
Описани важни промени
Промяната означава, че „вашият резултат ще бъде сравнен с други продавачи във вашата продуктова категория, вместо с целия пазар, за да ви помогне да получите по-точна картина и полезни съвети, свързани с вашия бизнес“.
Стъпките, включени в процеса на изпълнение, са следните:
- Всеки показател за оценка на ефективността на магазина (SPS) вече се сравнява с бенчмаркове, които са подходящи за конкретната Ви продуктова категория
- Продуктовата категория с най-много доставени поръчки през последните деветдесет дни служи като еталон
- Някои продавачи може да наблюдават промени в общия си санитарен и фитосанитарен баланс в резултат на тази корекция
Последици за продавачите
Продавачите не трябва да правят нищо; преходът се случва сам. Тези нови бенчмаркове за конкретни категории вече се използват в изчисленията на рейтинга Ви за ефективност на магазина от вчера, 13 март 2025 г.
Просто отидете на таблото за управление на ефективността на магазина в TikTok Seller Center, за да видите най-новите подробности за изчислението.

Source: seller-uk.tiktok.com
Относно оценката за ефективност на магазина
За тези, които не са запознати с идеята, Shop Performance Score е инструмент, който помага на собствениците на магазини да оценят и подобрят способността си да взаимодействат с клиентите и да ги поддържат като лоялни клиенти.
Значката Star Shop, достъпът до партньорски маркетинг, кампании, съфинансирана безплатна доставка, подаръци на живо и подобрена видимост за потенциални клиенти са само няколко предимства, които идват с печеленето на „Добър“ или по-висок рейтинг.
Магазините, които са изпълнили поне 30 поръчки през последните 90 дни и нямат поръчки, които са били маркирани като измамни, са единствените, които отговарят на условията за оценка.
За повече информация, моля, проверете документацията за Центъра за продавачи на TikTok Shop, която съдържа всички подробности относно тези промени.