2 мин. четене

Футболна треска: Как Евро 2024 стимулира разходите в Обединеното кралство

Докато достигна средата на UEFA Euro 2024, футболните фенове се подготвят за лято на забавления и харчене.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Футболна треска: Как Евро 2024 стимулира разходите в Обединеното кралство
Източник: Depositphotos

Скорошно проучване на BRC установи:

  • 13% от нас ще увеличат разходите си за хранителни стоки, бира, вино и спиртни напитки
  • 9% ще бъдат домакини или ще присъстват на събирания с приятели и семейство, за да гледат мачовете
  • 6% ще си купят нов телевизор или електронно устройство, за да бъдат в крак с действието.

Според Крис Хамер, директор на BRC „британските търговци на дребно могат да отбележат хеттрик“ с хранителни стоки, електроника и официални стоки.

Отделно проучване на VoucherCode и GlobalData разглежда въздействието на Евро 2024 върху икономиката на Обединеното кралство. Проучването установи, че 35,4 милиона от нас ще гледат турнира от вкъщи, кръчми и ресторанти, като 30,7 милиона ще гледат поне един мач с участието на отбора на Англия.

Source: Euronews.com

Докладът изчислява, че Евро 2024 ще добави 2,75 милиарда паунда към икономиката на Обединеното кралство с увеличени разходи за продажби на храни и напитки, електроника, сувенири, градинска кухня и др. Половината от тях ще бъдат за храна и напитки, 1,67 милиарда паунда.

По отношение на напитките, бирата е категоричният победител с 82 милиона пинти, които се очаква да бъдат консумирани по време на турнира. Вино и Aperol Spritzes също ще бъдат популярни.

Турнирът не само увеличава разходите в Обединеното кралство, но и в други европейски страни. Проучването на GfK x NielsenIQ установи, че 110 000 допълнителни телевизора са продадени във Франция тази година поради Европейското първенство на УЕФА и Олимпийските игри в Париж през 2024 г. След квалификацията на Турция за Еврото, се наблюдава голямо увеличение на продажбите на телевизори на голям екран в страната.

Споделяне на статия
Подобни статии
Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина
2 мин. четене

Lidl изпробва функцията за сканиране на смартфони в четири магазина

Lidl тества технология, която може да промени начина, по който милиони британци пазаруват. Гигантът за отстъпки изпробва функция, която позволява на клиентите да сканират артикули с телефоните си и да отидат направо до самообслужване.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
SEO се промени. Готови ли сте?
5 мин. четене

SEO се промени. Готови ли сте?

Вашите конкуренти вече печелят в ChatGPT, Reddit и инструментите за търсене с изкуствен интелект, докато вие все още изграждате обратни връзки и оптимизирате за Google. По-младите потребители вече започват своите проучвания в социалните платформи вместо в традиционното търсене. Ако вашата SEO стратегия не работи извън Google, пропускате огромна промяна в начина, по който хората всъщност […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки
3 мин. четене

Just Eat стартира лятно членство за £5.99 с неограничени безплатни доставки

Новата услуга за членство на Just Eat струва по-малко от две такси за доставка, но покрива неограничени поръчки за три месеца. Моментът е насочен към летните купувачи, които поръчват всичко – от сладолед до забравени плажни стоки.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU