6 мин. четене

Как да постигнете успех в набирането на партньори: Избягвайте тези клопки

Успехът на всяка партньорска програма зависи от изграждането на силна мрежа от партньори. Процесът на набиране на персонал обаче може да бъде труден и ако попаднете в определени клопки, усилията ви могат да бъдат възпрепятствани. Тази статия предлага стратегии за изграждане на процъфтяваща програма и изследва някои често срещани грешки, които трябва да избягвате при набиране на партньори.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Как да постигнете успех в набирането на партньори: Избягвайте тези клопки
Източник: Depositphotos

Ниските проценти на реализация, ожесточената конкуренция, измамите, проблемите с проследяването и проблемите със съответствието измъчват много партньорски търговци. За щастие има партньорски софтуерни решения, които могат да ви помогнат да преодолеете тези препятствия и да разширите бизнеса си с партньорски маркетинг . Но нека започнем списъка с това какво трябва и какво не трябва да правите при управлението на партньори. Ето някои от основните капани , които идват от аспекта на хората в управлението на партньори, от ясна комуникация до отлична поддръжка и някои неочаквани неща между тях.

  • Грешната целева група

Не винаги е ефективно да се хвърля широка мрежа. Вместо това идентифицирайте най-добрите партньори на вашата марка. Потърсете тези с утвърдена аудитория, подходящо съдържание и силно съответствие с вашата аудитория. Можете също така да получите ценна информация, като проучите успешни партньори, популяризиращи подобни продукти.

  • Разчитане само на студена помощ

Въпреки че студеното достигане може да бъде ефективно, разчитането само на него може да бъде неефективно и да доведе до ниски конверсии. Помислете за алтернативни стратегии като посещение на събития в индустрията, работа със съответните влиятелни лица или използване на партньорски мрежи, за да достигнете до по-широка аудитория.

  • Вашето предложение за стойност не е известно

Разберете какво прави вашата програма различна от конкуренцията, преди да се обърнете към потенциални партньори. Вземете предвид фактори като комисионни, продължителност на бисквитките, налични маркетингови материали и текуща поддръжка. За да привлечете квалифицирани партньори, които се интересуват от популяризиране на вашите продукти или услуги, подчертайте тези предимства в предложението си за набиране на персонал.

  • Липса на подхранване на съществуващите взаимоотношения

Не пренебрегвайте партньорите, които вече имате. Ангажирайте се редовно с тях, празнувайте успехите им и предоставяйте възможности за обратна връзка. Това ще ви помогне да изградите дългосрочни взаимоотношения и да насърчите чувството за общност във вашата партньорска мрежа.

Source: Depositphotos

  • Липса на инструменти и ресурси

Уверете се, че вашите партньори разполагат с инструментите, от които се нуждаят, за да бъдат успешни. Осигурете им висококачествени маркетингови материали като банери, описания на продукти и графики за социални медии. За да помогнете на партньорите да популяризират ефективно вашите продукти, помислете за предоставяне на образователни ресурси, уебинари за обучение или специални канали за поддръжка.

  • Липса на подкрепа за високоефективни филиали

Можете да пропуснете да увеличите максимално потенциалното въздействие на вашите звездни партньори върху вашата програма, ако не успеете да ги разпознаете и управлявате. Осигурете специални стимули, персонализирана поддръжка и повишена видимост, за да разпознаете и възнаградите най-добрите си резултати. Създайте съвместно брандирано съдържание и предложете специална партньорска поддръжка. Щракнете тук , за да научите повече за това как да управлявате вашите партньори на суперзвезди.

  • Пренебрегване на включването на партньори

Пропускането на задълбочен процес на включване оставя афилиатите да гадаят за подробностите на програмата, какво се очаква от тях и какъв вид подкрепа ще получат. Създайте изчерпателно ръководство за въвеждане, обхващащо правилата на програмата, структурите на комисионните и ефективните стратегии за популяризиране, за да сте сигурни, че всички партньори започват с правилния крак.

  • Игнорирането на подравняването на аудиторията

Работата с партньори, чиято аудитория не съответства на целевата ви аудитория, ще доведе до ниски реализации. Това е пропусната възможност както за вас, така и за партньора. Бъдете наясно с аудиторията, до която се опитвате да достигнете чрез вашата партньорска програма, и проверете потенциалните партньори, за да сте сигурни, че те подкрепят вашата стратегия. Не забравяйте да се съсредоточите върху качеството, както и върху количеството на партньорите.

  • Проследяването на ефективността е игнорирано

Наблюдавайте редовно ефективността на вашата програма. Получете ценна информация, като анализирате данни за кликванията, реализациите и ефективността на партньорите. Идентифицирайте високоефективни партньори. Персонализирайте подхода си въз основа на техните индивидуални нужди и приноси.

  • Отказване твърде рано

Отнема време и усилия, за да се изгради успешна партньорска програма. Така че не очаквайте незабавно удовлетворение. Непрекъснато усъвършенстване на стратегиите за набиране на персонал, анализиране на резултатите и коригиране на подхода въз основа на данни. Бъдете търпеливи, упорити и всеотдайни. Изградете мрежа от ценни партньори, които могат да допринесат за дългосрочния успех на вашата програма.

Провеждането на партньорска програма не е разходка в парка. Разбира се, с правилната система може да изглежда доста просто. Като следвате тези стъпки, можете ефективно да наемете и задържите екип от отдадени партньори, които ще ви помогнат да издигнете вашата партньорска програма до нови висоти, като избегнете тези често срещани капани и приложите тези стратегии.

Споделяне на статия
Подобни статии
10-те най-добри стратегии за партньорски маркетинг
12 мин. четене

10-те най-добри стратегии за партньорски маркетинг

Партньорският маркетинг се очертава като мощен канал за стимулиране на приходите, позволяващ на търговците да печелят пасивен доход чрез популяризиране на продукти и печелене на комисионни от продажбите. Ключът към отключването на потенциала му обаче се крие в използването на правилните стратегии, съобразени с вашата аудитория и ниша. В тази статия ще се потопим в […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Прочетете статия
Тенденции в партньорския маркетинг, оформящи бъдещето на дигиталната реклама
16 мин. четене

Тенденции в партньорския маркетинг, оформящи бъдещето на дигиталната реклама

Партньорският маркетинг е бързо развиваща се индустрия, в която поддържането не е задължително – това е задължително. Иновациите в технологиите, развиващите се потребителски навици и променящата се маркетингова среда продължават да предефинират правилата за ангажираност. Това, което работи вчера, може да не работи утре, така че знанието какво се случва е от решаващо значение за […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Прочетете статия
Партньорският маркетинг като стратегия за ефективност
26 мин. четене

Партньорският маркетинг като стратегия за ефективност

Партньорският маркетинг служи като отлична стратегия, при която както търговците, така и партньорите могат да се възползват. Като си партнират с издатели, фирмите могат да популяризират своите продукти или услуги и накрая да разширят обхвата и приходите си от продажби, без да правят никакви разходи в началото. Ключово предимство на партньорския маркетинг като стратегия за […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+