашия сайт.
Защо проучването на ключови думи е важно
Термините на вашия уебсайт описват вашия бизнес и това, което продавате. Но търсачки като Google използват броя и качеството на ключовите думи в съдържанието ви, за да решат къде да поставят сайта си на страница с резултати от търсачката (SERP). Повече трафик и експозиция идват от по-високото класиране в SERP. Всъщност около 32% от всички кликвания отиват до първия резултат при търсене в Google.
Като направите проучване на ключови думи, можете да намерите най-добрите термини, които са едновременно популярни и специфични. По този начин можете да отговорите на нуждите на клиентите, преди те дори да го знаят. Използването на добри ключови думи в публикации в блогове, статии или подробности за продукта може да помогне на уебсайта ви да се класира по-високо, което ще привлече повече посетители и ще ви помогне да победите конкурентите си.
Как да започнете да проучвате ключови думи
Преди да започнете с проучването на ключовите думи , за да подобрите писането си, трябва да се запознаете с някои основни идеи:
- Фокусните ключови думи са основният термин, по който искате да се класирате и да ги включите нарочно в заглавието, URL адреса, метаописанието и текста си
- Дългите ключови думи са специфични фрази с три или повече думи, които купувачите, които са по-напред в цикъла на покупка, често използват
- Разбирането на целта на заявката за търсене на потребителя се нарича значение на ключовата дума
- Месечният обем на търсене (MSV) е средният брой търсения на ключова дума за всеки месец
- Актуален авторитет означава показване на знанията на вашия уебсайт чрез подробно съдържание, което е свързано с друго съдържание
Проучване на ключови думи
За да намерите ключовите думи, от които се нуждаете, за да привлечете желаните хора и да изградите силна стратегия за ключови думи, изпълнете следните стъпки:
- Въведете широки проблеми, които са свързани с вашата ниша
- Добавяне на думи за търсене, които хората може да използват, за да намерят всяка тема
- Намиране на думи за търсене, които вървят с него
- Проверете силата на ключовите думи
- Разберете как се класирате във вашата област
- Проверете целта на търсенето
Поддържане на стабилно класиране на ключовите думи
За да поддържате резултатите си по ключови думи високи, знайте за промените в алгоритъма и актуализирайте съдържанието си често. Намерете нови шансове и популярни ключови думи, които могат да помогнат на съдържанието ви да се класира по-високо.
Не забравяйте, че проучването на ключови думи е само първата стъпка във вашия SEO план. Уверете се, че цялото ви съдържание е полезно, лесно за четене и пълно, ако искате наистина да се откроите. SEO оптимизацията на страницата е важна, а уебсайтът ви трябва да е лесен за използване и да работи добре на телефони.
Бъдете търпеливи, докато бавно се придвижвате нагоре в SERP, е важно за органичната SEO оптимизация, което отнема време. С течение на времето трафикът и експозицията на уебсайта ви ще се подобрят, ако продължите да го правите и използвате правилните методи.