24 мин. четене

Ролята на изследването на ключови думи в PPC

В настоящата конкурентна среда на дигиталния маркетинг проучването на PPC ключови думи е решаващ аспект от провеждането на ефективни кампании в Google Ads. Извършването на цялостен анализ на ключовите думи позволява идентифицирането на най-въздействащите думи за търсене и усъвършенства тактиките за наддаване, за да подобри възвръщаемостта на инвестициите (ROI). В тази статия ще проучим как да изградим ефективни PPC кампании , използвайки подходящи техники за изследване на ключови думи, включително усъвършенствани стратегии и най-добрите инструменти, налични на пазара.

Jakub Laurenčík
Jakub Laurenčík
Online Marketing Specialist, SEOLINE
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Ролята на изследването на ключови думи в PPC
Източник: Depositphotos

Проучване на ключови думи PPC: Как да изградите печеливши кампании

За да постигнете успех във вашите PPC кампании в Google, е изключително важно да изберете подходящите ключови думи. Задълбоченото разбиране на PPC ключовите думи ви позволява да:

  • Съсредоточете се върху конкурентни PPC ключови думи и идентифицирайте възможностите, които конкурентите могат да пренебрегнат. В агенция SEOLINE открихме, че фокусирането върху дълги ключови думи работи най-добре.

Дългите фрази са конкретни, по-дълги заявки, които са по-ефективни за насочване на реклами. Ключовите думи с дълга опашка са много важни за PPC специалист. На пръв поглед може да изглежда, че тези думи са безполезни, тъй като нямат толкова много трафик от търсене. Но е точно обратното. Дългите ключови думи са много специфични и целенасочени термини.  Много пъти тези ключови думи са по-малко конкурентните PPC ключови думи. В нашата агенция разработваме стратегия за дълги ключови думи в допълнение към ключовите думи за марка и къса опашка. По този начин можем да донесем повече реализации на клиента за по-малък бюджет.

  • Подобреното насочване на рекламите увеличава тяхната релевантност, което води до по-добър CTR (честота на кликване) и едновременно с това намалява цената на клик. Дългите ключови думи осигуряват по-ефективен и финансово изгоден начин за привличане на клиенти към вашия уебсайт.

Важно е да се отбележи, че има по-малка конкуренция за дълги ключови думи. Дългите ключови думи често имат по-малка конкуренция от общите термини, което позволява по-лесно и многократно по-евтино офериране. В сметките виждаме, че ако използваме думи с дълга опашка, процентът на реализация е по-висок. Потребителите, които използват дълги ключови думи в търсенето, често имат ясна представа какво търсят, което увеличава шансовете да ги превърнат в клиенти.

  • Оптимизирайте разходите и увеличете реализациите чрез подробен анализ на средната цена на кликване (CPC) за избрани ключови думи. При първоначалния анализ можете да прегледате прогнозната CPC и да определите дали цената на кликване съответства на бюджетните ви планове. В някои индустрии средната CPC може да достигне до 0,10 евро, докато в други може да достигне 3-4 евро. Като обобщите тези разходи за ключови думи, можете да прогнозирате разходите си за реклама и да оптимизирате стратегията си за продажби. Ако успешно намалите CPC за избрани ключови думи чрез допълнителна оптимизация, ще намалите и цената на придобиване (CPA).
The Role of Keyword Research in PPC

Source: Depositphotos

Какво е PPC проучване на ключови думи?

Анализът на ключови думи е по същество процес на идентифициране и анализиране на ключовите думи, които са най-подходящи за вашите платени кампании и най-важното за вашия бизнес.

Този процес включва:

  • Данни за обема на търсене по ключови думи и информация за това колко конкурентни са конкретните термини. Конкурентоспособността на ключовите думи може да бъде идентифицирана с помощта на инструмента за планиране на ключови думи, където колоната Конкуренция показва дали дадена ключова дума е висока, умерена или слабо конкурентна.
  • PPC анализът на ключови думи е от решаващо значение за определяне кои думи имат най-голям потенциал да стимулират желаните реализации, като например да доведат до покупка или изпращане на формуляр. Това може да се оцени с помощта на намерение за търсене (например чрез инструмента SEMrush ).

