2 мин. четене

Профилите в Instagram ще могат публично да показват интерес към сътрудничество

Instagram винаги мисли за иновативни начини да помогне на артистите. В опит да укрепи взаимоотношенията и да насърчи работата в екип, тя стартира обозначението "Отворен за сътрудничество".

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Профилите в Instagram ще могат публично да показват интерес към сътрудничество
Източник: @liahaberman

Логото „Отворени за сътрудничество“ позволява на създателите да изразят своята откритост в обединяването с другите. Когато е активирано, това състояние се показва в комуникациите и в профила на създателя, което уведомява потенциалните партньори, че потребителският профил е налице за сътрудничество. Тази функция може да революционизира инфлуенсър маркетинга , като улесни по-органичното и прозрачно сътрудничество между марки и създатели.

Новият инструмент е предназначен да улесни процеса на намиране на нови партньори и свързване с производители със сходни възгледи.

Как да добавя състоянието „Отворен за сътрудничество“?

  1. Превключете приложението
  2. Отидете на професионалното табло за управление в Instagram.
  3. Трябва да се появи нова опция „Collaboratioon“.
  4. Изберете опцията „Отваряне за сътрудничество“.
  5. Задайте тази опция на активна, за да активирате функцията.

Instagram улеснява различните продуценти да се намират и да си сътрудничат, което създава нови възможности за творчество, растеж на аудиторията и развитие на бизнеса. Тази функция може значително да повлияе на маркетинга на влиятелни лица чрез рационализиране на партньорствата и разширяване на обхвата в различни мрежи от създатели.

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+