3 мин. четене

Оценката на SHEIN IPO пада до 50 милиарда долара

Според ексклузивен доклад на Ройтерс, Shein преминава през това, което ние в индустрията наричаме "момент за проверка на реалността". Сделката е следната: Shein обмисля да направи своя дебют на Лондонската фондова борса, но има уловка. Невероятно, но сегашната им оценка от 50 милиарда долара е приблизително една четвърт по-ниска от стойността им от предходната година.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Оценката на SHEIN IPO пада до 50 милиарда долара
Източник: Depositphotos

SHEIN губи ключова безмитна обезщетение от $800

Има обаче още нещо в тази история. Спомняте ли си онези невероятно бързи доставки и изненадващо достъпни цени, които потребителите обичат? Те отчасти станаха възможни благодарение на правилото „de minimis„, очарователна малка вратичка, която им позволяваше да изпращат стоки под 800 долара до САЩ безмитно.

Индустрията е разтърсена от решението на администрацията на Тръмп да сложи край на това.

Над 30% от тези безмитни пратки за САЩ са резултат от Shein и техния конкурент Temu. Това не е просто цифра; това представлява значителна част от тяхната бизнес стратегия, която може да бъде загубена.

От Уолстрийт до Лондон: IPO пътуването на SHEIN

Когато разгледате пътуването на компанията, сюжетът става по-сложен. Когато Скай Сю основава Shein, Уолстрийт е основната му цел. Те обаче се преместват в Лондон след някои критики относно условията на труд и няколко спора за съперничество.

Въпреки че процесът отнема повече време от обикновено за регулаторно одобрение, те дискретно си сътрудничат с Органа за финансово поведение от юни.

Оценката на SHEIN: Низходяща спирала

🤔 Нека разгледаме това в контекст: оценката на Shein за 2023 г. от 66 милиарда долара вече беше с една трета по-ниска от пика им. Разглеждаме това, което вътрешните хора в индустрията наричат „последователни кръгове надолу“ в светлината на този възможен по-нататъшен спад; Това не е точно тенденцията, която искате да видите, преди да станете публични.

Интересното е, че британското правителство все още изглежда заинтересовано да бъде домакин на първичното публично предлагане на Shein. Е, не можете да ги обвинявате; би било огромна победа за британския пазар, ако голям играч като този реши да се установи в Лондон, а не в друг финансов център.

Посланието е недвусмислено: пазарните реалности и промените в политиката могат да засегнат дори най-големите компании за електронна търговия. Той служи като напомняне, че гъвкавостта е не само желателна в тази област, но и необходима за оцеляването.

Споделяне на статия
Подобни статии
7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо
4 мин. четене

7,000+ маркетолози се насочват към Будапеща – ето защо

Affiliate World Europe идва в Будапеща на 4-5 септември 2025 г. в конгресния и изложбен център Hungexpo Budapest. Тази първокласна конференция за партньорски маркетинг събира най-добрите търговци, рекламодатели и технологични иноватори в индустрията за два дни работа в мрежа, обучение и бизнес растеж.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти
3 мин. четене

Оценката на възможностите за изкуствен интелект на Meta вече е достъпна за всички рекламни акаунти

Meta завърши глобалното внедряване на своята функция Opportunity Score във всички рекламни акаунти, след първоначалните фази на тестване, които започнаха по-рано тази година. Инструментът за оптимизиране, управляван от изкуствен интелект, има за цел да помогне на рекламодателите да подобрят ефективността на кампаниите си чрез систематични препоръки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Instagram добавя седмични обобщения и сигнали за постижения за създателите
3 мин. четене

Instagram добавя седмични обобщения и сигнали за постижения за създателите

Вчера Instagram пусна две функции, ориентирани към създателите , предназначени да подобрят ангажираността на потребителите и да осигурят по-добра видимост на производителността за създателите на съдържание в платформата.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+