Още в началния етап на разработване на стратегията трябва да знаем кои ключови думи са по-информативни и кои, напротив, са по-транзакционни. За ключови думи с информационно намерение за търсене знаем, че потребителите търсят отговор на конкретен въпрос. Предполагаме, че лицето все още е на етапа на откриване на информация за продукта или услугата. Но ако те вече търсят по транзакционни ключови думи , знаем, че това е потребител, който има ясна представа и ще се стреми да извърши действие като покупка или поръчка на услуга.

  • Някои ключови думи са по-информативни (информационни ключови думи), докато други са транзакционни (транзакционни ключови думи), което означава, че са по-близо до постигането на желаната цел.
  • За стимулиране на реализациите най-критичният фактор е транзакционното намерение за търсене. В този сценарий потребителят е готов да предприеме действия, като например да направи покупка.

💡 Например ключовата дума „купете обувки за тренировка онлайн“ ясно показва намерение за покупка, което я прави силно ориентирана към реализациите ключова дума.  С помощта на SEMrush можете да определите намерението за търсене на избраните от вас ключови думи, както е илюстрирано на тази екранна снимка по-долу.

bulk KW analysis

Source: SEMrush

Как да направите проучване на ключови думи за PPC

При подготовката на кампании в Google Ads е важно да следвате систематичен подход:

  • Събиране на данни: Използвайте инструменти като Google Keyword Planner, PPC инструмента за ключови думи Semrush, Keywordtool.io и Google Search Console или дори Google Autocomplete, за да съберете основни ключови думи. В инструмента за планиране можете предварително да организирате ключовите думи в потенциални кампании или рекламни групи. Можете също така да работите с Google Ads Редактор – приложение, достъпно за безплатно изтегляне. Той позволява офлайн работа и опростява ефективно груповите промени. Можете също да използвате Google Autocomplete. В повечето случаи там ще намерите много интересни думи за търсене по ключови думи с по-ниска конкуренция.

Инструментът за планиране на ключови думи в Google Ads

The Role of Keyword Research in PPC

Source: Google Ads – Keyword Planner

Изображението по-долу показва инструмента за планиране на ключови думи на Google, показващ предложения за ключови думи. За всяка ключова дума инструментът предоставя среден месечен обем на търсене, ниво на конкуренция и прогноза за препоръчителната оферта, необходима за показване в горната част на резултатите от търсенето с Google и на позиция 1 в платените резултати от търсенето.

Keyword Planner in Google Ads.

Source: Google Ads – Keyword Planner

Изображението по-долу показва автоматичното довършване на Google. Google предлага допълнителни думи за търсене, свързани със заявката, като показват фрази, които хората често търсят.

Obrázok - Google Autocomplete

Source: Google

Изображението по-долу показва предложения за ключови думи, генерирани с помощта на Keywordtool.io.

Keywordtool.io.

Source: Keywordtool.io.

  • Прогнозиране и предварителна цена на кампанията: Google Ads предлага инструмента, който Ви позволява да създавате прогнози и да прогнозирате очакваните резултати от кампаниите въз основа на данни за минали периоди и текущи тенденции в търсенето по ключови думи.
  • Симулация на ефективността – Въз основа на различни сценарии, като например увеличаване на бюджета, промяна на стратегиите за офериране или задаване на определен брой кликвания, системата прогнозира потенциалните резултати. Освен това системата предоставя статистика за очакваната средна CPC, импресиите, CTR и определя месечния бюджет и прогнозния брой реализации.
The Role of Keyword Research in PPC

Source: Google Ads – Keyword Planner

KW analysis

Source: Google Ads – Keyword Planner

  • Анализ и подбор: Оценявайте ключовите думи, като използвате показатели като среден месечен обем на търсене, цена на кликване (CPC) и ниво на конкуренция. Изберете ключови думи, които са от решаващо значение за бизнеса Ви, като същевременно гарантирате, че прогнозираният Ви бюджет за кампанията остава в рамките на ограниченията. Помислете дали най-скъпите ключови думи може да са твърде широки, или трябва да се съсредоточите върху ключови думи с по-малък обем , които имат по-голяма вероятност за реализация или генериране на възможни клиенти.
  • Структуриране на кампанията: Разделете PPC ключовите думи на тематични групи въз основа на намерението за търсене. След това създайте таблица, в която всички избрани ключови думи са ясно категоризирани.

