
Логото „Отворени за сътрудничество“ позволява на създателите да изразят своята откритост в обединяването с другите. Когато е активирано, това състояние се показва в комуникациите и в профила на създателя, което уведомява потенциалните партньори, че потребителският профил е налице за сътрудничество. Тази функция може да революционизира инфлуенсър маркетинга , като улесни по-органичното и прозрачно сътрудничество между марки и създатели.
Новият инструмент е предназначен да улесни процеса на намиране на нови партньори и свързване с производители със сходни възгледи.
Как да добавя състоянието „Отворен за сътрудничество“?
- Превключете приложението
- Отидете на професионалното табло за управление в Instagram.
- Трябва да се появи нова опция „Collaboratioon“.
- Изберете опцията „Отваряне за сътрудничество“.
- Задайте тази опция на активна, за да активирате функцията.
Instagram улеснява различните продуценти да се намират и да си сътрудничат, което създава нови възможности за творчество, растеж на аудиторията и развитие на бизнеса. Тази функция може значително да повлияе на маркетинга на влиятелни лица чрез рационализиране на партньорствата и разширяване на обхвата в различни мрежи от създатели.