3 мин. четене

Ще трансформира ли паузата на рекламите електронната търговия?

Дигиталната реклама непрекъснато се развива и се адаптира към поведението на потребителите. Най-новата тенденция, оформяща онлайн маркетинга в стрийминг платформите, е пауза на рекламите. Това е нов рекламен формат, който се появява, когато зрителите поставят на пауза съдържанието, което гледат.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
Ще трансформира ли паузата на рекламите електронната търговия?
Източник: Depositphotos

Какво ги прави изгодни в сравнение с традиционните реклами? Те не прекъсват съдържанието, а вместо това използват естествени почивки за гледане, което ги прави по-малко натрапчиви , като същевременно привличат вниманието, когато зрителите действително имат време и пространство за взаимодействие.

Как работят рекламите на пауза?

За разлика от традиционните реклами преди и по средата на видеоклипа, които се показват преди или по време на видеоклипове, рекламите на пауза се показват само когато зрителите изберат да поставят на пауза. Рекламата обикновено се показва като статична или леко анимирана визуализация на екрана – често включваща QR код или ясен CTA, който зрителите да следват.

Например YouTube разшири рекламите на пауза до смарт телевизори от септември 2024 г., където статична реклама се показва до плейъра, когато е поставена на пауза.

Netflix дори тества интерактивни реклами за пауза за пазаруване в сътрудничество с Google. Това позволи на зрителите да сканират тоалети, носени от героите в Емили в Париж, и да пазаруват подобни продукти.

NBCUniversal въведе реклами за пауза в предавания на живо на платформата Peacock. Статичните реклами се появяваха, когато съдържанието беше поставено на пауза. Според NBCU този формат е довел до 43% увеличение на посещенията на уебсайта на марката и 43% по-висока припомняемост на рекламите в сравнение с традиционните рекламни места.

Тези резултати показват, че паузата на рекламата може да бъде ефективен инструмент за увеличаване на ангажираността на зрителите, без да нарушава изживяването им при гледане.

Will Pause Ads Transform E-commerce?

Source: Reddit, Pale_Baker3255

Как марките за електронна търговия могат да се възползват от този нов рекламен формат?

Фирмите за електронна търговия непрекъснато търсят нови начини да ангажират клиентите в точния момент. Рекламите на пауза представляват потенциален инструмент, който позволява на марките да достигат до зрителите, когато са готови да предприемат действия.

Според Бюрото за видео реклама 51% от зрителите са предприели някакви действия, след като са видели реклама на пауза – независимо дали са посетили уебсайт, кликнали върху електронен магазин или са направили покупка.

От гледна точка на омниканалния маркетинг тези реклами могат ефективно да допълнят дигиталните и телевизионните кампании. Предимството им се крие в създаването на безпроблемен преход между пасивно гледане и активно пазаруване, благодарение на интеграцията с QR кодове, директни кликвания и персонализирани препоръки.

Споделяне на статия
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Подобни статии
Празничното пазаруване сега започва през лятото и продължава 3 месеца, разкриват изследванията
8 мин. четене

Празничното пазаруване сега започва през лятото и продължава 3 месеца, разкриват изследванията

Amazon Ads пусна маркетингово ръководство за празничния сезон 2025 г. Констатациите показват радикална промяна в поведението при пазаруване: 14% от клиентите започват да пазаруват през лятото, а 31% извършват покупки след Кибер понеделник. Цената и качеството на съдържанието са по-важни от всякога.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
CTV, телевизия и социално видео: Каква е разликата и защо има значение?
5 мин. четене

CTV, телевизия и социално видео: Каква е разликата и защо има значение?

Днес видеото е навсякъде. Но не всички видеоклипове са еднакви – и със сигурност не се показват по един и същи начин, не се измерват по един и същи начин и не се представят по един и същи начин. Докато маркетинговите дискусии често обединяват термини като видео реклама, телевизионни спотове или социално видео, на практика […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Нови данни: Една трета от купувачите напускат след лошо търсене
5 мин. четене

Нови данни: Една трета от купувачите напускат след лошо търсене

Клиент пристига във вашия електронен магазин. Те знаят какво търсят, въвеждат първата дума в търсене – и нищо. Няма резултати, няма алтернативи и няма налична помощ. Няколко секунди по-късно те вече пазаруват другаде. Въпреки че търсенето в уебсайта може да изглежда като технически детайл, на практика то играе ключова роля при вземането на решения от […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge