
ЕС настоява усилено за това, особено по отношение на облеклото. Защо? Е, помислете за всички главоболия, с които се сблъскваме ежедневно – свръхпроизводство на бизнеса, кошмари за съответствие, фалшиви стоки. DPP може да е просто аспиринът, който търсим.
Сега се пригответе за някои числа. ABI Research казва, че до 2030 г. очакваме 62,5 милиарда DPP само за дрехи. Това не е печатна грешка. Това е сигнал за събуждане.
Какво означава това за нас в окопите? Е, нашите платформи ще се нуждаят от основен ремонт. Всяка продуктова страница ще трябва да покаже откъде идва тази тениска или чанта, как е направена, работи. Това е като да дадете на всеки продукт свой собствен цифров акт за раждане.
Времева линия? Идва бързо при нас. Очаква се регулациите да започнат да се прилагат от 2027 г., а до 2030 г. всички системи ще бъдат пуснати в Европа. Северна Америка и Азия няма да изостанат.

Source: Depositphotos
Стъпка към действие:
1. Трябва да започнете да мислите за вашия бизнес и как да интегрирате данните в системите. Това не е просто изискана добавка; Това ще бъде гръбнакът на нашата продуктова информация.
2. Край на криенето зад неясни етикети „произведено в“.
3. Клиентско изживяване? Това ще бъде следващото ниво. Представете си, че купувачите могат да проследят дънките си от памучното поле до склада.
Нека бъдем реалисти обаче. Разглеждаме сериозни технологични инвестиции – помислете за 1,59 милиарда долара за поддръжка на софтуер и ИТ. За тези от нас, които искат да захапят куршума рано, това може да бъде огромно. Говорим за основен диференциатор на претъпкания пазар.
И така, какво сега? Започнете да подготвяте бизнеса си. Погледнете системите си. Говорете с вашите технически екипи. И може би, просто може би, започнете да планирате бюджета за някои сериозни подобрения.
DPP идват, независимо дали ни харесва или не. Това ще бъде болка, но може да бъде и нашият билет за лидерство в прозрачността и доверието.