3 мин. четене

Проучване на търговията на дребно в САЩ показва бум на електронната търговия на фона на скромен общ растеж

Последните данни от Retail Monitor на Националната федерация за търговия на дребно и CNBC представят сложна картина на представянето на сектора на търговията на дребно през юни. Въпреки че общото развитие остава бавно, електронната търговия продължава да изпреварва значително конвенционалната търговия на дребно.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Проучване на търговията на дребно в САЩ показва бум на електронната търговия на фона на скромен общ растеж
Източник: Depositphotos

Цифрите отразяват предпазливата клиентска база, която все още преговаря за икономическа несигурност. Матю Шей, президент и главен изпълнителен директор на NRF, посочи, че потребителите все още имат избор относно разходите си и предпочитат основните нужди пред лукса. Въпреки че инфлацията, свързана с услугите, остава тревожна, тази тенденция е валидна дори при почти нулев процент на инфлация за стоките.

Разглеждайки цифрите, общите продажби на дребно – с изключение на автомобили и бензин – отбелязаха скромно увеличение от 0,47% на месечна база и по-значителни 3,42% на годишна база. От представянето на Мей тези цифри показват оскъдно подобрение.

С ръст от 23,08% онлайн и извън магазините спрямо предходната година, секторът на електронната търговия излезе като категоричен победител. Този темп на развитие надхвърли този на физическата търговия на дребно, подчертавайки непрекъснатата промяна в потребителските вкусове към онлайн среда за пазаруване.

Анализът по категории доведе до смесени констатации. Докато някои индустрии, като основни стоки и хранителни магазини, показват разширяване, други, включително търговците на електроника и мебели, са изправени пред намаления. Магазините за дрехи и аксесоари показаха скромен спад на месечна база, но отбелязаха добър ръст на годишна база.

Тези разнообразни резултати в няколко сектора на търговията на дребно подчертават сложните процеси, които се действат в настоящата икономическа среда. Моделите на харчене на потребителите се променят, тъй като те договарят високи лихви по заемите и продължаващата инфлация в някои индустрии, като по този начин трансформират сцената на търговията на дребно в неочаквани досега посоки.

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
3 мин. четене

Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж

Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца
3 мин. четене

TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца

TikTok Shop публикува цифри, показващи мащаба на борбата с измамите в онлайн търговията. Платформата отхвърли над 70 милиона продукта, преди да бъде листната през първите шест месеца на 2025 г. – това е с 40% повече от предходното полугодие. На всичкото отгоре те са отказали 1,4 милиона заявления за регистрация на продавачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята
3 мин. четене

Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята

Германският търговец на дребно стартира пилотен проект, който може да промени играта на опаковките. Клиентите на Kaufland в Мюнхен сега връщат празни опаковки за козметика по същия начин, по който биха върнали бутилка кока-кола – за 29 цента всяка в депозитната машина. Подробностите идват от прессъобщението на Kaufland , публикувано в техния корпоративен нюзрум.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU