
Маркетинг на съдържанието и разказване на истории
- Напишете материали, свързани с вашата марка или сектор, които създават завладяващи разкази. Историите, които предизвикват силни чувства или предоставят оригинални прозрения, е по-вероятно да са свързани помежду си.
- Напишете статии за уважавани уебсайтове във вашата сфера на работа.
- Покажете знанията си с помощта на тази платформа и включете връзка към уебсайта си.
- Опитайте няколко формата, като подкасти, уебинари или електронни книги, като използвате няколко формуляра за съдържание.
- Различните форми на съдържание могат да привлекат различни зрители и да генерират свежи потенциални клиенти.
Използване на инфографики и данни
- Създайте проучване и публикувайте резултатите. Привличането на обратни връзки е много подобрено с оригинални данни. Превърнете сложни факти или информация в естетически приятни инфографики в дизайна.
- Добре изработените инфографики могат да получат връзки от много източници и са доста споделяеми.
- Създавайте записи в блога , закотвени в изследвания и статистика. Обърнете се към вашите източници и предложете задълбочено проучване, което подобрява проблема.

Source: Depositphotos
Използване на канали в социалните медии
- Ангажирането на контакти в социалните медии с лидери в индустрията, блогъри и влиятелни лица помага за изграждането на взаимоотношения. Взаимодействайте с техния материал, за да създадете взаимоотношения, които естествено създават възможности за връзка.
- Споделяйте редовно интересни материали, които могат да се споделят, за да вдъхновите читателите си да поставят връзки към вашия уебсайт.
- Дизайн, фокусиран върху маркетинга в социалните медии, стимулиращ споделянето и участието на потребителите. Интерактивните материали, анкети и състезания могат да привлекат внимание и да доведат до повече обратни връзки.
Сътрудничество и партньорства с инфлуенсър
- Работете с инфлуенсъри , за да създадете взаимноизгоден материал. От това могат да последват увеличени обратни връзки от платформата на инфлуенсъра и споделената аудитория.
- Участвайте в проекти за спонсорирано съдържание , така че инфлуенсърите да могат естествено да включат вашите стоки или услуги в работата си.
- Интервюирайте влиятелни лица в индустрията като част от търсенето на инфлуенсъри. Това предлага страхотен материал за вашите читатели и мотивира инфлуенсърите да се свържат с интервюто.

Source: Depositphotos
Стратегии за неконвенционален подход
- Погледнете извън конвенционалните платформи и проучете форуми, сайтове с въпроси и отговори или специализирани социални мрежи за потенциални клиенти за изграждане на връзки.
- Създавайте уникални и иновативни имейли, които наистина се открояват. Дайте стойност и посочете точно какво сте готови да платите за връзка.
- Вижте конференции, уебинари или събития за работа в мрежа в индустрията. Те предоставят големи шансове за развитие на взаимоотношения, които водят до изграждане на връзки.
Да сте в крак със стратегиите за изграждане на връзки е от решаващо значение в маркетинга на електронната търговия. Тъй като търсачките продължават да усъвършенстват алгоритмите си и поведението на потребителите се променя, ефективността на различните техники за изграждане на връзки може да се промени. Това, което работи днес, може да не е толкова въздействащо утре.
Не забравяйте, че в маркетинга на електронната търговия ключът към успешното изграждане на връзки се крие в балансирането на изпитани методи с иновативни подходи, които са в съответствие с настоящите дигитални тенденции и предпочитания на потребителите.