Следващата стъпка включва организиране на ключовите думи в отделни рекламни групи, тъй като всяка група ще включва уникални реклами. От решаващо значение е да се уверите, че избраните ключови думи в рамките на конкретна рекламна група съответстват на рекламното съдържание. Освен това тези ключови думи трябва да бъдат включени в целевата страница , където рекламите ще насочват потребителите.

  • Тестване и усъвършенстване: Последователно оценявайте ефективността на кампаниите си, проверявайте внимателно резултатите и коригирайте подхода си според получената информация. Показатели като честота на кликване (CTR), общ брой кликвания, процент на реализация и цена на придобиване (CPA) са от съществено значение за оценката на ефективността на ключовите думи.

Ако дадена ключова дума в Google Ads не е ефективна, добре е да я поставите на пауза. Например, ако имате кампания, използваща ключовата дума „обувки за бягане на Adidas“ и въпреки че получава кликвания, не е довела до реализации през последните шест месеца, може да е полезно да я поставите на пауза. Това ви позволява да разпределите повече бюджет за ключови думи, които успешно конвертират.

За активни кампании е от решаващо значение да наблюдавате качествения рейтинг на рекламите. Когато избирате ключови думи за кампания, дайте приоритет на тези, които могат да се използват ефективно в заглавията и описанията на рекламите. Google Ads оценява дали избраните ключови думи се показват в рекламното копие и дали целевата страница съдържа съответните ключови думи.

Качественият рейтинг се оценява по скала от 1 до 10, представляваща прогнозата на Google за качеството на рекламите, ключовите думи и целевите страници. Високият качествен рейтинг помага за понижаване на CPC (цена на кликване), подобрява ефективността на рекламния Ви търг и намалява цената на реализация. По този начин можете да намалите малко разходите си за ключови думи PPC . Оптимизирането на качествения рейтинг може да доведе до повече реализации в рамките на същия бюджет.

google ads quality score

Source: SEOLINE

Качественият рейтинг се влияе от три фактора

  • Очаквана честота на кликване (CTR) – Системата оценява колко подходяща е целевата Ви страница за потребителите, които кликват върху рекламата. Той оценява колко добре съдържанието на вашата страница съответства на заявката за търсене на потребителя и колко дълго остава на страницата. Очакваният CTR е най-важният елемент. Представлява процентът от хората, които са видели рекламата, задействана от ключовата дума, и действително са кликнали върху нея. Колкото по-висок е CTR, толкова по-висок е качественият резултат (от акаунтите, които управлявам, знам, че това не е напълно вярно).  Имах CTR 9% и CTR 21% (същия качествен резултат)

Ако искаме да увеличим CTR, трябва да мислим при създаването на реклами, че в текстовете има призив за действие, основните предимства, които услугата или продуктът има пред конкуренцията и най-вече че са зададени всички налични рекламни разширения (по този начин ще имате повече място в резултатите в Google с рекламата и ще увеличите честотата на кликване).

  • Уместност на рекламата – Измерва доколко ключовата дума съответства на съдържанието на рекламата Ви. Това е уместността между ключовата дума и рекламния текст. При този показател е важно, ако пускаме реклама за висококачествени мотокари, да имаме и тази ключова дума в заглавието на рекламния текст. Моля, уверете се, че рекламата Ви предоставя точно това, което потребителят търси. Използвайте динамично допълване на ключови думи в текста. За един клиент използваме градско автодовършване. В зависимост от това в кой град търси човек, той ще се покаже в рекламния текст. Просто поставяте това {LOCATION(City)} в заглавието на рекламата.
  • Изживяване на целевата страница – Гарантира, че потенциалните клиенти намират точно това, което търсят, след като кликнат върху рекламата. Рекламата трябва да води към най-подходящата целева страница. Освен това скоростта на зареждане на страницата играе решаваща роля. PageSpeed Insights предоставя анализ на слабостите на вашия уебсайт и предлага подобрения както за скоростта на зареждане, така и за потребителското изживяване (UX).

По-долу можете да видите как Google Ads показва качествения Ви рейтинг за дадена ключова дума, заедно с трите ключови фактора , които му влияят.

Google Ads displays your Quality Score

Source: Google Ads

Как да следите качествения си резултат?

Можете да го проверите ръчно, като прегледате целия си акаунт. Като алтернатива можете да използвате Google Scripts, за да спестите време. Високоефективен инструмент за това е Quality Score Tracker v3.0. Освен това можете да генерирате персонализиран скрипт с помощта на ChatGPT.

