3 мин. четене

Ще трансформира ли паузата на рекламите електронната търговия?

Дигиталната реклама непрекъснато се развива и се адаптира към поведението на потребителите. Най-новата тенденция, оформяща онлайн маркетинга в стрийминг платформите, е пауза на рекламите. Това е нов рекламен формат, който се появява, когато зрителите поставят на пауза съдържанието, което гледат.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Ще трансформира ли паузата на рекламите електронната търговия?
Източник: Depositphotos

Какво ги прави изгодни в сравнение с традиционните реклами? Те не прекъсват съдържанието, а вместо това използват естествени почивки за гледане, което ги прави по-малко натрапчиви , като същевременно привличат вниманието, когато зрителите действително имат време и пространство за взаимодействие.

Как работят рекламите на пауза?

За разлика от традиционните реклами преди и по средата на видеоклипа, които се показват преди или по време на видеоклипове, рекламите на пауза се показват само когато зрителите изберат да поставят на пауза. Рекламата обикновено се показва като статична или леко анимирана визуализация на екрана – често включваща QR код или ясен CTA, който зрителите да следват.

Например YouTube разшири рекламите на пауза до смарт телевизори от септември 2024 г., където статична реклама се показва до плейъра, когато е поставена на пауза.

Netflix дори тества интерактивни реклами за пауза за пазаруване в сътрудничество с Google. Това позволи на зрителите да сканират тоалети, носени от героите в Емили в Париж, и да пазаруват подобни продукти.

NBCUniversal въведе реклами за пауза в предавания на живо на платформата Peacock. Статичните реклами се появяваха, когато съдържанието беше поставено на пауза. Според NBCU този формат е довел до 43% увеличение на посещенията на уебсайта на марката и 43% по-висока припомняемост на рекламите в сравнение с традиционните рекламни места.

Тези резултати показват, че паузата на рекламата може да бъде ефективен инструмент за увеличаване на ангажираността на зрителите, без да нарушава изживяването им при гледане.

Will Pause Ads Transform E-commerce?

Source: Reddit, Pale_Baker3255

Как марките за електронна търговия могат да се възползват от този нов рекламен формат?

Фирмите за електронна търговия непрекъснато търсят нови начини да ангажират клиентите в точния момент. Рекламите на пауза представляват потенциален инструмент, който позволява на марките да достигат до зрителите, когато са готови да предприемат действия.

Според Бюрото за видео реклама 51% от зрителите са предприели някакви действия, след като са видели реклама на пауза – независимо дали са посетили уебсайт, кликнали върху електронен магазин или са направили покупка.

От гледна точка на омниканалния маркетинг тези реклами могат ефективно да допълнят дигиталните и телевизионните кампании. Предимството им се крие в създаването на безпроблемен преход между пасивно гледане и активно пазаруване, благодарение на интеграцията с QR кодове, директни кликвания и персонализирани препоръки.

Споделяне на статия
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Подобни статии
Унгарските продавачи губят хиляди от тези грешки на пазара
7 мин. четене

Унгарските продавачи губят хиляди от тези грешки на пазара

Разширяването до международните пазари може да изглежда непосилно за унгарските продавачи. С десетки платформи, различни разпоредби и културни различия, много фирми се придържат към това, което знаят. Атила Бенеш от BASE.com споделя практически прозрения за това кои пазари всъщност работят за унгарските продавачи – и често срещаните грешки, които струват на бизнеса хиляди при неуспешни […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Тайните на най-успешните електронни търговци на дребно в ЦИЕ
11 мин. четене

Тайните на най-успешните електронни търговци на дребно в ЦИЕ

Електронните търговци на дребно в ЦИЕ тихомълком превъзхождат пазара, докато световни гиганти като Temu и Shein наводняват европейските пазари с евтини продукти. Първите 50 компании в региона намериха начини да растат последователно, дори когато бумът след пандемията избледнява и инфлацията удари потребителските разходи. Ето какво правят по различен начин.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г
31 мин. четене

Най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за малкия бизнес през 2025 г

Опитът с множество електронни магазини показва как технологиите и взаимоотношенията стимулират растежа. За 2025 г. доказаните стратегии включват SEO, AI, маркетинг на съдържанието, PPC и изграждане на общност – повечето изискват само време и усилия, а не големи бюджети. Тъй като изкуственият интелект вече е от съществено значение за запазване на конкурентоспособността, нека разгледаме най-ефективните […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro