3 мин. четене

Цифрови продуктови паспорти: Следващата граница на електронната търговия

Предстои голяма промяна и тя се нарича цифрови продуктови паспорти (DPP). Не, това не е просто поредната технологична мода - тази има зъби.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Цифрови продуктови паспорти: Следващата граница на електронната търговия
Източник: Depositphotos

ЕС настоява усилено за това, особено по отношение на облеклото. Защо? Е, помислете за всички главоболия, с които се сблъскваме ежедневно – свръхпроизводство на бизнеса, кошмари за съответствие, фалшиви стоки. DPP може да е просто аспиринът, който търсим.

Сега се пригответе за някои числа. ABI Research казва, че до 2030 г. очакваме 62,5 милиарда DPP само за дрехи. Това не е печатна грешка. Това е сигнал за събуждане.

Какво означава това за нас в окопите? Е, нашите платформи ще се нуждаят от основен ремонт. Всяка продуктова страница ще трябва да покаже откъде идва тази тениска или чанта, как е направена, работи. Това е като да дадете на всеки продукт свой собствен цифров акт за раждане.

Времева линия? Идва бързо при нас. Очаква се регулациите да започнат да се прилагат от 2027 г., а до 2030 г. всички системи ще бъдат пуснати в Европа. Северна Америка и Азия няма да изостанат.

Source: Depositphotos

Стъпка към действие:

1. Трябва да започнете да мислите за вашия бизнес и как да интегрирате данните в системите. Това не е просто изискана добавка; Това ще бъде гръбнакът на нашата продуктова информация.
2. Край на криенето зад неясни етикети „произведено в“.
3. Клиентско изживяване? Това ще бъде следващото ниво. Представете си, че купувачите могат да проследят дънките си от памучното поле до склада.

Нека бъдем реалисти обаче. Разглеждаме сериозни технологични инвестиции – помислете за 1,59 милиарда долара за поддръжка на софтуер и ИТ. За тези от нас, които искат да захапят куршума рано, това може да бъде огромно. Говорим за основен диференциатор на претъпкания пазар.

И така, какво сега? Започнете да подготвяте бизнеса си. Погледнете системите си. Говорете с вашите технически екипи. И може би, просто може би, започнете да планирате бюджета за някои сериозни подобрения.

DPP идват, независимо дали ни харесва или не. Това ще бъде болка, но може да бъде и нашият билет за лидерство в прозрачността и доверието.

Споделяне на статия
Подобни статии
Стартиране на онлайн магазин? По-лесно е, отколкото си мислите.
7 мин. четене

Стартиране на онлайн магазин? По-лесно е, отколкото си мислите.

Преди няколко години стартирането на онлайн магазин означаваше да прекарате един месец с разработчик и да пуснете няколко хиляди долара предварително. Днес? Можете да имате работещ магазин за следобед и това няма да ви струва нищо да започнете. Ако сте мислили да започнете собствен онлайн бизнес, но технологичните неща или началните разходи ви спират, имам […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Глобалната електронна търговия надхвърля 5 трилиона долара. Какво се променя през 2026 г.?
4 мин. четене

Глобалната електронна търговия надхвърля 5 трилиона долара. Какво се променя през 2026 г.?

Онлайн пазаруването влезе в историята – за първи път премина границата от 5 трилиона долара годишно, според ECDB. Докато растежът се забавя до стабилни 8,6%, картата на печелившите и губещите се променя драстично. Shein и Temu губят скорост, докато електронната търговия с хранителни стоки напредва с двуцифрени темпове.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Празничното пазаруване сега започва през лятото и продължава 3 месеца, разкриват изследванията
8 мин. четене

Празничното пазаруване сега започва през лятото и продължава 3 месеца, разкриват изследванията

Amazon Ads пусна маркетингово ръководство за празничния сезон 2025 г. Констатациите показват радикална промяна в поведението при пазаруване: 14% от клиентите започват да пазаруват през лятото, а 31% извършват покупки след Кибер понеделник. Цената и качеството на съдържанието са по-важни от всякога.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU