Новите инструменти на Google за продавачи подобряват управлението на рекламните места
Едно от най-значимите допълнения към Google Merchant Center е въвеждането на подобрена информация за тенденциите в продуктите. Тези прегледи дават възможност на продавачите да идентифицират и да се възползват от новите тенденции при пазаруване, като подчертават популярните заявки за търсене и поведението при покупка.
Новите инструменти предоставят решения, базирани на данни
Тази функция предоставя на бизнеса възможност да взема решения, базирани на данни, относно своите наличности, като гарантира, че разполагат с продукти с голямо търсене.
„Да приемем, че сте специализиран търговец на дънки на дребно, който обмисля да разтовари излишните дънкови шорти, които не са излетяли. Новите прозрения за тенденциите в Merchant Center може да ви покажат, че не само „дънковите шорти“ са изненадващо популярни сега, но хората всъщност използват термина „дълги дънкови шорти“, когато ги търсят. Така че сега, вместо да изваждате шортите от рафта и да ги връщате в хранилището, можете да коригирате стратегията си, за да ги представяте по-видно в кампаниите – и, разбира се, да добавите „jorts“ към описанието на продукта си“, обясняват от Google.
Отчитане с изкуствен интелект: Ключова характеристика на новите инструменти на Google за продавачи
Google реши да интегрира разширени функции за изкуствен интелект в Merchant Center, което трябва да опрости анализа на данни за потребителите. Продавачите вече имат достъп до генерирани от AI обобщения на ефективността за отделни продукти. Функцията скоро ще бъде пусната, за съжаление за нас, само за американския пазар.
„Също така ще използваме изкуствен интелект, за да отговорим на конкретни въпроси относно данните за вашите продукти, като използваме нови персонализирани отчети. След просто описание на анализа на данните, който искате да прегледате – например „покажете ми представянето на моите най-продавани рокли“ – ще създадем персонализиран набор от данни с отговорите, които ви интересуват. Този инструмент използва генеративен AI, за да преведе заявката на потребителя в персонализиран отчет, който подчертава собствените му данни за ефективността. Това означава, че можете да пропуснете процеса на ръчно създаване на персонализирани отчети, когато имате нужда от по-персонализирани данни.“
Наличност в магазина
Google допълнително автоматизира процеса на синхронизиране на наличността на продукти в магазина с Merchant Center. Визията е да се опрости процесът на пазаруване за потребителите и да се премахне ръчната работа за продавачите.
Тази актуализация гарантира, че местните кампании са винаги актуални и предоставят на клиентите точна информация за това кои продукти са налични наблизо.
Придобиване на клиенти чрез новите инструменти на Google за продавачи
Бизнесът ще оцени особено следната промяна по време на пиковия сезон на пазаруване. Google разшири инструментите за придобиване на клиенти в кампании за максимална ефективност и кампании в мрежата за търсене. Вече ще бъде възможно да задавате конкретни цели за привличане на нови клиенти, да оптимизирате рекламите въз основа на маржовете на печалба и да прецизирате присъствието си в резултатите от търсенето с по-голяма точност.
С тези нови инструменти за продавачи Google има за цел да предостави на бизнеса всичко необходимо, за да процъфтява през най-натоварения период на пазаруване в годината.