4 мин. четене

Нови инструменти в YouTube за защита на създателите и марките

Новите инструменти в YouTube революционизират защитата на съдържанието. Защитата на платформата срещу дълбоки фалшификати се засилва, тъй като YouTube въвежда иновативни функции за защита на създателите и марките. Тези нови инструменти в YouTube ще предупреждават потребителите за генерирано от изкуствен интелект съдържание, което се опитва да използва оригиналните им творения. Това развитие отваря нови възможности за защита на марката и подобряване на съдържанието, отбелязвайки значителна стъпка напред в ангажимента на платформата към автентичността.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Нови инструменти в YouTube за защита на създателите и марките
Източник: Depositphotos

Инструменти за защита на създатели и марки

Новите инструменти в YouTube въвеждат два ключови инструмента за защита на създателите. Те се основават на Content ID, който YouTube използва от 2007 г. насам. Този инструмент е разработен за справяне с проблемите с авторското право и помага на създателите и притежателите на права да управляват съдържанието си в платформата. Оттогава той се превърна в ключов инструмент за защита на авторските права и осигуряване на приходи от съдържание в YouTube.

1. Технологията за синтетична гласова идентификация позволява на създателите да разпознават и управляват генерирано от AI съдържание, което симулира гласа им.
2. Платформата също така е разработила инструмент за разпознаване на лица, генериран от AI. Това ще позволи на творци, актьори, музиканти и други професионалисти да търсят и наблюдават генерирани от AI версии на своите лица. В резултат на това марките за електронна търговия и добре познатите личности ще могат да управляват начина, по който се използва техният образ в YouTube. Платформата се надява, че това ще запази по-добре идентичността и автентичността на марката.

С появата на AI е необходимо да се намерят нови начини за защита на работата и идентичността. Това е добра новина както за марките, така и за знаменитостите, тъй като системата е една крачка по-близо до осигуряването на безопасно използване на YouTube за реклама.

Може ли YouTube да осигури защита?

YouTube увеличава защитата срещу неупълномощено използване на съдържание, особено срещу трети страни, които могат да изтеглят съдържание за обучение на ИИ. Платформата се ангажира да прилага своите условия за ползване, за да попречи на трети страни да злоупотребяват със съдържание без съгласието на създателите.

„Това включва подкрепа на нашите операции за доверие и безопасност, подобряване на нашите системи за препоръки и разработване на нови генеративни функции за изкуствен интелект като автоматично дублиране. Гледайки напред, ние оставаме ангажирани да гарантираме, че съдържанието на YouTube, използвано в Google или YouTube за разработване на нашите инструменти, задвижвани от изкуствен интелект, се използва отговорно“, се казва в платформата.

YouTube работи върху нови опции, които ще дадат на създателите повече контрол върху начина, по който трети страни могат да използват съдържанието им. За марките за електронна търговия това означава по-голяма свобода в сътрудничеството с платформи за изкуствен интелект, като същевременно защитават интелектуалната собственост.

Това развитие е важно не само за електронната търговия, но и за всички, които искат да използват AI, за да поддържат бизнеса си и да защитават марките си в платформи като YouTube. Изкуственият интелект не трябва да бъде плашило, а помощник за по-добро творчество.

Споделяне на статия
Подобни статии
AI срещу автентичност: Нарастващата нужда от произход в цифровото съдържание
6 мин. четене

AI срещу автентичност: Нарастващата нужда от произход в цифровото съдържание

Възходът на съдържанието, генерирано от изкуствен интелект, промени дигиталната автентичност, което прави все по-трудно и по-трудно да се направи разлика между истинските и фалшивите медии. Случаи като „Balenciaga Pope“ и фалшивите експлозии в Пентагона извадиха тази тенденция на бял свят и показаха колко лоши могат да станат нещата, когато генерираните от изкуствен интелект изображения се […]

Прочетете статия
Новият генератор на изображения Aurora на Grok: Какво означава това за вашата електронна търговия
3 мин. четене

Новият генератор на изображения Aurora на Grok: Какво означава това за вашата електронна търговия

Социалната мрежа X (бивша Twitter) въведе нова функция в своя AI асистент Grok – генератор на изображения, наречен Aurora. За собствениците на фирми за електронна търговия това представлява още една възможност за автоматизиране и рационализиране на създаването на визуално съдържание.

Прочетете статия
Как да разпознаете съдържание, написано от AI
5 мин. четене

Как да разпознаете съдържание, написано от AI

Неотдавнашният напредък в езиковите модели на изкуствен интелект като ChatGPT, Bard и Claude направи забележително предизвикателство разграничаването на машинно написаното съдържание от човешката работа. Това е особено важно в електронната търговия, където AI вече рутинно генерира всичко – от описания на продукти до отговори на обслужване на клиенти. Въпреки че тези инструменти могат да създадат […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+