2 мин. четене

С функцията с едно щракване Google Ads улеснява преминаването към месечно таксуване

Google Ads прави голяма промяна в платежната си система, като добавя по-проста опция "Преминаване към месечно фактуриране". Тази опция с едно щракване е за рекламодатели, които трябва да променят избора си за таксуване, тъй като Google наскоро каза на рекламодателите с големи бюджети, че трябва да спрат да използват кредитни или дебитни карти за плащане.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
С функцията с едно щракване Google Ads улеснява преминаването към месечно таксуване
Източник: Depositphotos

Новата функция е част от по-голяма промяна, която Google прави в начина, по който работят плащанията. Засегнатите рекламодатели трябваше да преминат към банков избор до 31 юли 2024 г. или рискуват профилите им да бъдат закрити. Кредитни и дебитни карти вече няма да се приемат за някои акаунти в Google, което вероятно е причината за тази промяна.

Google ще продължи да изпраща предупреждения до 2024 г., подчертавайки колко е важно да се действа бързо.

Някои важни неща за новата функция са:

  • Ясен изглед на крайните срокове в страницата на акаунта
  • Опростен процес на прехвърляне, който започва с имейли
  • Целенасочено внедряване за търговците, които ще бъдат засегнати

Google говори за предимствата, като повече свобода и контрол. Но някои хора в бизнеса се притесняват, че рекламодателите може да имат проблеми с паричния си поток.

Тази функция с едно щракване изглежда е опит на Google да улесни преминаването за акаунти, които ще бъдат засегнати. Рекламодателите трябва да следят за сигнали и да действат бързо, за да се уверят, че кампаниите им няма да бъдат прекъснати.

Споделяне на статия
Подобни статии
Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж
3 мин. четене

Защо M&S избра TikTok Shop и Zalando за растеж

Британският гигант за търговия на дребно Marks & Spencer значително променя стратегията си за онлайн продажби. Според доклад на ChannelX, компанията е подписала сделка със Zalando за извършване на цялата логистика в континентална Европа и едновременно с това навлиза в TikTok Shop, където един продукт за красота се продава всяка секунда в Обединеното кралство.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца
3 мин. четене

TikTok Shop блокира 70 милиона продукта за шест месеца

TikTok Shop публикува цифри, показващи мащаба на борбата с измамите в онлайн търговията. Платформата отхвърли над 70 милиона продукта, преди да бъде листната през първите шест месеца на 2025 г. – това е с 40% повече от предходното полугодие. На всичкото отгоре те са отказали 1,4 милиона заявления за регистрация на продавачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята
3 мин. четене

Може ли връщането на депозити да работи за козметика? Кауфланд тества идеята

Германският търговец на дребно стартира пилотен проект, който може да промени играта на опаковките. Клиентите на Kaufland в Мюнхен сега връщат празни опаковки за козметика по същия начин, по който биха върнали бутилка кока-кола – за 29 цента всяка в депозитната машина. Подробностите идват от прессъобщението на Kaufland , публикувано в техния корпоративен нюзрум.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU