4 мин. четене

Тенденции за ранно коледно пазаруване: предпазливи разходи в САЩ

Ранните коледни тенденции за пазаруване оформят пейзажа на търговията на дребно, тъй като търговците на дребно за електронна търговия постепенно се запасяват за сезона. Клиентите вече са на лов за добри оферти и изгодни покупки. Нов доклад на Gartner предлага нови прозрения за този феномен на ранно пазаруване, подчертавайки важни тенденции, на които секторът на електронната търговия трябва да се съобрази. Тези ранни тенденции за коледно пазаруване предоставят възможности на търговците на дребно да се адаптират към променящите се предпочитания на потребителите и да се възползват от удължения празничен сезон.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Тенденции за ранно коледно пазаруване: предпазливи разходи в САЩ
Източник: Depositphotos

Нарастващата тенденция на ранно пазаруване

Скорошно проучване на Gartner разкрива, че 32% от американските потребители планират да започнат коледното си пазаруване между юли и октомври, което показва промяна към по-ранни покупки. За сравнение, 29% от клиентите планират да започнат да пазаруват през ноември.

Тази промяна в поведението предоставя възможност на фирмите за електронна търговия да ангажират клиентите си много по-рано. Големи търговци на дребно като Amazon и Target вече популяризират есенни събития за разпродажби като Prime Big Deal Days и Circle Week.

Въздействието на инфлацията върху портфейлите

Проучването също така хвърля светлина върху това как инфлацията влияе върху поведението при пазаруване. Само 14% от анкетираните планират да увеличат разходите си за коледно пазаруване в сравнение с миналата година, докато 21% възнамеряват да спестят, а 64% очакват да запазят същото ниво на разходите.

Според 75% от анкетираните по-високите цени, а не увеличеният разполагаем доход, са основната причина за по-високите коледни разходи.

Early Christmas shopping trends show US consumers adapting to inflation with cautious habits. Learn how online and hybrid services are shaping the extended holiday season.

Source: Gartner

Сезонът на онлайн пазаруването и хибридните услуги в САЩ

За щастие на електронната търговия, онлайн пазаруването остава популярно сред потребителите – 20% от потребителите планират да увеличат онлайн покупките си тази година. Освен това 57% от анкетираните възнамеряват да използват хибридни услуги за пазаруване като покупка онлайн, вземане от магазина (BOPIS), вземане от тротоара, доставка в същия ден или ускорена доставка.

Въпреки че някои опции за доставка може да не са толкова широко разпространени в други региони, те могат да послужат като вдъхновение. Това също така е напомняне за електронните магазини, че осигуряването на видимост и наличност е от решаващо значение. Клиентите ценят удобството и гъвкавостта – особено за коледните купувачи.

Връщане на продукти

Все по-голям брой потребители, особено по-младите, предпочитат удължени периоди на връщане. Данните на Gartner показват, че над 70% от клиентите под 40 години биха оценили по-гъвкави срокове за връщане, които надхвърлят традиционния период от 30-60 дни.

Компаниите за електронна търговия, предлагащи удължени периоди на връщане по време на коледния сезон, могат да имат по-високи проценти на реализация и удовлетвореност на клиентите.

Каси Соча, анализатор в Gartner, съветва търговците на дребно да започнат да планират коледния сезон още през първото тримесечие и непрекъснато да усъвършенстват маркетинговите си стратегии.

„Тази стратегия позволява на маркетинговите екипи да вземат предвид ранните потребителски прозрения и пазарни анализи, като гарантират, че хипотезите, които са поставили в началото на годината, отговарят на очакванията на целевите потребители“, заявява Соча.

Споделяне на статия
Подобни статии
Полски пазар за електронна търговия: растеж и тенденции
4 мин. четене

Полски пазар за електронна търговия: растеж и тенденции

Полският сектор на електронната търговия демонстрира впечатляваща устойчивост и растеж, дори на фона на икономически предизвикателства. Тази експанзия се дължи на променящите се предпочитания на потребителите, нарастването на мобилното пазаруване и засилената пазарна конкуренция. В тази статия ще проучите как тези фактори оформят индустрията, с прогнози за бъдещ растеж, нововъзникващи тенденции като мобилна търговия и […]

Прочетете статия
Германски план за действие за електронна търговия: изравняване на цифровите условия на конкуренция
4 мин. четене

Германски план за действие за електронна търговия: изравняване на цифровите условия на конкуренция

Германското правителство предприема решителни действия с нов германски план за действие за електронна търговия, за да изравни условията на цифровия пазар. Тази инициатива, ръководена от вицеканцлера Робърт Хабек, има за цел да гарантира лоялна конкуренция между европейските онлайн търговци на дребно и азиатските гиганти като Shein и Temu. Германският план за действие за електронна търговия […]

Прочетете статия
Facebook води социалната търговия: тенденции на платформата в социалното пазаруване
8 мин. четене

Facebook води социалната търговия: тенденции на платформата в социалното пазаруване

Въпреки нарастващия ентусиазъм и значителните инвестиции в пазаруването в социалните медии (социална търговия) на западните пазари, тази иновативна комбинация от социални мрежи и електронна търговия все още не е постигнала огромния успех, който експертите от индустрията и разработчиците на платформи първоначално очакваха. Концепцията за закупуване на продукти директно чрез платформите на социалните медии беше посрещната […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+