Със скриптовете на Google Ads можете да автоматизирате различни задачи и да улесните управлението на кампаниите.

С правилния скрипт можете:

  • Автоматично коригиране на оферирането въз основа на времето
  • Активиране/деактивиране на кампании в определени часове
  • Идентифициране и премахване на неефективни заявки за търсене
  • Наблюдавайте качествения рейтинг и задавайте предупреждения за откази
  • Добавете отрицателни ключови думи и по-разширени функции за автоматизация, за да оптимизирате ефективно работния си процес. Отрицателните ключови думи действат като защитен щит, който не позволява на рекламата Ви да се показва на потребителите, които търсят съдържание, свързано с ключовите Ви думи, но не и конкретно с услугите Ви.

Други предимства от използването на отрицателни ключови думи

  • Увеличете честотата на кликване – като държите рекламите си извън обсега на неподходящи търсения, намалявате броя на безинтересните импресии. Това води до по-висок процент потребители, които действително кликват върху рекламата Ви.
  • Създаване на по-подходящи рекламни групи – като изключвате ключови думи, които не са подходящи за бизнеса Ви, увеличавате релевантността на рекламните си групи. По-малките, тематично свързани рекламни групи Ви дават възможност да създавате унифицирани съобщения, които достигат до всички ключови думи в тази група.
  • Спестете пари – като избягвате да плащате за ненужни кликвания, спестявате пари, като се насочвате към хора, които имат по-голям потенциал да станат ваши клиенти.

Ако например имате рекламна кампания въз основа на времето, като например продажба на климатици, можете да създадете скрипт, който увеличава офертите за конкретни ключови думи, когато температурата в даден район надвиши 28°C.

Усъвършенствани техники за изследване на ключови думи

За тези, които търсят усъвършенствани методи, също е полезно да се съсредоточат върху:

  • Наблюдение на тенденциите и проследяване на развитието на обема на търсене на конкретни ключови думи с помощта на Google Trends.
  • Следване на дискусии и социални медии. Хората обсъждат актуални теми в социалните платформи, което може да бъде чудесен източник за откриване на нови ключови думи и идеи за съдържание.

Как да изградите стратегията си за ключови думи

Изграждането на ефективна стратегия за ключови думи включва няколко стъпки:

  • Идентифициране на целта: Определете какво искате да постигнете – увеличаване на реализациите на уебсайта си, намаляване на разходите и CPC или привличане на повече трафик към сайта си.
  • Избор на ключова дума: Съсредоточете се върху избора на правилните ключови думи въз основа на данни от аналитични инструменти. Най-търсените ключови думи може да не винаги са най-подходящи за вашите бизнес цели.

Ключови думи за марка срещу немарка

От съществено значение е да се анализират ключовите думи на марката. Ако вече сте класирани #1 в органичното търсене на ключови думи на вашата марка, може да не се наложи да ги включвате в стратегията си за PPC, спестявайки пари от кликвания, които бихте получили органично. Ако обаче конкурентите започнат да наддават за името на вашата марка, тогава се налага да активирате кампании с ключови думи на марката.

Типове на съвпадение в Google Ads

Google Ads Ви дава възможност да задавате различни типове на съвпадение на ключовите думи:

  • Широко съвпадение: Ако въведете ключова дума с широко съвпадение, рекламата Ви може да се показва за заявки за търсене, съдържащи подобни думи или разширени варианти на ключови думи. Тъй като широкото съвпадение има най-малък контрол, е необходимо да се наблюдават отчетите за думи за търсене, за да се изключат неподходящи търсения.
  • Съвпадение по фраза: Ключовите думи в съвпадението по фраза са оградени в кавички (напр. „обувки за бягане“). Рекламите ще се показват за заявки, съдържащи вариации на фразата, включително синоними, множествено число и често срещани правописни грешки.
  • Точно съвпадение: Ключовите думи с точно съвпадение са оградени в квадратни скоби (напр. [обувки за бягане]). Точното съвпадение осигурява най-висок контрол върху това кои заявки за търсене задействат рекламите Ви. Този тип съвпадение често води до по-висока CTR , но и до по-висока CPC.

Сегментиране на кампаниите

  • Разделете ключовите думи на конкретни кампании въз основа на намерението за търсене и целевата аудитория.
  • Например „дамски маратонки“ и „обувки за бягане Nike“ имат различна аудитория и може да изискват отделни целеви страници.

Мониторинг и оптимизация

  • Постоянно наблюдавайте ключови показатели като CTR, процента на реализация и цената на реализация.
  • Осигурете оптимизиране на кампанията, за да предотвратите канибализация на ключови думи – ситуация, при която няколко рекламни кампании са насочени към идентични ключови думи, което води до по-висока CPC и намаляване на ефективността на кампанията.

💡Пример: Ако имате две кампании, насочени към „Обувки за бягане на Nike“, те може да се конкурират помежду си, което увеличава разходите за офериране.

Ключови показатели за наблюдение

За да постигнете максимална ефективност на ключовите думи, наблюдавайте ключови показатели за PPC, като например:

☑️ Дял на импресиите в мрежата за търсене – процентът на показването на рекламата Ви в сравнение с потенциалните импресии.

☑️ Процент на горната част на страницата – Процентът на показването на рекламата Ви в горната част на резултатите от търсенето.

☑️ CTR (честота на кликване) – Показва колко често потребителите кликват върху рекламата Ви.

☑️ Средна CPC (цена на кликване) – Цената на взаимодействие с потребителя, която пряко влияе върху оптимизирането на бюджета.

Тази екранна снимка от Google Ads илюстрира ключови показатели за ефективност за ключовите думи (KW).

The Role of Keyword Research in PPC

Source: Google Ads

За да се създаде успешна PPC или дигитална маркетингова стратегия, непрекъснатото наблюдение, оценка и корекции са от решаващо значение за адаптиране към пазарните промени и поведението на потребителите.

Често срещани грешки в ключовите думи PPC, които трябва да избягвате

Въпреки че анализът на ключови думи е ключът към успеха, има няколко често срещани грешки, които трябва да избягвате:

  • Недостатъчен анализ на конкурентите: ако не обърнете внимание на ключовите думи на конкурентите, може да пропуснете нови възможности. Конкурентните фирми във вашия бранш активно използват конкурентни ключови думи в своите кампании. Ако пренебрегнете анализа на ключовите думи на конкурентите, рискувате да не успеете да достигнете до потенциални клиенти, които в крайна сметка могат да изберат конкурент.
  • Игнориране на отрицателните ключови думи: неидентифицирането на неподходящи заявки за търсене може да увеличи разходите. Отрицателните ключови думи помагат да се предотврати показването на рекламата Ви при неподходящи търсения, като по този начин спестяват бюджета Ви. Резултатът може да бъде проследен в отчета за думите за търсене, както беше споменато по-рано.
  • Неправилно сегментиране на кампании и рекламни групи: Ако имате само една кампания, съдържаща голям брой рекламни групи, това може да означава лоша организация на ключовите думи.

Избягвайте тези грешки и ще видите значително по-добри резултати в кампаниите си.

Най-добрите инструменти за изследване на ключови думи PPC

Все още се чудите как да направите най-ефективно проучване на ключови думи за PPC ? С тези инструменти можете да го направите наистина лесно.

На пазара се предлагат множество инструменти за рационализиране на процеса на проучване на ключови думи за PPC кампании. Сред най-широко използваните са:

    • Инструмент за планиране на ключови думи на Google: Този основен инструмент е безценен за планиране и анализ на ключови думи.
    • Google Search Console: Безплатен инструмент на Google, който предлага информация за ефективността на органичното търсене на вашия уебсайт, като показва кои заявки носят трафик към вашия сайт от органични резултати.
    • Автоматично довършване на Google – Той е отличен източник на идеи за ключови думи. Често ще намерите теми, които са актуални сред търсенията в Google.
    • Channable – Помага за оптимизиране на анализа на ключови думи и подобряване на насочването на кампанията.
    • SEMrush – Предлага изчерпателен анализ на ключови думи и конкуренти, включително GAP анализ и инструмента за ключови думи SEMrush PPC. В нашата агенция също използваме SEMrush, за да анализираме конкурентите и да получим представа за конкурентните ключови думи , към които се насочват.

В нашата агенция също използваме SEMrush, за да анализираме конкурентите и да получим представа за конкурентните ключови думи , към които се насочват. Много удобен инструмент в SEMrush е Keyword Magic Tool – където въвеждате основната си ключова дума и след това инструментът ще ви предложи всички варианти на търсене на основния термин. Това ще ви покаже и намерението за търсене на ключовата дума, обема на търсене и средната CPC. Можете дори да видите заявките, които хората търсят с основната дума за търсене.  Това е много лесен начин да стигнете до други възможности за ключови думи.

Всеки от тези инструменти предоставя уникални функции, така че е изключително важно да изберете тези, които най-добре отговарят на вашите специфични нужди.

Това изображение показва Google Search Console, показвайки ключовите думи, които привличат посетителите на уебсайта от органичните резултати от търсенето.

This image displays Google Search Console, showing the keywords that drive visitors to the website from organic search results.

Source: Google Search Console

Извод

Подробният анализ на ключовите думи е в основата на успешните PPC кампании. Щателно подготвената стратегия не само намалява цената на клик (CPC), но и значително увеличава процента на реализация.

Непрекъснатото наблюдение и оптимизиране на кампаниите е от ключово значение. Инвестирането в качествен анализ на ключови думи ви е от полза не само в краткосрочен, но и в дългосрочен план.

FAQ

Source: Depositphotos

Често задавани въпроси

Каква е ролята на изследването на ключови думи в PPC?

Използвайки инструменти за изследване на ключови думи, създайте списък с ключови думи , които са от съществено значение за продажбите и рекламата. Целта е да се гарантира, че рекламите Ви се показват за заявки за търсене , които привличат посетители към уебсайта Ви, като ги насърчават да направят покупка или да извършат желано действие.

Как да намеря добри PPC ключови думи и кой инструмент се използва за PPC ключови думи?

За ключови думи за платена реклама в Google Ads обикновено се използват инструменти като Google Keyword Planner, PPC инструмент за ключови думи SEMrush и Keywordtool.io.

Каква е разликата между PPC и SEO ключови думи?

Основната разлика се крие в начина, по който се използват ключовите думи: докато ключовите думи за SEO се фокусират върху резултатите от органичното търсене, ключовите думи за платена реклама трябва да бъдат много специфични и ориентирани към ефективността, тъй като всяко кликване се заплаща. Ключовите думи за платено рекламиране имат за цел незабавно привличане на посетители, като рекламодателите плащат за всяко кликване. За разлика от тях, ключовите думи за SEO генерират трафик органично, което означава, че няма директна цена на клик.

 

Споделяне на статия
Jakub Laurenčík
Jakub Laurenčík
Online Marketing Specialist, SEOLINE
SEOLINE
Тази статия Ви е предоставена от

SEOLINE

Up to 95% of e-shop revenues come from the first page of Google. Are you there too? Even the most beautiful website won't earn you anything if it's not searchable. Entrust your website to SEOLINE and you can be sure that no one will overlook you.

Подобни статии
От $25K до $175K месечни приходи: PPC стратегия казус за модна електронна търговия
10 мин. четене

От $25K до $175K месечни приходи: PPC стратегия казус за модна електронна търговия

Търсите вдъхновение как да разширите бизнеса си с електронна търговия чрез платена реклама? Дейвид Крумпар от Lighthouse Media Solutions е подготвил този изключителен казус, показващ как устойчива модна марка е постигнала забележителни резултати. Само за шест месеца тяхната цялостна PPC стратегия трансформира дигиталното представяне на модната марка DTC от средния пазар – увеличавайки месечните приходи […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочетете статия
Разработване на PPC стратегия
7 мин. четене

Разработване на PPC стратегия

Интересувате ли се от изработването на PPC план за вашата компания? Това подробно ръководство очертава етапите за създаване и надзор на платени маркетингови инициативи в различни канали. От определяне на цели до усъвършенстване на тактиките за офериране, открийте как да увеличите възвръщаемостта на инвестициите си, като достигнете до правилната аудитория с персонализирано съдържание с Давид […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочетете статия
Разбиране на платената реклама в социалните медии
19 мин. четене

Разбиране на платената реклама в социалните медии

Платената реклама в социалните медии се очертава като мощен инструмент за фирми, които се стремят да подобрят своето онлайн присъствие и да се ангажират ефективно с целевата си аудитория. За разлика от органичните публикации, платените реклами позволяват на марките да използват огромния обхват на платформите за социални медии, за да доставят персонализирани съобщения, които резонират […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+