3 мин. четене

Немско празнично пазаруване 2024: 50% план за поддържане или увеличаване на разходите

С наближаването на празничния сезон нов доклад разкрива обещаващи тенденции за немското празнично пазаруване. Тъй като почти половината от германските потребители планират да запазят или увеличат бюджетите си за коледни подаръци, търговците на дребно са готови за силен сезон. Това изчерпателно проучване на немското празнично пазаруване, базирано на проучване сред 10 000 потребители и обширни данни за продажбите, предлага ценна информация за поведението на потребителите и подчертава възможностите за бизнеса да увеличи максимално потенциала си за празнични продажби.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Немско празнично пазаруване 2024: 50% план за поддържане или увеличаване на разходите
Източник: Depositphotos

Германските потребители показват силен ангажимент към празничните разходи

Weihnachtsshopping Report 2024“ на eBay разкрива положителна перспектива за германския пазар на празнична търговия на дребно. Почти половината от германските потребители планират да запазят или увеличат бюджетите си за коледни подаръци в сравнение с миналата година, като само една пета възнамеряват да намалят разходите. Докладът подчертава, че сезонът на коледното пазаруване започна в края на август, като потребителският интерес достигна своя връх през трите седмици преди Киберседмицата през ноември. Този удължен период на пазаруване предлага на търговците на дребно значителна възможност да уловят празнични разпродажби чрез стратегически планиране на техните промоции и управление на инвентара.

Тенденциите в празничното пазаруване показват ранна ангажираност на потребителите

Докладът, който се основава на проучване на 10 000 германски потребители от Civey, разглежда и данните за продажбите от eBay.de. Тези данни показват, че е имало ранни скокове в търсенето на различни продуктови категории, като електроника, мода, козметични продукти, спортно оборудване, мебели и играчки.

Арно Валион Гойтал, директор „Реклама в Централна Европа“ в eBay, коментира резултатите:

„Търсенето на коледни подаръци остава стабилно, предоставяйки значителна възможност за германските търговци на дребно през празничния сезон на 2024 г.“

eBay внедри подобрени рекламни инструменти и решения за продавачите, като нов рекламен кокпит, за да се възползва от тази тенденция. Целта на тези подобрения е да помогнат на търговците да подобрят видимостта на своите продукти и да увеличат коледните си продажби в платформата.

Докладът подчертава значението на ранната подготовка и целенасочената реклама за бизнеса за електронна търговия, за да се събуди интересът на потребителите по време на удължения период на празнично пазаруване.

Споделяне на статия
Подобни статии
Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г
3 мин. четене

Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г

Според последния доклад на ECDB пазарът на електронна търговия в Швейцария е 28-ият по големина в света с прогнозирани приходи от 14,2 милиарда щатски долара през 2024 г. Пазарът отбеляза 3% спад на приходите през 2022 г. в резултат на силната експанзия, предизвикана от COVID през предходните години.

Прочетете статия
Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции
4 мин. четене

Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции

Според ECDB (база данни за електронната търговия) европейският пейзаж на електронната търговия се променя драстично, тъй като китайските платформи заемат по-голяма част от пазара. Тъй като растежът на вътрешната електронна търговия в Китай се забавя до едва 3,5% през 2023 г. – по-малко от растежа на повечето от първите 10 световни пазара – китайските гиганти […]

Прочетете статия
58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни
4 мин. четене

58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни

Търговците на дребно откриват, че докато клиентите обичат отстъпките, те също са загрижени за поверителността си, когато споделят лична информация. Според скорошно проучване на консултантската компания за дигитална трансформация Daemon, промоционалните оферти и имейлите за отстъпки остават силна привлекателност през поколенията; Милениалите водят с 67%, следвани от бейби бумърите с 65% и поколението Z с […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+