2 мин. четене

Разходите за реклама в Обединеното кралство достигнаха 9,2 милиарда паунда през първото тримесечие на тази година

Британската рекламна сцена надмина рекордите за разходи през първото тримесечие. Нови данни от Advertising Association и WARC показват невероятно увеличение на разходите за реклама от 9,3%, което води до изумителни 9,2 милиарда паунда между януари и март.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Разходите за реклама в Обединеното кралство достигнаха 9,2 милиарда паунда през първото тримесечие на тази година
Източник: Depositphotos

Движен най-вече от постоянното разширяване на дигиталната реклама, този невероятен скок в дигиталния и онлайн маркетинг надхвърли предишните оценки с над три процентни пункта. Онлайн каналите днес държат изумителните 79,7% от общите разходи за реклама в Обединеното кралство.

Напред анализаторите в индустрията виждат, че възходът продължава. С очаквано увеличение от 9,2% през второто тримесечие, рекламните инвестиции могат да нараснат до 9,7 милиарда паунда.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

Сега експертите прогнозират годишен темп на растеж от 7,7%, така че изгледът за цялата година е променен нагоре. До края на годината това ще увеличи дигиталния и онлайн маркетинг в Обединеното кралство до зашеметяващите 39,4 милиарда паунда.

Има няколко индустрии , готови за особено страхотни изпълнения:

  • Реклама извън дома: +12.5%
  • Реклама при търсене: + 10.1%
  • Радио: +5.5%

Движен от лято, изпълнено със спортни събития, Broadcaster Video On- Demand (BVOD) е специално настроен да премине границата от 1 милиард паунда за първи път.

Споделяне на статия
Подобни статии
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории
3 мин. четене

Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории

В сила от вчера, 13 март 2025 г., TikTok завърши голяма актуализация на своята система за оценка на ефективността на магазина . Новият подход вече сравнява представянето на вашия продавач с други продавачи в същата категория продуктови обяви, а не с пазара като цяло.

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+