3 мин. четене

Онлайн разходите в Обединеното кралство се покачват, тъй като спортът оформя навиците за пазаруване – електронна търговия

Според текущ анализ на Consumer Insights от AliExpress, британските тенденции в онлайн търговията на дребно са се променили значително и спортните събития влияят най-вече върху поведението при покупка.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Онлайн разходите в Обединеното кралство се покачват, тъй като спортът оформя навиците за пазаруване – електронна търговия
Източник: Depositphotos

Според проучването, проведено в много европейски страни, потребителите в Обединеното кралство харчат повече време и пари онлайн, отколкото някога. Британците прекарват средно почти пет часа седмично в разглеждане на стоки в интернет; милениалите (на възраст 35–44 години) водят атаката; Почти 56% от покупките им са извършени онлайн.

Очарователно е, че поведението на потребителите се промени в съответствие с летните спортове през 2024 г. Докато 40% от анкетираните смятат, че онлайн пазаруването е направило спорта по-достъпен тази година, над една трета от анкетираните заявяват, че спортните събития са повлияли на модния им избор.

Основните категории разходи се промениха; Хранителните стоки и напитките излязоха начело, надминавайки дрехите в класацията. Британците, които купуват празнични стоки, за да се насладят, докато гледат спортни събития, се приписват на тази промяна. За период от три месеца средните разходи за интернет се оказаха забележителни 600 паунда.

Тъй като повече от половината потребители в Обединеното кралство признават, че използват тези сайтове, онлайн пазарите все още набират скорост. Ключови елементи, подхранващи тази тенденция, се споменават като удобство, конкурентна цена и широка гама от продукти.

Три четвърти от анкетираните казват, че спортът помага на психичното им здраве, проучването също така подчертава добрите ефекти на спорта върху социалните контакти и психичното здраве.

Очевидно е , че с развитието на онлайн покупките външните събития като големи спортни събития могат значително да повлияят на поведението на клиентите и моделите на разходи. В динамичния свят на електронната търговия търговците на дребно и пазарите ще трябва да останат пъргави, за да отговорят на тези променящи се нужди.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU