2 мин. четене

Футболна треска: Как Евро 2024 стимулира разходите в Обединеното кралство

Докато достигна средата на UEFA Euro 2024, футболните фенове се подготвят за лято на забавления и харчене.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Футболна треска: Как Евро 2024 стимулира разходите в Обединеното кралство
Източник: Depositphotos

Скорошно проучване на BRC установи:

  • 13% от нас ще увеличат разходите си за хранителни стоки, бира, вино и спиртни напитки
  • 9% ще бъдат домакини или ще присъстват на събирания с приятели и семейство, за да гледат мачовете
  • 6% ще си купят нов телевизор или електронно устройство, за да бъдат в крак с действието.

Според Крис Хамер, директор на BRC „британските търговци на дребно могат да отбележат хеттрик“ с хранителни стоки, електроника и официални стоки.

Отделно проучване на VoucherCode и GlobalData разглежда въздействието на Евро 2024 върху икономиката на Обединеното кралство. Проучването установи, че 35,4 милиона от нас ще гледат турнира от вкъщи, кръчми и ресторанти, като 30,7 милиона ще гледат поне един мач с участието на отбора на Англия.

Source: Euronews.com

Докладът изчислява, че Евро 2024 ще добави 2,75 милиарда паунда към икономиката на Обединеното кралство с увеличени разходи за продажби на храни и напитки, електроника, сувенири, градинска кухня и др. Половината от тях ще бъдат за храна и напитки, 1,67 милиарда паунда.

По отношение на напитките, бирата е категоричният победител с 82 милиона пинти, които се очаква да бъдат консумирани по време на турнира. Вино и Aperol Spritzes също ще бъдат популярни.

Турнирът не само увеличава разходите в Обединеното кралство, но и в други европейски страни. Проучването на GfK x NielsenIQ установи, че 110 000 допълнителни телевизора са продадени във Франция тази година поради Европейското първенство на УЕФА и Олимпийските игри в Париж през 2024 г. След квалификацията на Турция за Еврото, се наблюдава голямо увеличение на продажбите на телевизори на голям екран в страната.

Споделяне на статия
Подобни статии
Meta AI се разпространява в Европа
4 мин. четене

Meta AI се разпространява в Европа

Технологичният гигант Meta разкри тази седмица, че неговият инструмент за разговорен AI ще бъде внедрен в 41 европейски държави, включително тези в Европейския съюз, както и в 21 отвъдморски територии – отбелязвайки най-голямото им глобално разширяване на Meta AI до момента.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.
4 мин. четене

Балканска среща на върха за електронна търговия: Световни лидери се събират в София, април 2025 г.

Balkan Ecommerce Summit 2025, едно от водещите събития за дигитална търговия в региона, ще превърне София в център за електронна търговия за целия балкански регион на 29-30 април 2025 г. в Арена София. Това забележително събитие ще събере над 4,000 участници от повече от 20 държави, включително Съединените щати и Индия.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочетете статия
Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността
5 мин. четене

Meta официално заменя проверката на фактите със система за бележки на общността

От тази седмица Meta фундаментално променя начина, по който се проверява информацията във Facebook, Instagram и Threads. Вместо да си сътрудничат с независими проверители на факти, те въвеждат Community Notes, механизъм, базиран на краудсорсинг. Тази промяна е противоречива, но Meta я представя като начин за намаляване на пристрастията. За марките това означава нова реалност – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочетете статия
Bridge Now

Последните новини точно СЕГА

10+ непрочетени

10+