3 мин. четене

Проучване на търговията на дребно в САЩ показва бум на електронната търговия на фона на скромен общ растеж

Последните данни от Retail Monitor на Националната федерация за търговия на дребно и CNBC представят сложна картина на представянето на сектора на търговията на дребно през юни. Въпреки че общото развитие остава бавно, електронната търговия продължава да изпреварва значително конвенционалната търговия на дребно.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Проучване на търговията на дребно в САЩ показва бум на електронната търговия на фона на скромен общ растеж
Източник: Depositphotos

Цифрите отразяват предпазливата клиентска база, която все още преговаря за икономическа несигурност. Матю Шей, президент и главен изпълнителен директор на NRF, посочи, че потребителите все още имат избор относно разходите си и предпочитат основните нужди пред лукса. Въпреки че инфлацията, свързана с услугите, остава тревожна, тази тенденция е валидна дори при почти нулев процент на инфлация за стоките.

Разглеждайки цифрите, общите продажби на дребно – с изключение на автомобили и бензин – отбелязаха скромно увеличение от 0,47% на месечна база и по-значителни 3,42% на годишна база. От представянето на Мей тези цифри показват оскъдно подобрение.

С ръст от 23,08% онлайн и извън магазините спрямо предходната година, секторът на електронната търговия излезе като категоричен победител. Този темп на развитие надхвърли този на физическата търговия на дребно, подчертавайки непрекъснатата промяна в потребителските вкусове към онлайн среда за пазаруване.

Анализът по категории доведе до смесени констатации. Докато някои индустрии, като основни стоки и хранителни магазини, показват разширяване, други, включително търговците на електроника и мебели, са изправени пред намаления. Магазините за дрехи и аксесоари показаха скромен спад на месечна база, но отбелязаха добър ръст на годишна база.

Тези разнообразни резултати в няколко сектора на търговията на дребно подчертават сложните процеси, които се действат в настоящата икономическа среда. Моделите на харчене на потребителите се променят, тъй като те договарят високи лихви по заемите и продължаващата инфлация в някои индустрии, като по този начин трансформират сцената на търговията на дребно в неочаквани досега посоки.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU