3 мин. четене

Прогнозата поставя медиите на дребно пред телевизионната реклама

Медиите за търговия на дребно могат да достигнат до клиентите директно на мястото на продажба. Вземете например веригата Tesco, която значително разшири цифровите екрани в магазините си.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Прогнозата поставя медиите на дребно пред телевизионната реклама
Източник: Depositphotos

Според данни на Националната федерация за търговия на дребно глобалните разходи за медийна реклама на дребно ще надхвърлят 100 милиарда долара до 2025 г., надхвърляйки разходите за телевизионна реклама.

Tesco планира да разшири мрежата си от цифрови екрани до 6000 до края на годината, превръщайки се в най-голямата мрежа в Европа. Този ход е подкрепен от широкото използване на персонализация и модерни технологии, включително изкуствен интелект и анализ на данни от тяхното подразделение Dunnhumby.

Пригответе се за хиперперсонализация

Един от ключовите проекти на Tesco е въвеждането на ръчно скенери от следващо поколение, които ще позволят хиперперсонализирана реклама. Тези скенери ще комбинират данни от Tesco Clubcard с изкуствен интелект, което ще позволи по-целенасочени и ефективни рекламни кампании.

В Обединеното кралство вече е в ход пилотна фаза на този проект, включваща хиляди купувачи. По този начин търговската верига ще може да предложи персонализирани прозрения , които ще помогнат на доставчиците да достигнат до клиентите по-ефективно.

Според Tesco кампаниите, използващи цифрови екрани, могат да покажат 33% увеличение на продажбите и 34% увеличение на броя на клиентите. Благодарение на включването на движещи се елементи, рекламата е 2,5 пъти по-ефективна от статичните дисплеи.

Омниканалният подход комбинира различни медийни канали за постигане на максимално въздействие. Изследванията показват, че клиентите, изложени на множество канали, са много по-склонни да направят покупка. Клиентите, изложени на три канала, са 3,8 пъти по-склонни да купят, докато тези, които са изложени на четири канала, са 5,3 пъти по-склонни да направят покупка.

Споделяне на статия
Подобни статии
Четирима тийнейджъри са арестувани за кибератаки, струващи M&S 300 милиона паунда
3 мин. четене

Четирима тийнейджъри са арестувани за кибератаки, струващи M&S 300 милиона паунда

Полицията арестува четирима души на възраст между 17 и 20 години във връзка с опустошителни кибератаки, които поставиха на колене големите британски търговци на дребно. Заподозрените са изправени пред обвинения, включително изнудване, пране на пари и участие в организирана престъпност.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Новият германски закон ви позволява да анулирате онлайн поръчки с едно кликване
4 мин. четене

Новият германски закон ви позволява да анулирате онлайн поръчки с едно кликване

От юни 2026 г. всеки онлайн търговец на дребно в Германия трябва да включи виден бутон „Анулиране на договор“, който работи само с едно щракване. Германското министерство на правосъдието го нарича защита на потребителите, но фирмите за електронна търговия го наричат ненужна бюрокрация.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Продажбите на хранителни стоки в TikTok скочиха със 120% тази година
4 мин. четене

Продажбите на хранителни стоки в TikTok скочиха със 120% тази година

Напоследък в TikTok се случва нещо диво. Lidl, германският супермаркет с намаления, пуска ограничени продукти в TikTok Shop и те се разпродават по-бързо от всякога. Техните шоколадови блокчета в Дубай – онези, пълни от шам фъстък, по които всички са обсебени – продаваха 72 блокчета всяка секунда и свършваха наличностите за 90 минути. На редовни […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU