4 мин. четене

Петъчните отстъпки увеличават отговорно продажбите в електронната търговия

В контекста на електронната търговия подобряването на ангажираността на клиентите и увеличаването на продажбите зависят критично от знанията за поведението на потребителите. Най-новите изследвания на SimplyCodes изясняват стратегическото използване на купони и най-доброто време за спестяване. Това обаче също така поражда проблеми с разумните разходи.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Петъчните отстъпки увеличават отговорно продажбите в електронната търговия
Източник: Depositphotos

SimplyCodes проучи статистиката на купоните от повече от 30 000 магазина, за да намери петък като най-вероятния ден за отстъпки. По-конкретно с 19% в сравнение с други делнични дни, количеството на предоставените купони драстично се увеличава на този ден. Това увеличение отразява американската платежна система, в която заплащането обикновено се разпределя два пъти месечно. Особено забележителни са ефектите в области като грижа за кожата, дрехи и пиене на жените.

Според доклада 52% от промоционалните кодове се генерират от сряда до петък. Би било разумно компаниите да концентрират кампаниите си в тези дни, за да се възползват от повишеното внимание на клиентите. Петъчните отстъпки работят особено добре за насърчаване на покупките преди спада през уикенда, когато се предоставят по-малко купони

Феноменът „спестяване“ срещу съзнателно харчене

Докато отстъпките увеличават продажбите, компаниите за електронна търговия трябва да са наясно със склонността на потребителите да плащат повече. Наречено „спестяване“, комбинация от „спестяване“ и „харчене“, това явление обяснява ситуацията, когато потребителят харчи повече пари, за да спести повече.

Защо електронната търговия е от значение тук? Прекомерните отстъпки могат да причинят дълг на клиента или по-ниска лоялност към марката, като по този начин влияят на бъдещите разходи.

Компаниите могат да наблегнат на етичното купуване, за да компенсират това. Предоставянето на персонализирани спестявания или отстъпки в зависимост от поведението при покупка помага за насърчаване на по-отговорно потребление.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Насърчаването на разумни разходи може да доведе до дългосрочна лоялност на клиентите, тъй като електронната търговия работи за увеличаване на продажбите. По-устойчивото развитие може да бъде резултат от опростяване на пазаруването, осигуряване на ясни спестявания и обучение на потребителите за разумно поведение при пазаруване.

Петък представлява голям шанс за компаниите за електронна търговия да увеличат продажбите с внимателно планирани купони и промоционални кодове. Онлайн магазините могат да увеличат продажбите, да повишат удовлетвореността на клиентите и да създадат дълготрайни връзки чрез съчетаване на отстъпките с поведението на потребителите и минимизиране на примамването на преразход.

Споделяне на статия
Подобни статии
Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно
3 мин. четене

Пазаруването на живо в Германия се възприема бавно

Скорошно проучване на ECC Köln разкрива, че пазаруването на живо в Германия, известно още като „пазаруване в потока“, набира признание. Шест от всеки десет германски потребители вече разбират концепцията, удвоявайки нивото на осведоменост от преди три години. Въпреки това степента на приемане на пазаруването на живо в Германия остава ниска.

Прочетете статия
Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара
4 мин. четене

Приходите на OpenAI нарастват със 1700% на фона на набирането на средства от 7 милиарда долара

Със 1700% увеличение на месечните си приходи от началото на 2023 г., OpenAI може да се похвали, че е истинска история на успеха. Умело яхвайки вълната на генеративния AI, калифорнийският стартъп уверява, че финансите му са в отлично състояние и подготвя почвата за осигуряване на значителен кръг за набиране на средства. OpenAI се готви да […]

Прочетете статия
Холандската електронна търговия е изправена пред сериозен недостиг на дигитални умения
3 мин. четене

Холандската електронна търговия е изправена пред сериозен недостиг на дигитални умения

Ново проучване на пазара на труда показва, че бизнесът с електронна търговия в Холандия е засегнат от голяма липса на дигитални умения. Лудост е, че девет от десет компании в тази област казват, че служителите им не знаят достатъчно за дигиталните инструменти. Paneia, изследователска компания, направи проучването за Thuiswinkel.org, което показва, че липсата на дигитални […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+