5 мин. четене

Новите инструменти за продавачи на Google увеличават поддръжката за сезона на пиковите продажби

Черният петък и Коледа са точно зад ъгъла. С наближаването на сезона на пазаруване Google пуска няколко важни актуализации, предназначени да помогнат за постигане на максимален успех. Новите инструменти на Google за продавачи в Google Merchant Center и Google Ads са създадени, за да предоставят на продавачите актуална информация, да подобрят автоматизацията и да оптимизират маркетинговите стратегии.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Новите инструменти за продавачи на Google увеличават поддръжката за сезона на пиковите продажби
Източник: Depositphotos

Новите инструменти на Google за продавачи подобряват управлението на рекламните места

Едно от най-значимите допълнения към Google Merchant Center е въвеждането на подобрена информация за тенденциите в продуктите. Тези прегледи дават възможност на продавачите да идентифицират и да се възползват от новите тенденции при пазаруване, като подчертават популярните заявки за търсене и поведението при покупка.

Новите инструменти предоставят решения, базирани на данни

Тази функция предоставя на бизнеса възможност да взема решения, базирани на данни, относно своите наличности, като гарантира, че разполагат с продукти с голямо търсене.

„Да приемем, че сте специализиран търговец на дънки на дребно, който обмисля да разтовари излишните дънкови шорти, които не са излетяли. Новите прозрения за тенденциите в Merchant Center може да ви покажат, че не само „дънковите шорти“ са изненадващо популярни сега, но хората всъщност използват термина „дълги дънкови шорти“, когато ги търсят. Така че сега, вместо да изваждате шортите от рафта и да ги връщате в хранилището, можете да коригирате стратегията си, за да ги представяте по-видно в кампаниите – и, разбира се, да добавите „jorts“ към описанието на продукта си“, обясняват от Google.

Google's new seller tools provide data-driven decisions This feature provides businesses with the opportunity to make data-driven decisions about their stock, ensuring they have high-demand products on hand.

Source: Google

Отчитане с изкуствен интелект: Ключова характеристика на новите инструменти на Google за продавачи

Google реши да интегрира разширени функции за изкуствен интелект в Merchant Center, което трябва да опрости анализа на данни за потребителите. Продавачите вече имат достъп до генерирани от AI обобщения на ефективността за отделни продукти. Функцията скоро ще бъде пусната, за съжаление за нас, само за американския пазар.

„Също така ще използваме изкуствен интелект, за да отговорим на конкретни въпроси относно данните за вашите продукти, като използваме нови персонализирани отчети. След просто описание на анализа на данните, който искате да прегледате – например „покажете ми представянето на моите най-продавани рокли“ – ще създадем персонализиран набор от данни с отговорите, които ви интересуват. Този инструмент използва генеративен AI, за да преведе заявката на потребителя в персонализиран отчет, който подчертава собствените му данни за ефективността. Това означава, че можете да пропуснете процеса на ръчно създаване на персонализирани отчети, когато имате нужда от по-персонализирани данни.“

AI reporting: A key feature of Google's new seller tools Google has decided to integrate advanced AI features into Merchant Center, which should simplify data analysis for users.

Source: Google

Наличност в магазина

Google допълнително автоматизира процеса на синхронизиране на наличността на продукти в магазина с Merchant Center. Визията е да се опрости процесът на пазаруване за потребителите и да се премахне ръчната работа за продавачите.

Тази актуализация гарантира, че местните кампании са винаги актуални и предоставят на клиентите точна информация за това кои продукти са налични наблизо.

Придобиване на клиенти чрез новите инструменти на Google за продавачи

Бизнесът ще оцени особено следната промяна по време на пиковия сезон на пазаруване. Google разшири инструментите за придобиване на клиенти в кампании за максимална ефективност и кампании в мрежата за търсене. Вече ще бъде възможно да задавате конкретни цели за привличане на нови клиенти, да оптимизирате рекламите въз основа на маржовете на печалба и да прецизирате присъствието си в резултатите от търсенето с по-голяма точност.

С тези нови инструменти за продавачи Google има за цел да предостави на бизнеса всичко необходимо, за да процъфтява през най-натоварения период на пазаруване в годината.

Споделяне на статия
Подобни статии
Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си
4 мин. четене

Съсредоточете се върху оценката на възможностите: AI ще ви каже какво да подобрите в рекламата си

Meta разширява Opportunity Score – показател, който незабавно разкрива в Ads Manager как можете да подобрите кампаниите и да намалите разходите. Този нов показател, базиран на изкуствен интелект, достига до повече рекламодатели след тестване. Той предоставя ясен резултат от кампанията и конкретни предложения за подобрение.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността
4 мин. четене

Търговците на дребно в Обединеното кралство са изправени пред нарастващи заплахи за киберсигурността

Наскоро три големи британски марки за търговия на дребно – Marks & Spencer, Co-op и Harrods – станаха жертва на мащабни кибератаки, които значително нарушиха дейността им и разкриха сериозни пропуски в сигурността на техните ИТ системи. Тези инциденти подчертават нарастващите заплахи за киберсигурността, пред които е изправен секторът на търговията на дребно в Обединеното […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ
4 мин. четене

GPeC SUMMIT 2025: Честване на 20 години електронна търговия в Букурещ

GPeC SUMMIT, най-значимото събитие за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и Източна Европа, ще отпразнува своята 20-та годишнина през май 2025 г. с изключителна двудневна програма. Събитието ще привлече елита на дигиталния пазар, включително повече от 800 участници на ниво C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+