Поради неблагоприятното време и лекотата на онлайн доставката, потребителите избират да пазаруват от вкъщи тази Коледа, което прави онлайн пазаруването норма. Докато покупките в магазина са намалели с 2% на годишна база, онлайн разходите са нараснали с 4%, което показва значително увеличение на продажбите в електронната търговия.
Очаква се тази тенденция да се запази до края на годината, спечелвайки по-голяма част от покупателната способност на потребителите.
Пазаруването втора употреба се превръща в популярна тенденция, а устойчивото пазаруване също става все по-популярно. Британците вече могат да купуват любимите си модни артикули за малка част от цената благодарение на тази промяна, която също намалява въздействието върху околната среда и предлага отлична стойност.
Увеличение от 21% на общите продажби е открито след анализ на транзакциите на онлайн пазарите втора употреба. Поколенията на по-млада и средна възраст също използват тези канали за намиране на сделки.