2 мин. четене

Френските МСП настояват, че растежът им зависи от достъпа до единния пазар

Френските МСП са все по-зависими от достъпа до европейския единен пазар за финансовите си резултати, като над 86 % заявяват, че това е от жизненоважно значение за растежа им.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Френските МСП настояват, че растежът им зависи от достъпа до единния пазар
Източник: Depositphotos

Единният пазар, обхващащ 99,8 % от предприятията, осигурява 42 % от продукцията на Франция от БВП и осигурява заетост на 52 % от работниците в частния сектор. Въпреки това 69 % от анкетираните МСП посочват различните разпоредби между държавите от ЕС като пречка за тяхното разширяване.

85% от анкетираните смятат, че използването на цифрови технологии може да увеличи продажбите им в този сектор. Съгласуването и опростяването на политиките между държавите от ЕС може да освободи истинския потенциал на единния пазар, което потенциално ще доведе до годишно увеличение на френския БВП на глава от населението с 0,6% и създаване на 160 000 нови работни места.

Source: Depositphotos

Цифровизацията подкрепя развитието на МСП и увеличава капацитета за износ, но френските МСП изостават от колегите си от ЕС по отношение на приемането на електронната търговия. Докладът предлага няколко препоръки за увеличаване на участието на МСП в единния пазар, включително приоритизиране на интеграцията в ЕС, създаване на единен идентификационен номер по ДДС и възприемане на цифровото етикетиране като жизнеспособен заместител на реалното етикетиране.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU