2 мин. четене

Френските МСП настояват, че растежът им зависи от достъпа до единния пазар

Френските МСП са все по-зависими от достъпа до европейския единен пазар за финансовите си резултати, като над 86 % заявяват, че това е от жизненоважно значение за растежа им.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Френските МСП настояват, че растежът им зависи от достъпа до единния пазар
Източник: Depositphotos

Единният пазар, обхващащ 99,8 % от предприятията, осигурява 42 % от продукцията на Франция от БВП и осигурява заетост на 52 % от работниците в частния сектор. Въпреки това 69 % от анкетираните МСП посочват различните разпоредби между държавите от ЕС като пречка за тяхното разширяване.

85% от анкетираните смятат, че използването на цифрови технологии може да увеличи продажбите им в този сектор. Съгласуването и опростяването на политиките между държавите от ЕС може да освободи истинския потенциал на единния пазар, което потенциално ще доведе до годишно увеличение на френския БВП на глава от населението с 0,6% и създаване на 160 000 нови работни места.

Source: Depositphotos

Цифровизацията подкрепя развитието на МСП и увеличава капацитета за износ, но френските МСП изостават от колегите си от ЕС по отношение на приемането на електронната търговия. Докладът предлага няколко препоръки за увеличаване на участието на МСП в единния пазар, включително приоритизиране на интеграцията в ЕС, създаване на единен идентификационен номер по ДДС и възприемане на цифровото етикетиране като жизнеспособен заместител на реалното етикетиране.

Споделяне на статия
Подобни статии
Италия призовава ЕС да облага с данък колетите с ниска стойност две години по-рано
2 мин. четене

Италия призовава ЕС да облага с данък колетите с ниска стойност две години по-рано

Италианският министър на икономиката Джанкарло Джорджети иска от Европейския съюз да въведе такса върху колетите с ниска стойност от 2028 до 2026 г., съобщи Ройтерс. Според Джорджети ЕС се нуждае от „силни и бързи“ правила срещу евтини и нерегулирани продукти извън ЕС.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Черен петък 2024: Какво разкриват цифрите за електронната търговия в Гърция
5 мин. четене

Черен петък 2024: Какво разкриват цифрите за електронната търговия в Гърция

Черният петък продължава да служи като един от най-значимите показатели за секторите на търговията на дребно и електронната търговия. В Гърция тя се превърна от новост в утвърдено събитие за пазаруване, оформяйки очакванията на потребителите и тестващо оперативната готовност на онлайн магазините всеки ноември. Данните за 2024 г. подчертават не само как гръцките потребители пазаруват, […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz
Печеливши цени: 78% от скандинавските потребители вече пазаруват трансгранично
4 мин. четене

Печеливши цени: 78% от скандинавските потребители вече пазаруват трансгранично

До 78% от скандинавските клиенти са направили покупка в чужбина през изминалата година, което е с 4 процентни пункта повече от 2024 г., според PostNord E-commerce in the Nordics 2025: Autumn Report. Китай остава най-популярната дестинация с дял от 30%, като цената е ясният основен мотив – цитиран от повече от половината купувачи.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU