
Жицата
Тъй като краткият видео формат се разпространява в социалните мрежи (и не само там), LinkedIn пилотира програмата The Wire. Това позволява на търговците да популяризират видеореклами в емисията заедно със съдържание от надеждни потребителски профили. Ранните участници в програмата включват големи издателства като Barron’s, Bloomberg и The Wall Street Journal.
„Тъй като 75% от възрастните американци прекарват до два часа на ден в гледане на кратки видеоклипове, а броят на видеоклиповете, качени в LinkedIn, нараства с 45% на годишна база, ние тестваме нова инициатива, която ще ви позволи да популяризирате видео реклами във фийда заедно с надеждно съдържание от издатели“, пише Линдзи Едуардс, вицепрезидент на LinkedIn по продуктов мениджмънт.
Изкуственият интелект получава тласък
LinkedIn разширява своя пакет от инструменти, базирани на AI Accelerate. Доказано е, че драстично подобрява ефективността и рентабилността на кампаниите. Новите функции включват:
- Интеграция на Microsoft Designer: Този инструмент помага на маркетолозите да създават и персонализират ангажиращо рекламно послание, като предлага множество опции за дизайн, които могат да бъдат съобразени със специфичните нужди на марката.
- Разширено насочване: Маркетолозите вече могат да прецизират насочването на кампании, като интегрират собствените си данни с данни от платформата LinkedIn и изключват конкретни компании или списъци на трети страни.
- AI Marketing Assistant: Този асистент помага за насочване на създаването на кампания и предоставя прозрения и препоръки за подобряване на ефективността на рекламите.
Кампании, генерирани от AI
Значителен брой B2B маркетолози (66%) вече използват генеративен AI в работата си. Платформата Accelerate на LinkedIn допълнително интегрира AI, за да рационализира създаването и управлението на кампании. Основните характеристики включват:
- Персонализиране на рекламното послание: Microsoft Designer помага за създаването и персонализирането на рекламното послание въз основа на въвеждане от потребителя.
- По-добро използване на данните: Маркетолозите могат да комбинират собствените си клиентски данни с данни от LinkedIn, за да се насочат по-добре към потенциалните купувачи.
- Разговорен асистент.
Надграждайки успеха на нови рекламни формати като реклами за събития на живо и реклами за лидери на мисълта, LinkedIn продължава да иновира начини за маркетолозите да достигнат и ангажират аудиторията си. Платформата е предназначена да помогне на B2B маркетолозите да създават завладяващи кампании, които стимулират разговори и изграждат доверие с купувачите.