
Превърнете изображенията във видеоклипове незабавно
Водещото допълнение е автоматизираното генериране на видео с помощта на усъвършенстваната технология Veo на Google. Търговците вече могат да конвертират статични снимки на продукти в ангажиращо видео съдържание.
Има и технология за разширяване на рамката с изкуствен интелект. Това разширява видео съдържанието отвъд първоначалните граници – идентична технология захранва известния „Магьосникът от Оз“ в Sphere.
Понастоящем разширяването на рамката работи в кампании за приложения. Повече формати на кампании получават достъп през 2025 г.
Новият творчески център опростява работния процес
Asset Studio дебютира като унифицирано работно пространство за рекламни послания на Google. Всички съществуващи инструменти за проектиране вече са под един покрив в Google Ads.
Търговците могат да създават персонализирани изображения на продукти и да демонстрират артикули в реалистични настройки. Тези възможности се стартират незабавно и в двете рекламни платформи.
Предложенията за интелигентни кампании пристигат
Product Studio – безплатният AI инструментариум на Google – получава функции за прогнозиране. Функцията „генерирано за вас“ изучава пазарните модели и предлага стратегии за кампании.
Системата препоръчва кои продукти да се подчертаят, оптимални нива на отстъпки и подобрени заглавия. Предложенията за съдържание работят в цялата рекламна мрежа на Google и нововъзникващите формати.

Source: blog.google
Подобрени инструменти за контрол на марката
Merchant Center се трансформира в цялостна платформа за управление на марката. Новите функции за управление на потребителски профили позволяват на търговците да контролират външния си вид в Google Търсене.
Компаниите могат да защитят своите профили, да избират изображения, да променят описания и да одобряват видео съдържание. Това гарантира еднакви послания за марката в продуктите на Google.
Усъвършенстваните инструменти за видео координация стартират по-късно през 2025 г. Те ще събират съдържание от фирмени уебсайтове, канали в YouTube и акаунти в социалните медии. Препоръките на AI ще оптимизират материалите за текущи промоции и вирусни тенденции.
Тествани интерактивни видеоклипове за пазаруване
Google експериментира с видеореклами с възможност за кликване на пазарите в САЩ. Тези формати съчетават разказване на видео истории с директен достъп до продукта.
Купувачите могат да докосват видеоклипове, за да разглеждат наличните рекламни места, без да напускат практическата работа с рекламата. Подходът е насочен към купувачите в ранен етап и опростява процесите на откриване на марката.
Въз основа на публикация в блога на компанията на Google