3 мин. четене

Немско празнично пазаруване 2024: 50% план за поддържане или увеличаване на разходите

С наближаването на празничния сезон нов доклад разкрива обещаващи тенденции за немското празнично пазаруване. Тъй като почти половината от германските потребители планират да запазят или увеличат бюджетите си за коледни подаръци, търговците на дребно са готови за силен сезон. Това изчерпателно проучване на немското празнично пазаруване, базирано на проучване сред 10 000 потребители и обширни данни за продажбите, предлага ценна информация за поведението на потребителите и подчертава възможностите за бизнеса да увеличи максимално потенциала си за празнични продажби.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Немско празнично пазаруване 2024: 50% план за поддържане или увеличаване на разходите
Източник: Depositphotos

Германските потребители показват силен ангажимент към празничните разходи

Weihnachtsshopping Report 2024“ на eBay разкрива положителна перспектива за германския пазар на празнична търговия на дребно. Почти половината от германските потребители планират да запазят или увеличат бюджетите си за коледни подаръци в сравнение с миналата година, като само една пета възнамеряват да намалят разходите. Докладът подчертава, че сезонът на коледното пазаруване започна в края на август, като потребителският интерес достигна своя връх през трите седмици преди Киберседмицата през ноември. Този удължен период на пазаруване предлага на търговците на дребно значителна възможност да уловят празнични разпродажби чрез стратегически планиране на техните промоции и управление на инвентара.

Тенденциите в празничното пазаруване показват ранна ангажираност на потребителите

Докладът, който се основава на проучване на 10 000 германски потребители от Civey, разглежда и данните за продажбите от eBay.de. Тези данни показват, че е имало ранни скокове в търсенето на различни продуктови категории, като електроника, мода, козметични продукти, спортно оборудване, мебели и играчки.

Арно Валион Гойтал, директор „Реклама в Централна Европа“ в eBay, коментира резултатите:

„Търсенето на коледни подаръци остава стабилно, предоставяйки значителна възможност за германските търговци на дребно през празничния сезон на 2024 г.“

eBay внедри подобрени рекламни инструменти и решения за продавачите, като нов рекламен кокпит, за да се възползва от тази тенденция. Целта на тези подобрения е да помогнат на търговците да подобрят видимостта на своите продукти и да увеличат коледните си продажби в платформата.

Докладът подчертава значението на ранната подготовка и целенасочената реклама за бизнеса за електронна търговия, за да се събуди интересът на потребителите по време на удължения период на празнично пазаруване.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+