
Движен най-вече от постоянното разширяване на дигиталната реклама, този невероятен скок в дигиталния и онлайн маркетинг надхвърли предишните оценки с над три процентни пункта. Онлайн каналите днес държат изумителните 79,7% от общите разходи за реклама в Обединеното кралство.
Напред анализаторите в индустрията виждат, че възходът продължава. С очаквано увеличение от 9,2% през второто тримесечие, рекламните инвестиции могат да нараснат до 9,7 милиарда паунда.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024
Сега експертите прогнозират годишен темп на растеж от 7,7%, така че изгледът за цялата година е променен нагоре. До края на годината това ще увеличи дигиталния и онлайн маркетинг в Обединеното кралство до зашеметяващите 39,4 милиарда паунда.
Има няколко индустрии , готови за особено страхотни изпълнения:
- Реклама извън дома: +12.5%
- Реклама при търсене: + 10.1%
- Радио: +5.5%
Движен от лято, изпълнено със спортни събития, Broadcaster Video On- Demand (BVOD) е специално настроен да премине границата от 1 милиард паунда за първи път.