Иновации в Meta Advertising за електронна търговия
Meta разширява своя рекламен пакет с по-разнообразни творчески опции, давайки на марките повече гъвкавост в начина, по който достигат и ангажират потенциални клиенти. С рекламните иновации на Meta като кампаниите Advantage+, задвижвани от изкуствен интелект, марките могат по-ефективно да тестват различни рекламни формати и да предоставят персонализирани съобщения, които ще резонират с различни клиентски сегменти.
„С повече опции за рекламен формат в кампаниите рекламодателите могат лесно да приложат стратегия за разнообразяване на рекламното послание и постигане на по-висока ефективност на кампанията и по-голям обхват“, казва Meta.
Маркетолозите ще оценят възможността за бързо оптимизиране на кампаниите чрез по-персонализирано и ангажиращо съдържание. Акцентът върху диверсификацията е особено полезен за таргетирани кампании, като се гарантира, че рекламите достигат до потенциалните клиенти в точното време и с правилното послание.
Meta Advertising: Подчертани кодове за отстъпка за по-добра ангажираност
След като решите да продължите с промоции с отстъпки, ще се радвате, че ще можете да им дадете повече място. Кодовете за отстъпка в рекламите могат да бъдат подчертани, което улеснява клиентите да използват отстъпки и ги насърчава да пазаруват.
Meta също така тества оферти за първа покупка и персонализирани отстъпки. Това е идеална функция за марки за електронна търговия, които се опитват да привлекат нови клиенти по време на празниците.
Тези функции са интегрирани в Instagram Reels. Фирмите могат да използват един от най-бързо развиващите се формати на социалните медии, за да популяризират оферти за ограничен период от време и да превърнат случайните последователи в купувачи.
Напомнящи реклами: увеличете ангажираността и времето на продажбите
Функцията за напомнящи реклами се използва главно за предупреждаване на клиентите за предстоящи събития, стартиране на разпродажби или отстъпки. След като форматът бъде разширен, потребителите могат да бъдат насочени директно към мобилни приложения, където могат да правят покупки веднага. Фирмите могат също така да предупреждават потребителите по-често за сделки и време за отстъпки, увеличавайки спешността и видимостта на промоциите.
Възможността за изпращане на напомняния за началото и края на продажбите е доста важна функция в електронната търговия. Електронните магазини могат да създадат целенасочени стимули, които увеличават вероятността от импулсивни покупки.
Връзки към сайта: опростена навигация за големи продуктови каталози
След това Meta въвежда връзки към сайтове за реклами във Facebook Feeds. Той позволява на рекламодателите да добавят множество целеви страници към една реклама, като дава възможност на потребителите да отидат директно до съдържанието или продуктовата категория, от която се интересуват най-много. Например, козметична марка, която предлага широка гама от продукти, може да насочи клиентите към подходяща целева страница с едно щракване.
Достигайте до клиенти в магазини и онлайн
Въпреки че онлайн пазаруването е наистина популярно, Meta не е забравила за физическите операции. Той тества нови омниканални функции, които помагат на бизнеса да достигне до клиенти както онлайн, така и в магазините. Рекламодателите скоро ще могат да се насочват към лица, които е вероятно да пазаруват във физически магазини и да подчертават близките магазини.
В този случай това е наистина важно подобрение, което ще позволи безпроблемно интегриране на онлайн и офлайн стратегии. Той също така отваря възможности за местния бизнес да привлича клиенти директно в магазините по време на пиковите сезони на продажбите.
Реклами, базирани на местоположение
Рекламите, насочени към конкретни места, могат да бъдат интересни по отношение на предколедния туризъм – независимо дали за семейни посещения или за търсене на подаръци. Този инструмент позволява на бизнесите да достигат до туристи или посетители в конкретни градове или региони и да персонализират реклами, за да се харесат на хора, които обикновено не отсядат на дадено място.
Сектори като HoReCa, услугите, туризмът и местната търговия на дребно могат да се възползват. Тази функция предлага уникална възможност да достигнете до нов сегмент от клиенти по време на празничната треска. Като се насочват към хора, които активно търсят дейности или преживявания на определено място, фирмите могат по-добре да съгласуват маркетинговите си усилия с намеренията на клиентите.
Кампаниите в платформите на Meta са съществена част от маркетинговата стратегия. Компанията се опитва да изложи рекламодателите на опции, които се разширяват доста динамично. Например, наскоро публикува ръководство , което вдъхновява по-добри кампании по време на сезона на най-продаваните.
Новите рекламни инструменти дават на бизнеса нови начини за увеличаване на продажбите и ангажиране на клиентите през ключови периоди. Като включите бюлетини в стратегията си, можете да достигнете до клиентите по-ефективно, да увеличите реализациите и да увеличите максимално маркетинговите си усилия.