3 мин. четене

Трансграничната електронна търговия стимулира 326 милиарда евро на европейския пазар

Бързо развиващата се европейска среда за пазаруване чрез интернет поставя на преден план трансграничната търговия. Въз основа на най-новото проучване "Топ 100 трансгранични пазари в Европа" от Cross-Border Commerce Europe, онлайн трансграничната индустрия на континента може да се похвали с удивителните 326 милиарда евро продажби за финансовата 2023/2024 година.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Трансграничната електронна търговия стимулира 326 милиарда евро на европейския пазар
Източник: Depositphotos

По-внимателно разглеждайки цифрите, интернет пазарите доминират на сцената и представляват шокиращите 69% от общите продажби, или 225 милиарда евро. Само с продажбите си на стойност 197,01 милиарда евро, 100-те най-големи трансгранични пазара показаха забележимо увеличение от 39,29%. Още по-удивително е, че първите 10 пазара представляват приблизително половината от оборота, задвижван от пазара.

„Резултатите от последния ни анализ показват колко динамично се развива трансграничната електронна търговия в цяла Европа“, каза основателят на Cross-border commerce Europe Carine Moitier.

Потребителите избират трансграничното пазаруване все повече и повече, което предполага обещаващо бъдеще както за съществуващите предприятия в този бързо променящ се сектор, така и за новите конкуренти.

Динамиката на пазара също ще се измести малко напред. Докато трансграничният GMV в Европа вероятно ще се увеличи – оценките показват, че 97,3% от посетителите ще бъдат трансгранични до 2025 г. – делът на пазарите в общата електронна търговия се очаква да намалее от 69% на 67,9%. Това показва зрял пазар.

Едно интригуващо наблюдение е, че този модел на разширяване не е уникален. Трансграничната електронна търговия в Европа отбеляза по-рано тази година увеличение от 32% през 2023 г. спрямо предходната година. Европейските онлайн магазини са реализирали общо 107 милиарда евро трансгранични продажби през този период.

Виждайки това бързо разширяване на трансграничната електронна търговия в Европа , става ясно, че бизнесът, както и потребителите, се възползват от възможностите, които предлага този развиващ се сектор. Забележителните темпове на увеличение на водещите пазари не само отразяват устойчивостта на промишлеността, но и подчертават нарастващата тенденция на трансгранично пазаруване сред европейските потребители.

Споделяне на статия
Подобни статии
Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г
3 мин. четене

Растежът на швейцарския пазар на електронна търговия достига 14.2 милиарда долара през 2024 г

Според последния доклад на ECDB пазарът на електронна търговия в Швейцария е 28-ият по големина в света с прогнозирани приходи от 14,2 милиарда щатски долара през 2024 г. Пазарът отбеляза 3% спад на приходите през 2022 г. в резултат на силната експанзия, предизвикана от COVID през предходните години.

Прочетете статия
Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции
4 мин. четене

Германският пазар на електронна търговия е изправен пред голяма промяна, тъй като китайските платформи печелят позиции

Според ECDB (база данни за електронната търговия) европейският пейзаж на електронната търговия се променя драстично, тъй като китайските платформи заемат по-голяма част от пазара. Тъй като растежът на вътрешната електронна търговия в Китай се забавя до едва 3,5% през 2023 г. – по-малко от растежа на повечето от първите 10 световни пазара – китайските гиганти […]

Прочетете статия
58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни
4 мин. четене

58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни

Търговците на дребно откриват, че докато клиентите обичат отстъпките, те също са загрижени за поверителността си, когато споделят лична информация. Според скорошно проучване на консултантската компания за дигитална трансформация Daemon, промоционалните оферти и имейлите за отстъпки остават силна привлекателност през поколенията; Милениалите водят с 67%, следвани от бейби бумърите с 65% и поколението Z с […]

Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+