2 мин. четене

Тенденции в празничното пазаруване в Обединеното кралство: Бум на онлайн и устойчива търговия на дребно

Според скорошен доклад на Experian и Reward, празничният сезон наближава и магазините се готвят да се възползват от допълнителните пари, които хората ще похарчат. На годишна база онлайн разходите са нараснали с 4%, заемайки по-голяма част от портфейлите на хората.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Тенденции в празничното пазаруване в Обединеното кралство: Бум на онлайн и устойчива търговия на дребно
Източник: Depositphotos

Поради неблагоприятното време и лекотата на онлайн доставката, потребителите избират да пазаруват от вкъщи тази Коледа, което прави онлайн пазаруването норма. Докато покупките в магазина са намалели с 2% на годишна база, онлайн разходите са нараснали с 4%, което показва значително увеличение на продажбите в електронната търговия.

Очаква се тази тенденция да се запази до края на годината, спечелвайки по-голяма част от покупателната способност на потребителите.

Пазаруването втора употреба се превръща в популярна тенденция, а устойчивото пазаруване също става все по-популярно. Британците вече могат да купуват любимите си модни артикули за малка част от цената благодарение на тази промяна, която също намалява въздействието върху околната среда и предлага отлична стойност.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

Увеличение от 21% на общите продажби е открито след анализ на транзакциите на онлайн пазарите втора употреба. Поколенията на по-млада и средна възраст също използват тези канали за намиране на сделки.

Посланието за електронната търговия е ясно: тъй като онлайн празничното пазаруване се превръща в новото нормално и устойчивостта заема централно място, търговците на дребно, които съчетават дигиталното удобство с екологичните предложения, са готови да спечелят много през този сезон на празничното пазаруване.

С пазарите втора употреба, които процъфтяват с 21% ръст, никога не е имало по-добро време да се адаптирате и да се възползвате от тези променящи се потребителски предпочитания.

Споделяне на статия
Подобни статии
Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г
3 мин. четене

Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г

Според последния доклад на ECDB пазарът на електронна търговия в Швейцария е 28-ият по големина в света с прогнозирани приходи от 14,2 милиарда щатски долара през 2024 г. Пазарът отбеляза 3% спад на приходите през 2022 г. в резултат на силната експанзия, предизвикана от COVID през предходните години.

Прочетете статия
Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции
4 мин. четене

Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции

Според ECDB (база данни за електронната търговия) европейският пейзаж на електронната търговия се променя драстично, тъй като китайските платформи заемат по-голяма част от пазара. Тъй като растежът на вътрешната електронна търговия в Китай се забавя до едва 3,5% през 2023 г. – по-малко от растежа на повечето от първите 10 световни пазара – китайските гиганти […]

Прочетете статия
58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни
4 мин. четене

58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни

Търговците на дребно откриват, че докато клиентите обичат отстъпките, те също са загрижени за поверителността си, когато споделят лична информация. Според скорошно проучване на консултантската компания за дигитална трансформация Daemon, промоционалните оферти и имейлите за отстъпки остават силна привлекателност през поколенията; Милениалите водят с 67%, следвани от бейби бумърите с 65% и поколението Z с […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+