
Според данни на Националната федерация за търговия на дребно глобалните разходи за медийна реклама на дребно ще надхвърлят 100 милиарда долара до 2025 г., надхвърляйки разходите за телевизионна реклама.
Tesco планира да разшири мрежата си от цифрови екрани до 6000 до края на годината, превръщайки се в най-голямата мрежа в Европа. Този ход е подкрепен от широкото използване на персонализация и модерни технологии, включително изкуствен интелект и анализ на данни от тяхното подразделение Dunnhumby.
Пригответе се за хиперперсонализация
Един от ключовите проекти на Tesco е въвеждането на ръчно скенери от следващо поколение, които ще позволят хиперперсонализирана реклама. Тези скенери ще комбинират данни от Tesco Clubcard с изкуствен интелект, което ще позволи по-целенасочени и ефективни рекламни кампании.
В Обединеното кралство вече е в ход пилотна фаза на този проект, включваща хиляди купувачи. По този начин търговската верига ще може да предложи персонализирани прозрения , които ще помогнат на доставчиците да достигнат до клиентите по-ефективно.
Според Tesco кампаниите, използващи цифрови екрани, могат да покажат 33% увеличение на продажбите и 34% увеличение на броя на клиентите. Благодарение на включването на движещи се елементи, рекламата е 2,5 пъти по-ефективна от статичните дисплеи.
Омниканалният подход комбинира различни медийни канали за постигане на максимално въздействие. Изследванията показват, че клиентите, изложени на множество канали, са много по-склонни да направят покупка. Клиентите, изложени на три канала, са 3,8 пъти по-склонни да купят, докато тези, които са изложени на четири канала, са 5,3 пъти по-склонни да направят покупка.