2 мин. четене

Краят на бисквитките: 61% от маркетолозите се страхуват от промяна

Бисквитките са ключов инструмент за проследяване и персонализиране на рекламата. Загубата им представлява предизвикателство за рекламодателите, изисквайки нови подходи към маркетинговата стратегия и събирането на данни.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Краят на бисквитките: 61% от маркетолозите се страхуват от промяна
Източник: Depositphotos

Тази година Google премахва бисквитките на трети страни. Това е основна промяна за онлайн маркетинга. Без бисквитки онлайн маркетингът ще бъде много различен. Според проучване на Capterra до 61% от търговците в Обединеното кралство са загрижени за промяната, а 49% се чувстват подготвени. Повече от половината очакват увеличение на продажбите, когато бисквитките на трети страни бъдат премахнати, а 39% очакват положително въздействие върху бизнес резултатите.

 

Source: Capterra

Компаниите активно търсят алтернативни методи за събиране на данни, като 57% се подготвят за постепенно премахване на бисквитките, а 51% разработват нови методи за събиране на данни. Ключовите стратегии включват фокусиране върху данни от първа страна, партньорство с доверени организации и използване на контекстуални данни.

78% от анкетираните маркетолози инвестират в CRM софтуер, за да унифицират събирането на данни от първа страна.

45% от маркетолозите са съгласни, че предефинирането на маркетинговите стратегии е най-голямото им предизвикателство, докато други предизвикателства включват проследяване на правилните данни и необходимостта от коригиране на бюджетите. Те очакват онлайн маркетингът да стане по-конкурентен, което изисква от компаниите да бъдат иновативни и гъвкави в маркетинговите си дейности.

 

Source: Capterra

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+