3 мин. четене

Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти

Meta завърши глобалното внедряване на своята функция Opportunity Score във всички рекламни акаунти, след първоначалните фази на тестване, които започнаха по-рано тази година. Инструментът за оптимизиране, управляван от изкуствен интелект, има за цел да помогне на рекламодателите да подобрят ефективността на кампаниите си чрез систематични препоръки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти
Източник: Canva Pro License

Как функционира оценката на възможността

Функцията предоставя на рекламодателите числова оценка от 0 до 100, което показва колко ефективно техните кампании са конфигурирани за оптимална ефективност. Тази система за оценяване предоставя насоки в реално време за настройката на кампанията, като предлага предложения за действие, които рекламодателите могат да приложат, за да подобрят потенциално рекламните си резултати.

Системата на Meta оценява кампаниите въз основа на броя препоръки на платформата, които рекламодателите избират да внедрят, вместо да анализира действителните показатели за ефективност от кампании на живо.

Opportunity Score

Source: Facebook

Категории препоръки и изпълнение

Според обяснението на Meta механизмът за оценяване класира предложенията въз основа на прогнозираното въздействие върху производителността. Препоръките включват:

  • доказани най-добри практики
  • Корекции на грешки
  • предупредителни сигнали, които идентифицират проблеми в кампаниите , като например проблеми с форматирането, липсващи елементи или нарушения на спазването на правилата

Системата с изкуствен интелект на платформата черпи от експериментално валидирани стратегии за оптимизация, които са доказали ефективност в различни рекламни сценарии.

Въздействие върху производителността и резултати от тестване

По време на фазите на тестване Meta съобщи, че рекламодателите, които са следвали препоръките за оценка на възможностите , са имали средно 12% намаление на разходите си за резултат. Компанията обаче признава, че тези предложения представляват прогнози, а не гарантирани подобрения на производителността.

Наличност и стратегически съображения

Оценката на възможностите вече е достъпна в Meta Ads Manager за всички рекламни профили в световен мащаб. Въпреки че инструментът предлага систематични насоки за усъвършенстване на кампаниите, рекламодателите трябва да разглеждат тези препоръки като възможности за оптимизиране, а не като окончателни изисквания за успех.

Функцията представлява продължаващата инвестиция на Meta в рекламни инструменти, задвижвани от AI, предназначени да опростят управлението на кампаниите, като същевременно потенциално подобрят резултатите на рекламодателите в платформите Facebook и Instagram.

Споделяне на статия
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа
5 мин. четене

AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа

Китайският пазарен гигант AliExpress току-що придоби 10 склада в цяла Европа, обещавайки 7-дневна доставка, за да се конкурира с Amazon, Temu и Shein. Ето какво означава това за милиони европейски купувачи. Това развитие може да промени начина, по който европейците пазаруват онлайн, според доклади на EcommerceNews.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+