2 мин. четене

Китайският търговец на дребно Temu е критикуван от европейските потребителски групи

Начинът, по който китайските търговци на дребно за електронна търговия обработват съдържанието на своите платформи, е под все по-голям контрол.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Китайският търговец на дребно Temu е критикуван от европейските потребителски групи
Източник: Reuters

Temu, приложението за търговия на дребно, собственост на китайския гигант за електронна търговия PDD Holdings, е изправено пред оплаквания от потребители, че бизнес практиките му нарушават нов закон за онлайн съдържанието в Европа.

Директивата за цифровите услуги на Европейския съюз изисква от онлайн местата за търговия и посредниците да се борят с незаконното и вредно съдържание и фалшифицираните продукти на своите платформи. Паневропейската потребителска организация BEUC заяви, че е подала жалба до Европейската комисия, докато 17 от нейните членове в страни като Франция, Италия и Холандия също са подали жалби до съответните си национални органи.

„Temu е самодоволен тук, защото нарушава Закона за цифровите услуги на ЕС“, каза генералният директор на BEUC Моник Гойенс в изявление.

Temu, която навлезе на пазара на ЕС преди малко повече от година, заяви, че активно адаптира услугите си към местните практики и предпочитания и се ангажира с пълно спазване на законите и разпоредбите на пазарите, на които оперира.

„Що се отнася до жалбата на BEUC, ние я приемаме много сериозно и ще я проучим задълбочено. Надяваме се да продължим диалога си със съответните заинтересовани страни, за да подобрим обслужването на Temu за потребителите“, се казва в изявление на компанията.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+