
Нека да разгледаме заедно някои от предимствата, които тази социална платформа ни предлага.
Висока визуална ангажираност: Pinterest е визуална платформа, в която изображенията и видеоклиповете играят ключова роля. Това позволява на марките да създават ангажиращи и вдъхновяващи реклами, които водят до висок процент на ангажираност.
Намерение на потребителя за покупка: Потребителите на Pinterest често използват платформата, за да намерят вдъхновение за покупки, което я прави идеалното място за представяне на продукти и услуги.
Дългосрочно въздействие на рекламите: Рекламите в Pinterest имат по-дълъг живот, тъй като пиновете могат да се споделят и повтарят дълго след първоначалното им публикуване. Например, ако електронен магазин за хранителни стоки публикува ПИН код за рецепта, потребителят ще го запази и ще го преглежда отново и отново.
Насочване на реклами в Pinterest
Pinterest предлага разширени опции за насочване , за да помогне на рекламодателите да достигнат до правилната аудитория. В допълнение към традиционното насочване въз основа на демографски данни и интереси, можете да насочвате и ключови думи в Pinterest. Тази опция позволява на рекламодателите да насочват към конкретни фрази, които потребителите използват, когато търсят вдъхновение.
За да следите текущите тенденции и ключови думи, които са популярни сред потребителите на Pinterest, можете да посетите Pinterest Trends. Този инструмент ви дава общ преглед на това, което е популярно в момента, и ви помага да насочвате по-добре ключовите думи за отделни кампании.
В сравнение с Google Trends, Pinterest Trends показва тенденциите по-рано, така че можете да получите по-добра представа за началото на сезона, например.
Source: Pinterest.com
Създаване на кампания
Когато създавате кампании в Pinterest Ads, е важно да се уверите, че има достатъчно променливост в рекламите. Въпреки това не е добра идея да смесвате видео със статично съдържание в едно подмножество. Препоръчваме да създадете поне четири различни реклами за подмножество. В допълнение към тестването на вашето рекламно послание ще получите по-добри резултати.
Постепенно разгръщане на кампании
Кампаниите в Pinterest се разгръщат постепенно. От нашия опит установихме, че някои клиенти достигат целевия си CRO (разходи към приходи) за 4-6 седмици.
Краткосрочни промоции
На пръв поглед може да изглежда, че краткосрочни (импулсивни) промоции като Еньовден, Еньовден на лятото, Лятна разпродажба, Нощно пазаруване и т.н. няма да работят в Pinterest. Идеалното е да създадете кампания, в която отделните действия са предварително планирани в подгрупи и поне едно рекламно послание се изпълнява през цялото време.
Ако кампанията приключи и нямате какво да популяризирате, препоръчваме ви да се върнете към кампанията в бъдеще и да създадете нова подгрупа. Кампанията вече ще разполага с данни от предишни кампании и следователно ще се представя по-добре от нова.

Source: Depositphotos
Съвети за акаунт в Pinterest
Консултирането на акаунти в Pinterest не е само увеличаване на вашите рекламни кредити. Тези експерти имат задълбочени познания за платформата и ще ви дадат ценни съвети и препоръки за подобряване на ефективността на вашите кампании. Ето защо е важно да ги изслушате и да включите техните съвети в стратегията си.
Акаунт в Pinterest може да ви изпраща сезонни съвети. По този начин не е нужно да преследвате тенденциите през цялото време.
По-големи бюджети и месечно таксуване
За по-големи рекламни бюджети имате възможност за месечно таксуване с месечен краен срок. Това може да бъде от полза за вашето финансово планиране и паричен поток. Ако планирате да инвестирате по-големи суми в реклами в Pinterest, помислете за тази опция и се свържете с поддръжката на Pinterest за повече информация. За някои акаунти тази опция е достъпна само за $1,000 на месец.