3 мин. четене

Предизвикателства за преобразуване на мобилна търговия

Ново изследване на Quantum Metric, инструментът за непрекъснат продуктов дизайн, разкрива стряскащо несъответствие в мобилната търговия. Въпреки че само един на всеки петима потребители редовно прави покупки на мобилните си телефони, 73% от месечния трафик за електронна търговия идва от мобилни устройства.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Предизвикателства за преобразуване на мобилна търговия
Източник: Depositphotos

Според доклада неизпълнените очаквания за сигурността, надеждността на плащанията и стабилността на приложенията може да попречат на реализациите на мобилната търговия. „Въздействието на мобилната производителност за генериране на доверие на потребителите“, новият доклад за мобилен бенчмарк подчертава няколко важни прозрения:

  • Въпреки че покупките на мобилни устройства все още са ниски, използването на смартфони е нараснало с 20% в сравнение с 2023 г.
  • Докато 69% от потребителите проучват артикули с висока стойност на мобилни устройства, повечето покупки се извършват на настолен компютър. До 10% от мобилните колички се изоставят повече от тези на настолните компютри.
  • От потребителите забележителни 45% са имали проблеми при покупката на мобилни устройства, което кара 51% да спрат да използват устройството си. Освен това 55% биха се отказали от покупки, обхващащи три до пет минути.
  • Само 17% от анкетираните се чувстват уверени, когато правят значителни покупки на мобилни устройства, като само £250 са удобни. За покупки под £50 тази статистика се изкачва до едва 59%.
  • Грешки, причиняващи грешки или пречки (43%), последвани от липса на инструменти в сравнение с настолните компютри (33%).
  • Опасенията за сигурността (25%) са основните причини за мобилното недоверие.
2024 mobile traffic shares: By industry

Source: Quantummetric

„Бизнесът очевидно намира за скъпо, когато увеличаването на използването на смартфони води до ниски конверсии в мобилната търговия.“, каза глобалният вицепрезидент и ръководител на стратегията за пътувания и хотелиерство в Quantum Metric Даниел Харви

Стратегическите разходи, особено преди Черния петък и Кибер понеделника, обаче могат да решат проблемите на потребителите и да освободят действителния потенциал на мобилните устройства.

Фирмите могат да превърнат потенциала на мобилните устройства в печалба, като използват прозрения, управлявани от данни, за да разберат по-добре пътуванията на мобилните клиенти, да осигурят персонализирани изживявания и да поддържат сигурността.

Споделяне на статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+