3 мин. четене

Промяна в поведението на потребителите е очевидна в пейзажа на връщанията в Обединеното кралство

С наближаването на празниците нови данни показват променящи се тенденции в връщането на търговията на дребно в Обединеното кралство. Според съвместен анализ на DHL e-commerce и ZigZag, обемите на връщанията са се увеличили с леко 3% между септември и октомври 2024 г. и 2023 г., но платените връщания са се увеличили с по-забележителните 6%.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Промяна в поведението на потребителите е очевидна в пейзажа на връщанията в Обединеното кралство
Източник: Depositphotos

Уравнението на стойността

Финансовата страна показва забележителна тенденция: средните стойности на възвръщаемостта тази есен достигнаха 106 паунда, което е със 7% увеличение спрямо предходната година. Това показва тенденция към връщане на по-скъпи покупки.

Променящи се очаквания на клиентите

Като се има предвид, че повече от една трета от потребителите смятат, че контролът върху методите за доставка и връщане е от съществено значение, гъвкавостта във възможностите за връщане е от решаващо значение, според доклада на DHL за глобалните тенденции в онлайн купувачите.

Тази нужда от удобство се демонстрира от рязкото увеличение от 79% на използването на автомати за пратки през предходните 12 месеца.

Стюарт Хил, главен изпълнителен директор на DHL e-commerce UK, отбелязва, че „връщанията са станали неразделна част от онлайн пазаруването“. „Въпреки че е предизвикателство за търговците на дребно, особено по време на пиковия сезон, ясните политики и рационализираната логистика могат да бъдат от полза и за двете страни.“

Той подчертава как избори като гъвкави места за оставяне и автомати за пратки на разумни цени могат да подобрят удовлетвореността на клиентите.

Увеличение на платената възвръщаемост

Частичното потребителско плащане представлява 46% от възвръщаемостта през есента на 2024 г., леко увеличение. Въпреки че една трета от потребителите се оплакват от разходите за връщане, почти 25% са съгласни да платят за връщане на желаните стоки.

return policy

Source: Depositphotos

Серийните връщания: Постоянен проблем

Според данните серийните връщащи се лица представляват 24% от обемите на връщане, но представляват само 11% от кохортите за връщане. Интересно е да се отбележи, че 83% от тези редовни клиенти са готови да плащат за връщане.

Матю Жак, директор на глобалните партньорства в ZigZag, вижда това като възможност:

„Готовността на потребителите да плащат се увеличава въпреки рекордните обеми на връщане. Платените връщания вече са успешно внедрени от много големи търговци на дребно.“

Той предупреждава обаче, че таксуването за връщане изисква първокласно обслужване на клиентите, включително функции за проследяване, проактивна комуникация, прости опции и бързо възстановяване на суми.

С наближаването на пиковия сезон връщането в Обединеното кралство предизвиква търговците на дребно да балансират оперативната ефективност с гъвкави опции, като същевременно отговарят на изискванията на клиентите за безупречно празнично пазаруване.

Споделяне на статия
Подобни статии
Управление на товари: Повишаване на ефективността на веригата за доставки
4 мин. четене

Управление на товари: Повишаване на ефективността на веригата за доставки

Управлението на товари и управлението на стоки е критичен аспект на логистиката, който включва планиране, изпълнение и наблюдение на движението на обектите между местоположенията. Този процес има за цел да осигури навременна, рентабилна и ефикасна доставка на стоки. Той обхваща различни елементи като избор на превозвач, планиране на маршрута, обработка на документация и проследяване на […]

Прочетете статия
Развиващият се пейзаж на европейската логистика за електронна търговия
6 мин. четене

Развиващият се пейзаж на европейската логистика за електронна търговия

Прозренията, представени в тази статия, се основават на данни от Parcelmonitor, водещ авторитет в логистичния анализ на електронната търговия. Нека направим вихрена обиколка из Обединеното кралство, Германия и Холандия – триото, което води атаката в тази дигитална революция в търговията на дребно.

Прочетете статия
От кликване до прага Как логистиката движи революцията в онлайн пазаруването в Европа
6 мин. четене

От кликване до прага Как логистиката движи революцията в онлайн пазаруването в Европа

Прозренията, представени в тази статия, се основават на данни от Parcelmonitor, водещ авторитет в логистичния анализ на електронната търговия. Нека направим вихрена обиколка из Обединеното кралство, Германия и Холандия – триото, което води атаката в тази дигитална революция в търговията на дребно.

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+