2 мин. четене

С функцията с едно щракване Google Ads улеснява преминаването към месечно таксуване

Google Ads прави голяма промяна в платежната си система, като добавя по-проста опция "Преминаване към месечно фактуриране". Тази опция с едно щракване е за рекламодатели, които трябва да променят избора си за таксуване, тъй като Google наскоро каза на рекламодателите с големи бюджети, че трябва да спрат да използват кредитни или дебитни карти за плащане.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
С функцията с едно щракване Google Ads улеснява преминаването към месечно таксуване
Източник: Depositphotos

Новата функция е част от по-голяма промяна, която Google прави в начина, по който работят плащанията. Засегнатите рекламодатели трябваше да преминат към банков избор до 31 юли 2024 г. или рискуват профилите им да бъдат закрити. Кредитни и дебитни карти вече няма да се приемат за някои акаунти в Google, което вероятно е причината за тази промяна.

Google ще продължи да изпраща предупреждения до 2024 г., подчертавайки колко е важно да се действа бързо.

Някои важни неща за новата функция са:

  • Ясен изглед на крайните срокове в страницата на акаунта
  • Опростен процес на прехвърляне, който започва с имейли
  • Целенасочено внедряване за търговците, които ще бъдат засегнати

Google говори за предимствата, като повече свобода и контрол. Но някои хора в бизнеса се притесняват, че рекламодателите може да имат проблеми с паричния си поток.

Тази функция с едно щракване изглежда е опит на Google да улесни преминаването за акаунти, които ще бъдат засегнати. Рекламодателите трябва да следят за сигнали и да действат бързо, за да се уверят, че кампаниите им няма да бъдат прекъснати.

Споделяне на статия
Подобни статии
WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители
4 мин. четене

WhatsApp тихомълком пуска реклами за 2 милиарда потребители

Meta току-що разби кода на нещо, което изглеждаше невъзможно: печелене на пари от WhatsApp, без да унищожава това, което потребителите обичат най-много в него. WhatsApp, който обслужва над 2 милиарда потребители по целия свят, току-що обяви нещо, което фундаментално ще промени начина, по който преживяваме приложението. И честно казано, повечето хора няма да го видят.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop
6 мин. четене

83% от купувачите откриват нови марки в TikTok Shop

8 милиона часа потоци за пазаруване на живо, 70 милиона продукта и един зашеметяващ факт: повечето клиенти намират марки, за които никога не са знаели, че съществуват. Това не е просто растеж – това е пълно прекъсване на пазара, според последните данни за ефективността на TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа
5 мин. четене

AliExpress предизвиква Amazon с нова европейска фулфилмънт мрежа

Китайският пазарен гигант AliExpress току-що придоби 10 склада в цяла Европа, обещавайки 7-дневна доставка, за да се конкурира с Amazon, Temu и Shein. Ето какво означава това за милиони европейски купувачи. Това развитие може да промени начина, по който европейците пазаруват онлайн, според доклади на EcommerceNews.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+