Германските потребители показват силен ангажимент към празничните разходи
„Weihnachtsshopping Report 2024“ на eBay разкрива положителна перспектива за германския пазар на празнична търговия на дребно. Почти половината от германските потребители планират да запазят или увеличат бюджетите си за коледни подаръци в сравнение с миналата година, като само една пета възнамеряват да намалят разходите. Докладът подчертава, че сезонът на коледното пазаруване започна в края на август, като потребителският интерес достигна своя връх през трите седмици преди Киберседмицата през ноември. Този удължен период на пазаруване предлага на търговците на дребно значителна възможност да уловят празнични разпродажби чрез стратегически планиране на техните промоции и управление на инвентара.
Тенденциите в празничното пазаруване показват ранна ангажираност на потребителите
Докладът, който се основава на проучване на 10 000 германски потребители от Civey, разглежда и данните за продажбите от eBay.de. Тези данни показват, че е имало ранни скокове в търсенето на различни продуктови категории, като електроника, мода, козметични продукти, спортно оборудване, мебели и играчки.
Арно Валион Гойтал, директор „Реклама в Централна Европа“ в eBay, коментира резултатите:
„Търсенето на коледни подаръци остава стабилно, предоставяйки значителна възможност за германските търговци на дребно през празничния сезон на 2024 г.“
eBay внедри подобрени рекламни инструменти и решения за продавачите, като нов рекламен кокпит, за да се възползва от тази тенденция. Целта на тези подобрения е да помогнат на търговците да подобрят видимостта на своите продукти и да увеличат коледните си продажби в платформата.
Докладът подчертава значението на ранната подготовка и целенасочената реклама за бизнеса за електронна търговия, за да се събуди интересът на потребителите по време на удължения период на празнично пазаруване.