5 мин. четене

Промени в правилата на Google за рекламите в 2024 г.: Нови правила за рекламите и видеоклиповете

През септември 2024 г. ще въведе значителни актуализации на правилата си за рекламно и видео съдържание. Промяната ще засегне както рекламодателите, така и издателите в YouTube. Разгледайте изчерпателен преглед на новите функции и тяхното въздействие върху електронната търговия.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Промени в правилата на Google за рекламите в 2024 г.: Нови правила за рекламите и видеоклиповете
Източник: Depositphotos

Ограничено показване на реклами в YouTube

Промени в правилата на Google за рекламите за 2024 г.: От септември 2024 г. Google ще започне да прилага правилата си за ограничено показване на реклами в YouTube. Промяната има за цел да гарантира, че само квалифицирани рекламодатели ще могат да показват реклами в платформата без ограничения. Неквалифицираните рекламодатели ще имат ограничени показвания на рекламите си в YouTube, докато не спечелят доверието на Google и нейните потребители.

Ключови моменти за рекламодателите:

  • Критерии за квалификация: За да стане квалифициран рекламодател и да избегне ограниченията за показване на реклами, компанията ще трябва да спазва установените правила. Компаниите ще бъдат оценявани въз основа на няколко фактора, включително обратна връзка от потребителите, демографски данни и зрялост на акаунта, история на съответствие и статус на проверка на самоличността.
  • Постепенно изпълнение: Промените ще се въвеждат постепенно. Визията е всички реклами в YouTube да бъдат предмет на новите правила до 2026 г.
  • Подкрепямелектронната търговия: Поддържането на високо ниво на доверие в акаунта и спазването на условията на Google е по-важно от всякога. Грешна стъпка може да ограничи видимостта на рекламите в една от най-популярните видео платформи в света.

Промени в правилата на Google за рекламите и въздействие върху приходите на издателите

Една от промените, които Google обяви, е актуализация на условията на видео каталога.

Промени в правилата на Google за рекламите за 2024 г.: Промените преместват съществуващите правила в рамките на ограниченията на Google за издатели и могат да намалят приходите от реклами за издатели, които са ограничили съдържанието на сайтовете си. Те ще влязат в сила на 23 септември 2024 г.

Ключови моменти за издателите:

  • Промяна на политиката: Правилата за видеокаталога вече попадат в ограниченията на Google за издатели, които може да ограничават типа реклами, които могат да се показват в определено съдържание.
  • Продължаване на показването на рекламата: Въпреки че рекламите чрез Google Ads няма да се показват в ограничено съдържание, все още има други начини за осигуряване на приходи от такова съдържание. Например чрез други рекламни продукти или преки споразумения.
  • Видове рекламни разположения: Правилата определят четири типа разположения за видеореклами – „В поток“, „Придружаващо съдържание“, „Заставка“ и „Самостоятелно“ – всяко от тях има специфични изисквания за точни декларации за сигнали, използване на SDK и стандарти за практическа работа на потребителите.
  • Въздействие върху приходите: Издателите трябва да преглеждат видеосъдържанието си, за да се уверят, че спазват новите указания. Ограниченото съдържание може да доведе до намаляване на приходите от реклами, което може да повлияе на цялостните стратегии за осигуряване на приходи.

Промените носят както предизвикателства, така и възможности. Рекламодателите трябва да се съсредоточат върху изграждането и поддържането на силна репутация на профила, за да избегнат ограниченията за показване на реклами. От друга страна, издателите трябва внимателно да проучат видеосъдържанието си, за да се уверят, че то отговаря на новите ограничения и да защитят приходите си от реклами.

Практически стъпки:

  • Рекламодателите: Редовно наблюдавайте и подобрявайте състоянието на акаунта си, съсредоточете се върху съответствието и обратната връзка от потребителите. Научете повече за критериите за оценка на Google и се стремете да запазите рекламите си неограничени.
  • Издатели: Прегледайте внимателно каталога си и актуализирайте разположенията, SDK и маркерите в съответствие с новите правила на Google. Помислете за потенциалното въздействие върху приходите от реклами и съответно коригирайте стратегията си за съдържание.

Предстоящите промени в правилата на Google за реклама и видео съдържание показват усилията на компанията да подобри потребителското изживяване и да осигури по-високо качество на рекламата на своите платформи. Сегментът на електронната търговия трябва да бъде проактивен и да адаптира стратегиите си, за да отговори на новите стандарти и да продължи ефективно да достига до целевата си аудитория.

Споделяне на статия
Подобни статии
Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г
31 мин. четене

Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г

Опитът с множество електронни магазини показва как технологиите и взаимоотношенията стимулират растежа. За 2025 г. доказаните стратегии включват SEO, AI, маркетинг на съдържанието, PPC и изграждане на общност – повечето изискват само време и усилия, а не големи бюджети. Тъй като изкуственият интелект вече е от съществено значение за запазване на конкурентоспособността, нека разгледаме най-ефективните […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Прочетете статия
58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни
4 мин. четене

58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни

Търговците на дребно откриват, че докато клиентите обичат отстъпките, те също са загрижени за поверителността си, когато споделят лична информация. Според скорошно проучване на консултантската компания за дигитална трансформация Daemon, промоционалните оферти и имейлите за отстъпки остават силна привлекателност през поколенията; Милениалите водят с 67%, следвани от бейби бумърите с 65% и поколението Z с […]

Прочетете статия
Пропуски за дигитален портфейл: Увеличете продажбите си в електронната търговия с мобилни купони
6 мин. четене

Пропуски за дигитален портфейл: Увеличете продажбите си в електронната търговия с мобилни купони

От основни бордни карти до ефективни маркетингови инструменти, пропуските за дигитален портфейл претърпяха значително развитие. В приложенията за мобилни портфейли като Apple Wallet, Google Pay и Samsung Pay, тези цифрови изображения могат да съдържат всичко – от бордни карти и билети до членски карти, карти за лоялност и купони.

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+