Как работи Aurora за електронна търговия
Разработена от xAI под ръководството на Илон Мъск, Aurora е научена на милиарди интернет снимки. Официалното изявление на компанията твърди, че инструментът може вярно да следва текстовите инструкции и е специализиран във фотореалистично изобразяване.
На практика това означава, че можете просто да опишете какъв тип снимка на продукта ви е необходима и Aurora трябва да я генерира.
Важни елементи, които мениджърите на електронна търговия ще оценят особено, са:
- Възможност за създаване на висококачествени изображения в различни категории
- Прецизно изобразяване на реални обекти и текст
- Възможност за генериране на реалистични човешки портрети (полезно за лайфстайл продуктова фотография)
- Бъдещо добавяне на директни съществуващи възможности за редактиране на изображения
Текущи ограничения и правни съображения
От решаващо значение е обаче да имате предвид някои ограничения на инструментите. Първоначалното тестване откри проблеми с изобразяването на някои детайли; Например, пръстите на ръцете често не се показват правилно.
Правната страна също е доста важна за операторите на електронна търговия. Изображенията на публични личности и марки, създадени от Aurora, могат да създадат възможни проблеми с авторските права. Правните въпроси трябва да бъдат внимателно обмислени, преди да се използват такива произведени изображения в търговската комуникация.
В момента услугата е достъпна само в избрани държави, но според xAI трябва да се разшири в световен мащаб в рамките на една седмица.
Функцията за редактиране на съществуващи изображения ще бъде добавена по-късно, което може да бъде особено интересно за електронните магазини, които трябва бързо да променят снимките на своите продукти.