3 мин. четене

Резултатите на Zalando за Q1 показват, че залогът му на B2C и B2B се е изплатил

Zalando обяви резултатите си за първото тримесечие. Въпреки настоящите глобални предизвикателства, цифрите са по-високи от миналата година.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Резултатите на Zalando за Q1 показват, че залогът му на B2C и B2B се е изплатил

В сравнение с предходния период германската компания отчете значително увеличение на коригираната печалба преди лихви и данъци от 28,3 милиона евро. Брутният обем на стоките (GMV) се е увеличил с 1,3% на годишна база до 3,3 милиарда евро. В същото време обаче продажбите са намалели от 2,3 милиарда евро през първото тримесечие на 2023 г. до 2,2 милиарда евро през първото тримесечие на 2024 г. Zalando вижда фокуса си както върху B2C, така и върху B2B като ключови стълбове на успеха си.

В рамките на B2C Zalando ще се съсредоточи върху подобряването на лайфстайл предлагането за крайните клиенти. Компанията разшири продуктовата си гама, като включи адаптивни обувки за деца с увреждания. В допълнение, тя пусна асистент за пазаруване с изкуствен интелект с възможности за измерване на тялото. Новият инструмент се предлага само на 6 пазара.

В B2B сектора Zalando използва своята операционна система ZEOS. Това дава възможност на марките да използват широката логистична мрежа на компанията за доставка и връщане, независимо дали продуктите са закупени в Zalando, в собствения електронен магазин на търговеца или на друга европейска платформа. През първото тримесечие бяха добавени пет допълнителни многоканални партньори на ZEOS, с което общият брой на партньорите достигна 27. В сегмента на едро на Zalando приходите нараснаха с 13% до 215 милиона евро.

„B2C клиентите проявяват повишен интерес към нашата висококачествена продуктова гама, дигитални инструменти, оферти и вдъхновяващо съдържание. B2B клиентите се възползват от нашето уникално предложение. И двата ни вектора на растеж са силни и допринасят за резултатите, демонстрирайки силата на нашите планове“, каза финансовият директор на Zalando, д-р Сандра Дембек.

Пълните годишни резултати на компанията могат да бъдат намерени в официалния доклад.

 

Споделяне на статия
Подобни статии
Овладяване на B2B продуктовия мениджмънт: предизвикателства и стратегии
5 мин. четене

Овладяване на B2B продуктовия мениджмънт: предизвикателства и стратегии

Проучване от 2024 г. на Akeneo разкри, че почти всички B2B компании са изправени пред значителни предизвикателства в управлението на продуктите, особено при управлението на информацията за продуктите. Това обхваща трудностите, с които се сблъскват фирмите, за да гарантират, че подробностите за техния продукт са точни, изчерпателни, актуални и последователни в различни канали и платформи. […]

Прочетете статия
Нови прозрения за B2B кампаниите в LinkedIn
3 мин. четене

Нови прозрения за B2B кампаниите в LinkedIn

Тези, които искат да успеят в B2B маркетинга, трябва да разберат нуждите и мотивацията на другите компании. За разлика от B2C маркетинга, който често работи с емоционални импулси, B2B маркетингът се основава на дългосрочни взаимоотношения, доверие и професионален опит. Това означава, че стратегията трябва да бъде съобразена с всеки клиент. С една дума, тя е […]

Прочетете статия
Стратегия за привличане на B2B клиенти: Балансиране на дигиталните и традиционните подходи
4 мин. четене

Стратегия за привличане на B2B клиенти: Балансиране на дигиталните и традиционните подходи

B2B маркетинговите организации са разработили холистични подходи за привличане на клиенти, които вече не разчитат много на личен контакт. Тези модерни b2b стратегии за привличане на клиенти обхващат разнообразна комбинация от дигитални и традиционни канали, отразяващи развиващия се пейзаж на бизнес взаимодействията. От използването на социалните медии и дигиталната реклама до съживяването на ролята на […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+