
Новата функция е част от по-голяма промяна, която Google прави в начина, по който работят плащанията. Засегнатите рекламодатели трябваше да преминат към банков избор до 31 юли 2024 г. или рискуват профилите им да бъдат закрити. Кредитни и дебитни карти вече няма да се приемат за някои акаунти в Google, което вероятно е причината за тази промяна.
Google ще продължи да изпраща предупреждения до 2024 г., подчертавайки колко е важно да се действа бързо.
Някои важни неща за новата функция са:
- Ясен изглед на крайните срокове в страницата на акаунта
- Опростен процес на прехвърляне, който започва с имейли
- Целенасочено внедряване за търговците, които ще бъдат засегнати
Google говори за предимствата, като повече свобода и контрол. Но някои хора в бизнеса се притесняват, че рекламодателите може да имат проблеми с паричния си поток.
Тази функция с едно щракване изглежда е опит на Google да улесни преминаването за акаунти, които ще бъдат засегнати. Рекламодателите трябва да следят за сигнали и да действат бързо, за да се уверят, че кампаниите им няма да бъдат прекъснати.