2 мин. четене

Тенденции в празничното пазаруване в Обединеното кралство: Бум на онлайн и устойчива търговия на дребно

Според скорошен доклад на Experian и Reward, празничният сезон наближава и магазините се готвят да се възползват от допълнителните пари, които хората ще похарчат. На годишна база онлайн разходите са нараснали с 4%, заемайки по-голяма част от портфейлите на хората.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Тенденции в празничното пазаруване в Обединеното кралство: Бум на онлайн и устойчива търговия на дребно
Източник: Depositphotos

Поради неблагоприятното време и лекотата на онлайн доставката, потребителите избират да пазаруват от вкъщи тази Коледа, което прави онлайн пазаруването норма. Докато покупките в магазина са намалели с 2% на годишна база, онлайн разходите са нараснали с 4%, което показва значително увеличение на продажбите в електронната търговия.

Очаква се тази тенденция да се запази до края на годината, спечелвайки по-голяма част от покупателната способност на потребителите.

Пазаруването втора употреба се превръща в популярна тенденция, а устойчивото пазаруване също става все по-популярно. Британците вече могат да купуват любимите си модни артикули за малка част от цената благодарение на тази промяна, която също намалява въздействието върху околната среда и предлага отлична стойност.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

Увеличение от 21% на общите продажби е открито след анализ на транзакциите на онлайн пазарите втора употреба. Поколенията на по-млада и средна възраст също използват тези канали за намиране на сделки.

Посланието за електронната търговия е ясно: тъй като онлайн празничното пазаруване се превръща в новото нормално и устойчивостта заема централно място, търговците на дребно, които съчетават дигиталното удобство с екологичните предложения, са готови да спечелят много през този сезон на празничното пазаруване.

С пазарите втора употреба, които процъфтяват с 21% ръст, никога не е имало по-добро време да се адаптирате и да се възползвате от тези променящи се потребителски предпочитания.

Споделяне на статия
Подобни статии
Shein прекроява модната търговия на дребно
3 мин. четене

Shein прекроява модната търговия на дребно

Китайският гигант Shein става все по-важен играч на онлайн модния пазар. Известна със своето агресивно ценообразуване и ултрабърза мода, компанията се разраства по начини, които бяха немислими само преди няколко години. Следващият анализ на данните се основава на данни на ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия
4 мин. четене

Актуализация за зареждане на маркера на GTM: Основни промени за проследяване на реализациите в електронната търговия

Получили ли сте имейл за промени в начина, по който Мениджър на маркери на Google (GTM) ще зарежда маркерите на Google Ads и Floodlight от 10 април 2025 г.? Тази актуализация може да засегне проследяването на реализациите, ремаркетинга и начина, по който управлявате маркерите в GTM. Какво точно се променя, защо се случва и какво […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории
3 мин. четене

Увеличете резултата си за ефективност на TikTok Shop с нови бенчмаркове за категории

В сила от вчера, 13 март 2025 г., TikTok завърши голяма актуализация на своята система за оценка на ефективността на магазина . Новият подход вече сравнява представянето на вашия продавач с други продавачи в същата категория продуктови обяви, а не с пазара като цяло.

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+