4 мин. четене

58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни

Търговците на дребно откриват, че докато клиентите обичат отстъпките, те също са загрижени за поверителността си, когато споделят лична информация. Според скорошно проучване на консултантската компания за дигитална трансформация Daemon, промоционалните оферти и имейлите за отстъпки остават силна привлекателност през поколенията; Милениалите водят с 67%, следвани от бейби бумърите с 65% и поколението Z с 61% по отношение на повторните посещения на магазини въз основа на отстъпки.

Тази статия бе преведена за вас от artificial intelligence
58% споделят имейл за отстъпки, но защитават социалните данни
Източник: Depositphotos

Поверителност на данните срещу стимули за отстъпки

Съвременните потребители обаче са придирчиви към това какви лични данни са готови да разменят за предимства. Според проучването на консултанта по дигитална трансформация Daemon, само 9% от потребителите биха предоставили достъп до профилите си в социалните медии за същата оферта, докато 58% биха споделили имейл адреса си с 25% отстъпка.

По-бързото време за плащане привлича още по-малък интерес; Само 25% от анкетираните са готови да предоставят своя имейл адрес за това предимство, а 52% категорично отказват да споделят каквито и да било лични данни.

traditional checkout preferences accross generations

Source: Daemon

Промяна на демографските данни на потребителите и предпочитанията за пазаруване

В това уравнение неприкосновеността на личния живот срещу ползите се получава разделение между поколенията. Докато по-възрастните им колеги остават по-предпазливи, дори и със стимули, по-младите потребители показват по-голяма отвореност за споделяне на лична информация , включително телефонни номера, в замяна на облаги.

Тази тенденция предполага, че магазините трябва внимателно да коригират стратегията си, за да балансират привлекателните предимства с действията за изграждане на доверие между няколко демографски групи.

Хранителната индустрия предоставя особено интересна илюстрация на променящите се потребителски вкусове.

Въпреки че между март 2020 г. и лятото на 2021 г. епидемията стимулира увеличаване на онлайн пазаруването на хранителни стоки, пазаруването в магазина се харесва на 36% от потребителите. Цената все още е основният фактор за клиентите в магазина, следвана от удобството (59%), след това наличността на продукта (53%).

Grocery shopping, pandemic pivot

Source: Deamon

Еволюцията на онлайн пазаруването на хранителни стоки и програмите за лоялност

Онлайн изживяването с хранителни стоки се различава; удобството води с 49%, следвано от цената и доставката с 46%. Потребителите посочват, че намалените такси за доставка (40%), подобрените онлайн сделки (34%) и минималнитеизисквания за покупка (28%) биха насърчили по-честото онлайн пазаруване на хранителни стоки.

Въпреки продължаващите опасения за поверителността, програмите за лоялност продължават да демонстрират жизненоважната си роля в стратегията за търговия на дребно, особено на пазара в Обединеното кралство.

Статистиката е убедителна: 82% от британските потребители притежават карти за лоялност, като впечатляващите 77% ги използват по време на всяко пазаруване, подчертавайки успешното култивиране на лоялност на клиентите в супермаркетите.

Споделяне на статия
Подобни статии
Празничното пазаруване сега започва през лятото и продължава 3 месеца, разкриват изследванията
8 мин. четене

Празничното пазаруване сега започва през лятото и продължава 3 месеца, разкриват изследванията

Amazon Ads пусна маркетингово ръководство за празничния сезон 2025 г. Констатациите показват радикална промяна в поведението при пазаруване: 14% от клиентите започват да пазаруват през лятото, а 31% извършват покупки след Кибер понеделник. Цената и качеството на съдържанието са по-важни от всякога.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
CTV, телевизия и социално видео: Каква е разликата и защо има значение?
5 мин. четене

CTV, телевизия и социално видео: Каква е разликата и защо има значение?

Днес видеото е навсякъде. Но не всички видеоклипове са еднакви – и със сигурност не се показват по един и същи начин, не се измерват по един и същи начин и не се представят по един и същи начин. Докато маркетинговите дискусии често обединяват термини като видео реклама, телевизионни спотове или социално видео, на практика […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Нови данни: Една трета от купувачите напускат след лошо търсене
5 мин. четене

Нови данни: Една трета от купувачите напускат след лошо търсене

Клиент пристига във вашия електронен магазин. Те знаят какво търсят, въвеждат първата дума в търсене – и нищо. Няма резултати, няма алтернативи и няма налична помощ. Няколко секунди по-късно те вече пазаруват другаде. Въпреки че търсенето в уебсайта може да изглежда като технически детайл, на практика то играе ключова роля при вземането на решения от […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge