2 мин. четене

С функцията с едно щракване Google Ads улеснява преминаването към месечно таксуване

Google Ads прави голяма промяна в платежната си система, като добавя по-проста опция "Преминаване към месечно фактуриране". Тази опция с едно щракване е за рекламодатели, които трябва да променят избора си за таксуване, тъй като Google наскоро каза на рекламодателите с големи бюджети, че трябва да спрат да използват кредитни или дебитни карти за плащане.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
С функцията с едно щракване Google Ads улеснява преминаването към месечно таксуване
Източник: Depositphotos

Новата функция е част от по-голяма промяна, която Google прави в начина, по който работят плащанията. Засегнатите рекламодатели трябваше да преминат към банков избор до 31 юли 2024 г. или рискуват профилите им да бъдат закрити. Кредитни и дебитни карти вече няма да се приемат за някои акаунти в Google, което вероятно е причината за тази промяна.

Google ще продължи да изпраща предупреждения до 2024 г., подчертавайки колко е важно да се действа бързо.

Някои важни неща за новата функция са:

  • Ясен изглед на крайните срокове в страницата на акаунта
  • Опростен процес на прехвърляне, който започва с имейли
  • Целенасочено внедряване за търговците, които ще бъдат засегнати

Google говори за предимствата, като повече свобода и контрол. Но някои хора в бизнеса се притесняват, че рекламодателите може да имат проблеми с паричния си поток.

Тази функция с едно щракване изглежда е опит на Google да улесни преминаването за акаунти, които ще бъдат засегнати. Рекламодателите трябва да следят за сигнали и да действат бързо, за да се уверят, че кампаниите им няма да бъдат прекъснати.

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+