
Според проучването, проведено в много европейски страни, потребителите в Обединеното кралство харчат повече време и пари онлайн, отколкото някога. Британците прекарват средно почти пет часа седмично в разглеждане на стоки в интернет; милениалите (на възраст 35–44 години) водят атаката; Почти 56% от покупките им са извършени онлайн.
Очарователно е, че поведението на потребителите се промени в съответствие с летните спортове през 2024 г. Докато 40% от анкетираните смятат, че онлайн пазаруването е направило спорта по-достъпен тази година, над една трета от анкетираните заявяват, че спортните събития са повлияли на модния им избор.
Основните категории разходи се промениха; Хранителните стоки и напитките излязоха начело, надминавайки дрехите в класацията. Британците, които купуват празнични стоки, за да се насладят, докато гледат спортни събития, се приписват на тази промяна. За период от три месеца средните разходи за интернет се оказаха забележителни 600 паунда.
Тъй като повече от половината потребители в Обединеното кралство признават, че използват тези сайтове, онлайн пазарите все още набират скорост. Ключови елементи, подхранващи тази тенденция, се споменават като удобство, конкурентна цена и широка гама от продукти.
Три четвърти от анкетираните казват, че спортът помага на психичното им здраве, проучването също така подчертава добрите ефекти на спорта върху социалните контакти и психичното здраве.
Очевидно е , че с развитието на онлайн покупките външните събития като големи спортни събития могат значително да повлияят на поведението на клиентите и моделите на разходи. В динамичния свят на електронната търговия търговците на дребно и пазарите ще трябва да останат пъргави, за да отговорят на тези променящи се нужди.