3 мин. четене

Промяна в поведението на потребителите е очевидна в пейзажа на връщанията в Обединеното кралство

С наближаването на празниците нови данни показват променящи се тенденции в връщането на търговията на дребно в Обединеното кралство. Според съвместен анализ на DHL e-commerce и ZigZag, обемите на връщанията са се увеличили с леко 3% между септември и октомври 2024 г. и 2023 г., но платените връщания са се увеличили с по-забележителните 6%.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Промяна в поведението на потребителите е очевидна в пейзажа на връщанията в Обединеното кралство
Източник: Depositphotos

Уравнението на стойността

Финансовата страна показва забележителна тенденция: средните стойности на възвръщаемостта тази есен достигнаха 106 паунда, което е със 7% увеличение спрямо предходната година. Това показва тенденция към връщане на по-скъпи покупки.

Променящи се очаквания на клиентите

Като се има предвид, че повече от една трета от потребителите смятат, че контролът върху методите за доставка и връщане е от съществено значение, гъвкавостта във възможностите за връщане е от решаващо значение, според доклада на DHL за глобалните тенденции в онлайн купувачите.

Тази нужда от удобство се демонстрира от рязкото увеличение от 79% на използването на автомати за пратки през предходните 12 месеца.

Стюарт Хил, главен изпълнителен директор на DHL e-commerce UK, отбелязва, че „връщанията са станали неразделна част от онлайн пазаруването“. „Въпреки че е предизвикателство за търговците на дребно, особено по време на пиковия сезон, ясните политики и рационализираната логистика могат да бъдат от полза и за двете страни.“

Той подчертава как избори като гъвкави места за оставяне и автомати за пратки на разумни цени могат да подобрят удовлетвореността на клиентите.

Увеличение на платената възвръщаемост

Частичното потребителско плащане представлява 46% от възвръщаемостта през есента на 2024 г., леко увеличение. Въпреки че една трета от потребителите се оплакват от разходите за връщане, почти 25% са съгласни да платят за връщане на желаните стоки.

return policy

Source: Depositphotos

Серийните връщания: Постоянен проблем

Според данните серийните връщащи се лица представляват 24% от обемите на връщане, но представляват само 11% от кохортите за връщане. Интересно е да се отбележи, че 83% от тези редовни клиенти са готови да плащат за връщане.

Матю Жак, директор на глобалните партньорства в ZigZag, вижда това като възможност:

„Готовността на потребителите да плащат се увеличава въпреки рекордните обеми на връщане. Платените връщания вече са успешно внедрени от много големи търговци на дребно.“

Той предупреждава обаче, че таксуването за връщане изисква първокласно обслужване на клиентите, включително функции за проследяване, проактивна комуникация, прости опции и бързо възстановяване на суми.

С наближаването на пиковия сезон връщането в Обединеното кралство предизвиква търговците на дребно да балансират оперативната ефективност с гъвкави опции, като същевременно отговарят на изискванията на клиентите за безупречно празнично пазаруване.

Споделяне на статия
Подобни статии
Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица
4 мин. четене

Практическо ръководство за участниците в Балканската среща на върха за електронна търговия следващата седмица

Дългоочакваната Balkan Ecommerce Summit 2025 е само след дни, която ще превърне София в център за електронна търговия на Балканския регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. С наближаването на събитието, това ръководство за участниците в Balkan Ecommerce Summit предоставя всичко, което трябва да знаете, за да се възползвате максимално от това първокласно […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?
4 мин. четене

Instagram стартира редакции: Какво предлага този нов инструмент за редактиране на видео?

Instagram официално представи Editits – свое собствено приложение за редактиране на видео. Той ще бъде особено оценен от създателите на съдържание и малките марки, които искат да разширят своята видео продукция. Това е пряк отговор на популярния инструмент CapCut, който попада в ByteDance. По какво се различават тези приложения и какъв потенциал имат за електронната […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката
5 мин. четене

Еволюция на телевизията: Промяна на навиците за гледане и последиците за марката

Как хората гледат видео съдържание днес? Какво смятат за „телевизия“ и къде рекламата работи най-добре? CTV (Connected TV) все още не е в центъра на вниманието на нашата електронна търговия, но развитието в чужбина предполага, че това скоро може да се промени. Ново проучване на RTL AdAlliance предлага ясни данни и тенденции, които си струва […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+