3 мин. четене

Прогнозата поставя медиите на дребно пред телевизионната реклама

Медиите за търговия на дребно могат да достигнат до клиентите директно на мястото на продажба. Вземете например веригата Tesco, която значително разшири цифровите екрани в магазините си.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Прогнозата поставя медиите на дребно пред телевизионната реклама
Източник: Depositphotos

Според данни на Националната федерация за търговия на дребно глобалните разходи за медийна реклама на дребно ще надхвърлят 100 милиарда долара до 2025 г., надхвърляйки разходите за телевизионна реклама.

Tesco планира да разшири мрежата си от цифрови екрани до 6000 до края на годината, превръщайки се в най-голямата мрежа в Европа. Този ход е подкрепен от широкото използване на персонализация и модерни технологии, включително изкуствен интелект и анализ на данни от тяхното подразделение Dunnhumby.

Пригответе се за хиперперсонализация

Един от ключовите проекти на Tesco е въвеждането на ръчно скенери от следващо поколение, които ще позволят хиперперсонализирана реклама. Тези скенери ще комбинират данни от Tesco Clubcard с изкуствен интелект, което ще позволи по-целенасочени и ефективни рекламни кампании.

В Обединеното кралство вече е в ход пилотна фаза на този проект, включваща хиляди купувачи. По този начин търговската верига ще може да предложи персонализирани прозрения , които ще помогнат на доставчиците да достигнат до клиентите по-ефективно.

Според Tesco кампаниите, използващи цифрови екрани, могат да покажат 33% увеличение на продажбите и 34% увеличение на броя на клиентите. Благодарение на включването на движещи се елементи, рекламата е 2,5 пъти по-ефективна от статичните дисплеи.

Омниканалният подход комбинира различни медийни канали за постигане на максимално въздействие. Изследванията показват, че клиентите, изложени на множество канали, са много по-склонни да направят покупка. Клиентите, изложени на три канала, са 3,8 пъти по-склонни да купят, докато тези, които са изложени на четири канала, са 5,3 пъти по-склонни да направят покупка.

Споделяне на статия
Подобни статии
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории
3 мин. четене

Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории

В сила от вчера, 13 март 2025 г., TikTok завърши голяма актуализация на своята система за оценка на ефективността на магазина . Новият подход вече сравнява представянето на вашия продавач с други продавачи в същата категория продуктови обяви, а не с пазара като цяло.

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+