3 мин. четене

Онлайн търговецът на дребно за бърза мода Shein се сблъсква с препятствия пред IPO

Онлайн търговецът на дребно за бърза мода Shein, един от най-бързо развиващите се модни магазини за електронна търговия в света, има проблеми с опитите си да се листне на Лондонската фондова борса. Британският орган за финансово поведение (FCA) удължава процеса на одобрение на IPO, тъй като е необходимо по-внимателно проучване на веригата за доставки на компанията.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Онлайн търговецът на дребно за бърза мода Shein се сблъсква с препятствия пред IPO
Източник: Depositphotos

Важни забележителности по отношение на Shein

  • Компанията със седалище в Сингапур продава мода в над 150 страни по света
  • Техният успешен модел за електронна търговия е изграден на изключително достъпни цени: блузи за $5 и рокли за $10
  • Повечето продукти се произвеждат в Китай
  • Подадена за IPO на Лондонската фондова борса през юни

Защо това е важно за онлайн пазара

Случаят Shein показва, че отговорното управление на веригата за доставки трябва да бъде съчетано с бързо разширяване на електронната търговия. Това означава за интернет магазини:

  • Необходимостта от прозрачно докладване относно произхода на продуктите
  • Значението на изграждането на етични вериги за доставки
  • Необходимостта от балансиране на ниските цени със справедливите условия на труд

Двойно регулиране

Shein трябва да получи одобрение от китайските власти, както и от британския регулатор, преди да стане публична. Източници, близки до процеса, твърдят, че китайските власти ще вземат решение, следвайки препоръката на британската FCA.

Какво означава това за бъдещето на електронната търговия

Този случай показва, че големите онлайн търговци на дребно ще бъдат подложени на все по-голямо разглеждане на своите бизнес политики, особено в секторите на:

  • Прозрачност на веригата на доставки
  • Условия на труд при доставчиците
  • Устойчивост на бизнес моделите за бърза мода

За по-малките компании за електронна търговия това може да представлява възможност да се конкурират с по-големите играчи, като наблегнат на етичните и прозрачни бизнес подходи.

Споделяне на статия
Подобни статии
Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?
3 мин. четене

Какви са тенденциите в омниканалния маркетинг през 2025 г.?

През 2025 г. онлайн търговците на дребно са изправени пред безпрецедентно предизвикателство: вниманието на потребителите е фрагментирано в безброй приложения, платформи и устройства. Последните проучвания показват драматична промяна в поведението на потребителите – линейната телевизионна гледаемост е спаднала под 50% от общото екранно време.

Прочетете статия
Тръмп заплашва ЕС с нови мита
3 мин. четене

Тръмп заплашва ЕС с нови мита

Според Ройтерс президентът на САЩ Доналд Тръмп описа търговските практики на ЕС като „много, много лоши“ за САЩ и обяви планове за налагане на нови мита на ЕС на 21 януари. Потенциално голяма промяна в търговията между САЩ и ЕС може да бъде резултат от декларацията на Тръмп в Белия дом, че митата са „единственият […]

Прочетете статия
Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят
6 мин. четене

Защо само 26% оценяват дигиталните изживявания като отлични и как да се подобрят

Само 26% от клиентите оценяват дигиталните изживявания като отлични. Какво може да се направи? Миналата година се наблюдава скок в новините за унифицирани данни и генеративен AI, като и двете имат потенциала да трансформират клиентското изживяване. Защо персонализацията често се проваля? И какво отличава пазарните лидери от другите компании? Докладът на Adobe Digital Trends 2024 […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+